Με την αισθητική ανανέωση που πραγματοποιήθηκε φέτος, μάλιστα, το μονοκύλινδρο GS είναι πιο φρέσκο και σύγχρονο σε εμφάνιση, προσθέτοντας τα πλεονεκτήματα αυτά σε όλα τα υπόλοιπα που διαθέτει. Η νέα εμφάνιση του G 650 GS είναι σαφώς επηρεασμένη από τα υπόλοιπα GS (ειδικά τα δύο F), καθώς έχει δανειστεί πολλά σημεία της φιλοσοφίας των μεγάλων του αδερφών. Ωστόσο, τα επίπεδα πρακτικότητας παραμένουν ψηλά. Η χαμηλή σέλα των 780 χλστ. είναι μαλακή και άνετη και δίνει φυσική όρθια θέση στο σώμα του αναβάτη. Τα πόδια θα φτάσουν εύκολα στο οδόστρωμα και η θέση οδήγησης θα δώσει καλό έλεγχο της μοτοσικλέτας. Η ζελατίνα είναι σχετικά κοντή και δεν προστατεύει ολοκληρωτικά, ωστόσο, δε θα ενοχλήσει ούτε σε μεγάλες ταχύτητες. Στον οδηγικό τομέα, το GS θα κινηθεί αέρινα και με μεγάλη ευκολία, ακόμη και σε πυκνή κίνηση. Οι μαζεμένες διαστάσεις και το μικρό βάρος θα του επιτρέψουν να κινηθεί με ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ενώ η λειτουργία του κινητήρα δε θα προβληματίσει, χάρη στις επιδόσεις του χαμηλά και χάρη στην ελαστικότητά του. Από την άλλη, μόλις ο δρόμος ανοίξει, οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων θα ξεκινήσουν την ανοδική τους πορεία και το GS θα κινηθεί γρήγορα και σταθερά. Η προστασία από τον αέρα δεν είναι η καλύτερη, θα προκαλέσει, όμως, μόνο μικρά παράπονα και η άνεση θα συντροφέψει αναβάτη και συνεπιβάτη για πολλά χιλιόμετρα. Επιπλέον, η σταθερότητά του είναι αδιαπραγμάτευτη. Εξίσου καλή εικόνα θα δείξει το GS και σε κλειστά κομμάτια του δρόμου. Η ευκολία με την οποία κι ένας αρχάριος μπορεί να αλλάξει κλίση και τα αποθέματα ροπής στις μεσαίες στροφές λειτουργίας καθιστούν το GS μια μοτοσικλέτα όχι μόνο ικανή να κινηθεί σε κλειστό στροφιλίκι, αλλά και ιδιαίτερα διασκεδαστική. Στο χώμα, τέλος, το GS θα κινηθεί με αξιοπρέπεια. Δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει πρόβλημα σε βατά μονοπάτια και θα επιστρατεύσει το μικρό του βάρος και τις μαλακές αναρτήσεις για να αντεπεξέλθει. Ωστόσο, δε θα αντιδράσει με τον καλύτερο τρόπο στην πίεση και στις προκλήσεις.
Benelli Leoncino Bobber 400: Το νέο premium custom έφτασε στην Ελλάδα!
Morbidelli T352X: Με ανεστραμμένο πιρούνι , 41 ίππους και πλούσια ηλεκτρονικά
SS μέχρι 700κ.εκ με το καλύτερο 0-100
KTM RC 450: Η νέα sport πρόκληση απέναντι στα 450άρια
Harley-Davidson X440 T: Η νέα «προσιτή» Harley αλλάζει εμφάνιση και τεχνολογία
Ευρώπη: Η μοτοσυκλέτα είναι μέρος της λύσης για το κυκλοφοριακό – Η Ελλάδα την έχει στο περιθώριο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
EMW Sport 701 Pro: Χριστουγεννιάτικη Προσφορά -335 ευρώ και επιδότηση έως 20%
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.