Ο κινητήρας του CRF είναι μονοκύλινδρος και απλός, από τεχνολογικής άποψης, ώστε και το κόστος να είναι χαμηλό αλλά και στον τομέα της συντήρησης να μην είναι απαιτητικός. Για την ψύξη του φροντίζει ο αέρας, ενώ ο κυβισμός του είναι 223 κ.εκ.. Στην τροφοδοσία βρίσκουμε καρμπιρατέρ με διάμετρο 26 χιλ. Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα εύστροφος και ακόμα και με νεκρά και ανοιγοκλείνοντας το γκάζι, σε πείθει πως είναι σπάταλος στην παροχή ισχύος (για τα δεδομένα του). Η δύναμη κλιμακώνεται γραμμικά, ενώ οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι και έρχονται λίγο πριν τον κόφτη. Οι ιδιαίτερα μικρές εξωτερικές διαστάσεις του Easy 230 γρήγορα σε κάνουν να το εμπιστευτείς και να τολμήσεις μαζί του ό,τι πιο ακραίο. Ο κινητήρας τραβάει πρόθυμα και η απουσία έντονου ξεσπάσματος σου δίνει μερικά επιπλέον ποσοστά ασφάλειας, ώστε να ανοίγεις το δεξί γκριπ με λιγότερη ακρίβεια. Αν το ύψος σας υπερβαίνει το 1.80, το τιμόνι θα φανεί λίγο κοντό στην όρθια οδήγηση. Η απόδοση των φρένων είναι φανταστική στο χωμάτινο τερέν, με το χαμηλό κέντρο βάρους να δίνει καλό κοντρόλ στις καταστάσεις οριακής επιβράδυνσης. Ο κινητήρας διαθέτει ικανοποιητικά αποθέματα ροπής και στις περισσότερες των περιπτώσεων, το κατέβασμα σχέσεως θα γίνει για πιο δυναμική έξοδο και όχι γιατί έχει «κρεμάσει» ο κινητήρας. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, θα αποσβέσουν το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών που θα βρείτε στο διάβα σας – για τις υπόλοιπες θα αναλάβει το ελαστικό πλαίσιο. Σε έναν ακόμα τομέα που σε κερδίζει το Easy 230 εκτός δρόμου, είναι ο έλεγχος και η πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό στα ντριφτ του πίσω τροχού.Όσον αφορά, τέλος, στην εργονομία, αυτή ικανοποιεί, παρά τις μικρές διαστάσεις της μοτοσικλέτας. Μάλιστα, αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος που τους τρομάζουν οι ψηλές σέλες των enduro μοτοσικλετών, θα βρουν το CRE 230 ιδανικό. Επιπλέον, το CRE διαθέτει και μαρσπιέ συνεπιβάτη.
Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα;
Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr