Tο μικρο…μεσαίο CBR250R αποτελεί πλέον γνωστή ποσότητα αλλά και ποιότητα στο δίτροχο κοινό. Μία χρηστική μοτοσικλέτα που για τον κυβισμό της μπορεί να τα κάνει όλα καλά και με ασφάλεια, ενώ σε κλειστές στροφές θα στρίψει με όσα έρχεται, προσφέροντας οδηγική απόλαυση που δεν συνηθίζεται στην κατηγορία. Παράλληλα, το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας αποτελεί ένα ιδανικό όχημα για εκείνους που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους δύο τροχούς αλλά και για όλους αυτούς που χρειάζονται ένα δίτροχο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις και δε θέλουν να καταφύγουν στη λύση ενός scooter ή μιας μοτοσικλέτας μεγαλύτερου κυβισμού. Η τελευταία μπορεί να προσφέρει περισσότερα πράγματα στον τομέα των επιδόσεων και της ενεργητικής ασφάλειας, με κόστος όμως το επιπλέον βάρος, τον όγκο αλλά και τα έξοδα χρήσης και συντήρησης. Το μοντέλο της δοκιμής είναι τόσο καλό, όσο και η βασική έκδοση, με μία πολύ σημαντική διαφορά που ολοκληρώνει ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα του το κάνει μοναδικό για την κατηγορία των 250 κ.εκ.. Το μεγάλο του ατού δεν είναι άλλο από το εξαιρετικό σύστημα C-ABS που φέρει στον εξοπλισμό του, ένα σύστημα που κάνει τη μοτοσικλέτα της Honda να ταιριάζει ακόμη καλύτερα με το προφίλ των δρόμων που βλέπουμε στις περισσότερες πόλεις της χώρας μας. Το άγχος που προκαλεί το μπλοκάρισμα του εμπρόσθιου τροχού υπάρχει πάντα στο μυαλό του αναβάτη και ένα άγχος λιγότερο είναι πάντα ευπρόσδεκτο στην καθημερινότητά μας. Πάμε να το δούμε από κοντά
Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.