Το μονό σταντ έχει ένα ιδιαίτερο γνώρισμα. Για να το βγάλεις, πρέπει να σηκώσεις αρκετά όρθια τη μοτοσικλέτα, λίγο περισσότερο από ό,τι ίσως έχεις συνηθίσει. Μόλις καθίσεις στη σέλα, ανακαλύπτεις πως είναι αρκετά χαμηλή –γίνεται και χαμηλότερη αν θέλεις προσφέροντας άριστο έλεγχο, ακόμα και για χαμηλά αναστήματα. Η σαγρέ επίστρωση της σέλας όχι μόνο γραπώνει σωστά τους επιβαίνοντες, αλλά και… δεν κρατά πολλή υγρασία το πρωί! Το F 650 GS παίρνει εμπρός άμεσα, και ο ψεκασμός αποδεικνύεται άψογος, από την πρώτη στιγμή. Το κιβώτιο είναι λίγο σφιχτό, αλλά απόλυτα ακριβές. Αυτό που κάνει αμέσως εντύπωση είναι το άριστο ζύγισμα της μοτοσικλέτας, η οποία μπορεί να κινείται πανεύκολα με πάρα πολύ χαμηλές ταχύτητες, εκτελώντας απαιτητικούς ελιγμούς, με υποδειγματική ακρίβεια. Η όρθια θέση οδήγησης βάζει τον αναβάτη σε καλή θέση ελέγχου, αφού και άνετος παραμένει, αλλά και μπορεί να βλέπει πάνω από τα αυτοκίνητα, τι συμβαίνει μπροστά από αυτά. Οι καθρέπτες προσφέρουν καλό, αν και ελαφρώς περιορισμένο οπτικό πεδίο, ενώ, μόνο όταν φτάνετε τα κόκκινα στον κινητήρα, θα θολώνουν ελαφρώς. Η κόρνα είναι δυνατή, ενώ οι διακόπτες θα θελήσουν μια μικρή εξοικείωση, αν προέρχεστε από την ιαπωνική πλευρά. Η BMW F 650 GS παραμένει ιδιαίτερη, όσον αφορά στους διακόπτες της, όμως οι τελευταίοι συνηθίζονται εύκολα. Μικρή ένσταση στην ακύρωση των φλας, για την οποία ο αναβάτης πρέπει να εκτείνει και να πιέσει προς τα πάνω τον αντίχειρα, σε μια όχι και τόσο φυσική κίνηση. Σύντομα ανακαλύψαμε πως, η τρίτη κλίμακα των θερμαινόμενων γκριπ παραείναι δυνατή, ενώ η δεύτερη δείχνει ιδανική για θερμοκρασίες 5-10 βαθμών Κελσίου. Στην κίνηση της πόλης, το F 650 GS ελίσσεται με ευκολία μικρής μοτοσικλέτας, ενώ το βάρος της θα φανεί μόνο σε επιτόπιες μανούβρες, όταν σπρώχνετε τα 199 γεμάτα κιλά της, έχοντας ξεκαβαλήσει. Ο κινητήρας επιταχύνει δυνατά από χαμηλά, ενώ οι μεσαίες στροφές αποτελούν την καλύτερη περιοχή του. Παρ’ όλα αυτά θα στροφάρει και ψηλά, αν και η απόδοση δεν θα ενθουσιάσει τους… τσιτωμένους. Αλλά η F 650 GS, δεν έχει φτιαχτεί για τα γούστα των εθισμένων στις απόλυτες επιδόσεις, αντίθετα, τα καταφέρνει άριστα σε μια πλειάδα περιστάσεων. Άριστη για χαλαρές βόλτες, μόνος ή με συνεπιβάτη (πολύ καλές χειρολαβές), άριστη για καθημερινό commuting, άριστη και στο ταξίδι (στις μεγάλες αποστάσεις, άνω των 100 χιλιομέτρων, ένας ευαίσθητος αναβάτης ίσως απαιτήσει λίγο περισσότερο αφρώδες υλικό από τη σέλα), ενώ άριστη είναι και σε απαιτητική διαδρομή με στροφές. Βλέπετε, το κράτημα του F 650 GS στην άσφαλτο είναι κορυφαίο για την κατηγορία, και μαζί με το Triumph Tiger 800, αποτελεί την κορωνίδα στη μεσαία κατηγορία των On-Off. Η πληροφόρηση από τις αναρτήσεις είναι πάρα πολύ καλή, το πλαίσιο στιβαρό, με τις όποιες ελαστικότητες (που θα φανούν μόνο υπό μεγάλη πίεση) να μην τρομάζουν ποτέ τον αναβάτη. Η σταθερότητα είναι μεγάλη, ακόμα και στην τελική των 200 χιλιομέτρων -ενώ είδαμε ακόμα και 190χλμ/ώρα σε… παρατεταμένη ανηφόρα! Μεγάλο ατού του F 650 GS, ατού που θα χαρίσει χαμόγελα, τόσο στους αρχάριους, όσο και στους έμπειρους αναβάτες, είναι η τεράστια εμπιστοσύνη που δίνει κατά τη διάρκεια της στροφής, και οι απίθανες κλίσεις που μπορεί να πάρει, ακόμα και σε κακό οδόστρωμα, με ζεν ηρεμία! Ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε και στα μεγάλα GS, χαρακτηριστικό που μεταφέρθηκε με επιτυχία και στο 650. Τα φρένα τώρα είναι αρκετά δυνατά μεν (χωρίς να αποδεικνύονται κορυφαία), ενώ υπολείπονται κάπως σε αίσθηση. Όπως και να έχει, το ABS στέκει φρουρός της ακεραιότητας σας. Τέλος, στο χώμα, το 650 παραμένει συγκροτημένο, και θα διαβεί με άνεση και ασφάλεια τους περισσότερους βατούς χωματόδρομους, φέρνοντας σας κοντύτερα στους πιο απομονωμένους απολαυστικούς δασικούς ή παραθαλάσσιους προορισμούς της αρεσκείας σας.
KTM 990 SMT: Η επιστροφή του sport touring motard στην EICMA 2025
Παρουσιάστηκε το νέο Scooter Italjet Dragster 700 Twin με αλυσίδα στη μετάδοση
Mega scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ. / ώρα
Honda CL500 2025: Νέα χρώματα και βελτιώσεις στην εργονομία για την Ιαπωνία
80% πιο οικονομική μετακίνηση από ένα 125άρι
Kawasaki Z1100 2026: Αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του νέου naked
Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda έρχεται το 2026
Test IXON Nizo Air δερμάτινο & διάτρητο: Ταιριάζει «γάντι» με την Retro μοτοσυκλέτα σου
Έσκασε πρόστιμο 5.000 ευρώ σε πρατήριο καυσίμων στο Περιστέρι
Yamaha XMAX 300 Tech MAX τώρα με δώρο keyless βαλίτσα αξίας 920 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.