Ο κινητήρας του CRF είναι μονοκύλινδρος και απλός, από τεχνολογικής άποψης, ώστε και το κόστος να είναι χαμηλό αλλά και στον τομέα της συντήρησης να μην είναι απαιτητικός. Για την ψύξη του φροντίζει ο αέρας, ενώ ο κυβισμός του είναι 223 κ.εκ.. Στην τροφοδοσία βρίσκουμε καρμπιρατέρ με διάμετρο 26 χιλ. Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα εύστροφος και ακόμα και με νεκρά και ανοιγοκλείνοντας το γκάζι, σε πείθει πως είναι σπάταλος στην παροχή ισχύος (για τα δεδομένα του). Η δύναμη κλιμακώνεται γραμμικά, ενώ οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι και έρχονται λίγο πριν τον κόφτη. Οι ιδιαίτερα μικρές εξωτερικές διαστάσεις του Easy 230 γρήγορα σε κάνουν να το εμπιστευτείς και να τολμήσεις μαζί του ό,τι πιο ακραίο. Ο κινητήρας τραβάει πρόθυμα και η απουσία έντονου ξεσπάσματος σου δίνει μερικά επιπλέον ποσοστά ασφάλειας, ώστε να ανοίγεις το δεξί γκριπ με λιγότερη ακρίβεια. Αν το ύψος σας υπερβαίνει το 1.80, το τιμόνι θα φανεί λίγο κοντό στην όρθια οδήγηση. Η απόδοση των φρένων είναι φανταστική στο χωμάτινο τερέν, με το χαμηλό κέντρο βάρους να δίνει καλό κοντρόλ στις καταστάσεις οριακής επιβράδυνσης. Ο κινητήρας διαθέτει ικανοποιητικά αποθέματα ροπής και στις περισσότερες των περιπτώσεων, το κατέβασμα σχέσεως θα γίνει για πιο δυναμική έξοδο και όχι γιατί έχει «κρεμάσει» ο κινητήρας. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, θα αποσβέσουν το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών που θα βρείτε στο διάβα σας – για τις υπόλοιπες θα αναλάβει το ελαστικό πλαίσιο. Σε έναν ακόμα τομέα που σε κερδίζει το Easy 230 εκτός δρόμου, είναι ο έλεγχος και η πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό στα ντριφτ του πίσω τροχού.Όσον αφορά, τέλος, στην εργονομία, αυτή ικανοποιεί, παρά τις μικρές διαστάσεις της μοτοσικλέτας. Μάλιστα, αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος που τους τρομάζουν οι ψηλές σέλες των enduro μοτοσικλετών, θα βρουν το CRE 230 ιδανικό. Επιπλέον, το CRE διαθέτει και μαρσπιέ συνεπιβάτη.
EICMA 2025 – Harley Davidson Nighster Special: Με 91 ίππους , οθόνη TFT και κάθισμα για συνεπιβάτη
ZXMoto 500F & 500RR: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά για τις νέες 500άρες
EICMA 2025 – SWM Super SIX6: «Thumper» με κινητήρα 644κ.εκ. από τα παλιά και προδιαγραφές Euro 5+
CFMOTO V4 SR-RR Prototype: Η κινεζική superbike μπαίνει στο παιχνίδι με ήχο… φωτιά! (ΒΙΝΤΕΟ)
125άρια adventure/crossover scooter με την μεγαλύτερη αυτονομία
Test Pilot Corsair SV City: Κράνος με κορυφαίο VfM, λίγο πάνω από τα 100 ευρώ
CFMOTO Hellas: Νέος τιμοκατάλογος 2025 με μειώσεις, προσθήκες και νέες αφίξεις
CFMOTO 800MT & 700MT: Με δώρο το γνήσιο τριβάλιτσο μέχρι το τέλος του 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.