Ωστόσο, το XT δε διαθέτει μόνο ένα ιστορικό όνομα, αλλά κι έναν χαρακτήρα εξαιρετικό που το καθιστά ένα εκ των δημοφιλέστερων στην κατηγορία του εδώ και πολλά χρόνια. Και χάρη σε αυτόν το χαρακτήρα, ικανοποιεί παντού. Στην πόλη, δε θα αντιμετωπίσει πρόβλημα με την κίνηση που θα βρει στο δρόμο του και θα καταφέρει να κινηθεί σβέλτα. Αυτό οφείλεται στις μαζεμένες διαστάσεις του και στη λεπτή του σιλουέτα, καθώς και στις επιδόσεις του αλεξίσφαιρου μονοκύλινδρου κινητήρα των 659 κ.εκ.. Σε συνθήκες πόλης, λοιπόν, ο κινητήρας λειτουργεί ικανοποιητικά, οι αναρτήσεις φιλτράρουν αρκετά καλά τις ανωμαλίες και τα φρένα θα μπλοκάρουν δύσκολα και δε θα φοβίσουν με την απόδοσή τους. Σε δρόμο με στροφές, θα βοηθηθεί από το μακρύ του μεταξόνιο και τη φιλικότητά του και θα κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς, χωρίς να παραπονεθεί νωρίς υπό πίεση. Και όσο οι στροφές ανοίγουν και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, το XT θα παραμένει σταθερό και προβλέψιμο, με μόνη παραφωνία την ελλιπή προστασία από τον αέρα. Στο χώμα, τέλος, θα νιώσει σαν στο σπίτι του, καθώς η φιλική του λειτουργία και οι αναρτήσεις θα επιτρέψουν στον αναβάτη να ζητήσει το κάτι παραπάνω. Το XT 660R δεν πρόκειται να σταματήσει στο πρώτο εμπόδιο που θα βρει μπροστά του και, με σύμμαχο τις καλές του αναρτήσεις, θα αποδειχθεί πιο σκληροτράχηλο απ’ ό,τι νόμιζες.
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr