Ο κινητήρας του CRF είναι μονοκύλινδρος και απλός, από τεχνολογικής άποψης, ώστε και το κόστος να είναι χαμηλό αλλά και στον τομέα της συντήρησης να μην είναι απαιτητικός. Για την ψύξη του φροντίζει ο αέρας, ενώ ο κυβισμός του είναι 223 κ.εκ.. Στην τροφοδοσία βρίσκουμε καρμπιρατέρ με διάμετρο 26 χιλ. Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα εύστροφος και ακόμα και με νεκρά και ανοιγοκλείνοντας το γκάζι, σε πείθει πως είναι σπάταλος στην παροχή ισχύος (για τα δεδομένα του). Η δύναμη κλιμακώνεται γραμμικά, ενώ οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι και έρχονται λίγο πριν τον κόφτη. Οι ιδιαίτερα μικρές εξωτερικές διαστάσεις του Easy 230 γρήγορα σε κάνουν να το εμπιστευτείς και να τολμήσεις μαζί του ό,τι πιο ακραίο. Ο κινητήρας τραβάει πρόθυμα και η απουσία έντονου ξεσπάσματος σου δίνει μερικά επιπλέον ποσοστά ασφάλειας, ώστε να ανοίγεις το δεξί γκριπ με λιγότερη ακρίβεια. Αν το ύψος σας υπερβαίνει το 1.80, το τιμόνι θα φανεί λίγο κοντό στην όρθια οδήγηση. Η απόδοση των φρένων είναι φανταστική στο χωμάτινο τερέν, με το χαμηλό κέντρο βάρους να δίνει καλό κοντρόλ στις καταστάσεις οριακής επιβράδυνσης. Ο κινητήρας διαθέτει ικανοποιητικά αποθέματα ροπής και στις περισσότερες των περιπτώσεων, το κατέβασμα σχέσεως θα γίνει για πιο δυναμική έξοδο και όχι γιατί έχει «κρεμάσει» ο κινητήρας. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, θα αποσβέσουν το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών που θα βρείτε στο διάβα σας – για τις υπόλοιπες θα αναλάβει το ελαστικό πλαίσιο. Σε έναν ακόμα τομέα που σε κερδίζει το Easy 230 εκτός δρόμου, είναι ο έλεγχος και η πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό στα ντριφτ του πίσω τροχού.Όσον αφορά, τέλος, στην εργονομία, αυτή ικανοποιεί, παρά τις μικρές διαστάσεις της μοτοσικλέτας. Μάλιστα, αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος που τους τρομάζουν οι ψηλές σέλες των enduro μοτοσικλετών, θα βρουν το CRE 230 ιδανικό. Επιπλέον, το CRE διαθέτει και μαρσπιέ συνεπιβάτη.
Αν θες να πας αργά, κάτσε δεξιά! Δεν είναι τόσο δύσκολο!
Παρουσίαση κάλυμμα μοτοσυκλέτας Winger: Πλήρης προστασία από τα στοιχεία της φύσης
Voge SR 16: Με τέτοιες αναρτήσεις και τροχούς, λες «ευχαριστώ» σε κάθε σαμαράκι.
Lifan LF 125: 3+1 λόγοι που το κάνουν ιδανικό για delivery
FT450 : Η Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Flat Track μοντέλο της
Beta XTrainer 2026: Με νέα σχεδίαση και δίχρονο κινητήρα 250 κυβικών
Μπορεί να είναι το υδρογόνο το μέλλον για τις μοτοσυκλέτες;
KTM 125 και 390: Ξεκινά η διανομή των SMC R, Enduro R και Adventure R !
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr