Μπορεί, όμως,το στήσιμο της μοτοσικλέτας και η λειτουργία του κινητήρα να ταιριάζουν γάντι στις χωμάτινες εξορμήσεις του σαββατοκύριακου, δεν αποκλείουν, ωστόσο, και την κίνηση στην άσφαλτο ή τη μετακίνηση για πρακτικούς λόγους. Ο χαρακτήρας της μοτοσικλέτας φαίνεται να ισορροπεί ανάμεσα στο ακραίο και το πολιτισμένο και αυτό μοιάζει να είναι και το δυνατότερο χαρτί της. Ωστόσο, δεν είναι και το μοναδικό δυνατό χαρτί της. Ανάμεσα σε αυτά πρέπει να αναγνωρίσουμε και τον κινητήρα, το μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο σύνολο των 654 κ.εκ. που αποδίδει 63 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 6,5 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.. Ο χωμάτινος χαρακτήρας του 690 Enduro γίνεται εμφανής και από το στήσιμό του, καθώς και από τον περιφερειακό του εξοπλισμό. Είναι ιδιαίτερα ψηλό, χάρη στις αναρτήσεις της WP και τη διαδρομή τους των 250 χλστ., αλλά και ελαφρύ, καθώς δεν ξεπερνά τα 138,5 κιλά. Το κοστούμι του είναι δανεισμένο από το καθαρόαιμο SMC, ενώ το υποπλαίσιο έχει αντικατασταθεί από το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων που βρίσκεται στην ουρά. Φυσικά, και οι τροχοί είναι μεγάλοι. Με μπροστινό τροχό 21 ιντσών και πίσω 18 ιντσών, το 690 Enduro δεν αφήνει αμφιβολίες για τους χωμάτινους προσανατολισμούς του. Τα φρένα, τέλος, είναι εξίσου προσεγμένα και θα ικανοποιήσουν σε ασφάλτινες διαδρομές αλλά και χωμάτινες εξορμήσεις. Φέροντας την υπογραφή της Brembo, αποτελούνται μπροστά από διπίστονη πλευστή δαγκάνα και δίσκο 300 χλστ. και πίσω από μονοπίστονη πλευστή δαγκάνα και δίσκο 240 χλστ. Οι χωμάτινες δυνατότητες του Enduro βρίσκονται σίγουρα κάπου στην κορυφή της κατηγορίας, αφού, ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα on-off γίνονται όλο και πιο ασφάλτινα σε χαρακτήρα, διαθέτει τον πιο κατάλληλο σχεδιασμό και εξοπλισμό για αυτό. Ωστόσο, αυτός ο προσανατολισμός του δε λειτουργεί αρνητικά στις ασφάλτινες δυνατότητές του, καθώς υπάρχει μια ισορροπία, αν ο αναβάτης είναι διατεθειμένος να κάνει κάποιες παραχωρήσεις, ειδικά στον τομέα της άνεσης.
6.000 πατίνια από εταιρείες ενοικίασης στους δρόμους, χωρίς επίσημη άδεια!
Πτώση στην κατανάλωση αλκοόλ στα νυχτερινά μαγαζιά λόγω αλκοτέστ!
SYM VF 125: Με κατανάλωση 2,2λτ/100χλμ βάζεις μέσα τα πρατήρια!
Keeway Vieste 125 E5+: Επιστρέφει ανανεωμένο, τεχνολογικά πληρέστερο και ακόμα πιο πρακτικό!
Υδρόψυκτα Α2 Scrambler με 19 ιντσών τροχό εμπρός
Voge 300 Rally 2025: Με νέο κινητήρα Euro5+ και στοχευμένες αναβαθμίσεις
Kymco AK575 Premium 2025 : Με νέο κινητήρα και premium εξοπλισμό!
Kymco X-Town ST 250 2025: Το νέο 250άρι scooter έρχεται στην Ελλάδα
Omo X : Ηλεκτρικό scooter με τεχνητή νοημοσύνη πάει χωρίς αναβάτη!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025