Μπορεί, όμως,το στήσιμο της μοτοσικλέτας και η λειτουργία του κινητήρα να ταιριάζουν γάντι στις χωμάτινες εξορμήσεις του σαββατοκύριακου, δεν αποκλείουν, ωστόσο, και την κίνηση στην άσφαλτο ή τη μετακίνηση για πρακτικούς λόγους. Ο χαρακτήρας της μοτοσικλέτας φαίνεται να ισορροπεί ανάμεσα στο ακραίο και το πολιτισμένο και αυτό μοιάζει να είναι και το δυνατότερο χαρτί της. Ωστόσο, δεν είναι και το μοναδικό δυνατό χαρτί της. Ανάμεσα σε αυτά πρέπει να αναγνωρίσουμε και τον κινητήρα, το μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο σύνολο των 654 κ.εκ. που αποδίδει 63 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 6,5 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.. Ο χωμάτινος χαρακτήρας του 690 Enduro γίνεται εμφανής και από το στήσιμό του, καθώς και από τον περιφερειακό του εξοπλισμό. Είναι ιδιαίτερα ψηλό, χάρη στις αναρτήσεις της WP και τη διαδρομή τους των 250 χλστ., αλλά και ελαφρύ, καθώς δεν ξεπερνά τα 138,5 κιλά. Το κοστούμι του είναι δανεισμένο από το καθαρόαιμο SMC, ενώ το υποπλαίσιο έχει αντικατασταθεί από το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων που βρίσκεται στην ουρά. Φυσικά, και οι τροχοί είναι μεγάλοι. Με μπροστινό τροχό 21 ιντσών και πίσω 18 ιντσών, το 690 Enduro δεν αφήνει αμφιβολίες για τους χωμάτινους προσανατολισμούς του. Τα φρένα, τέλος, είναι εξίσου προσεγμένα και θα ικανοποιήσουν σε ασφάλτινες διαδρομές αλλά και χωμάτινες εξορμήσεις. Φέροντας την υπογραφή της Brembo, αποτελούνται μπροστά από διπίστονη πλευστή δαγκάνα και δίσκο 300 χλστ. και πίσω από μονοπίστονη πλευστή δαγκάνα και δίσκο 240 χλστ. Οι χωμάτινες δυνατότητες του Enduro βρίσκονται σίγουρα κάπου στην κορυφή της κατηγορίας, αφού, ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα on-off γίνονται όλο και πιο ασφάλτινα σε χαρακτήρα, διαθέτει τον πιο κατάλληλο σχεδιασμό και εξοπλισμό για αυτό. Ωστόσο, αυτός ο προσανατολισμός του δε λειτουργεί αρνητικά στις ασφάλτινες δυνατότητές του, καθώς υπάρχει μια ισορροπία, αν ο αναβάτης είναι διατεθειμένος να κάνει κάποιες παραχωρήσεις, ειδικά στον τομέα της άνεσης.
Super naked με τα καλύτερα φρένα
SYM PE3 Hybrid: Η υβριδική πρόταση με range extender για αυτονομία 325 χλμ
Φθηνός εξοπλισμός από internet: έξυπνη κίνηση ή ρώσικη ρουλέτα;
SWM Bumblebee Concept: Το πιο αλλόκοτο δίτροχο της EICMA 2025
Moto Morini Corsaro Sport: Έτοιμη για λανσάρισμα η νέα μεσαία sport - Διαθέσιμη μέσα στο 2026
Test SIDI Nucleus GTX: Ελαφρύ & καθημερινό με προστασία D30 στον αστράγαλο
Χιλιάδες οδηγοί χωρίς δίπλωμα – Κρύβουν τις πινακίδες από τις κάμερες
Χάρτινο δίπλωμα και εξωτερικό - Τι ισχύει σήμερα
SYM JET14 EVO 125: Καίει 2,5λτ/100χλμ , έχει χώρο για full-face κράνος και κοστίζει 2.895 ευρώ!
Ελαστικά Dunlop Trailmax Raid 90/90-21 & 150/70-18
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.