Tο μικρο…μεσαίο CBR250R αποτελεί πλέον γνωστή ποσότητα αλλά και ποιότητα στο δίτροχο κοινό. Μία χρηστική μοτοσικλέτα που για τον κυβισμό της μπορεί να τα κάνει όλα καλά και με ασφάλεια, ενώ σε κλειστές στροφές θα στρίψει με όσα έρχεται, προσφέροντας οδηγική απόλαυση που δεν συνηθίζεται στην κατηγορία. Παράλληλα, το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας αποτελεί ένα ιδανικό όχημα για εκείνους που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους δύο τροχούς αλλά και για όλους αυτούς που χρειάζονται ένα δίτροχο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις και δε θέλουν να καταφύγουν στη λύση ενός scooter ή μιας μοτοσικλέτας μεγαλύτερου κυβισμού. Η τελευταία μπορεί να προσφέρει περισσότερα πράγματα στον τομέα των επιδόσεων και της ενεργητικής ασφάλειας, με κόστος όμως το επιπλέον βάρος, τον όγκο αλλά και τα έξοδα χρήσης και συντήρησης. Το μοντέλο της δοκιμής είναι τόσο καλό, όσο και η βασική έκδοση, με μία πολύ σημαντική διαφορά που ολοκληρώνει ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα του το κάνει μοναδικό για την κατηγορία των 250 κ.εκ.. Το μεγάλο του ατού δεν είναι άλλο από το εξαιρετικό σύστημα C-ABS που φέρει στον εξοπλισμό του, ένα σύστημα που κάνει τη μοτοσικλέτα της Honda να ταιριάζει ακόμη καλύτερα με το προφίλ των δρόμων που βλέπουμε στις περισσότερες πόλεις της χώρας μας. Το άγχος που προκαλεί το μπλοκάρισμα του εμπρόσθιου τροχού υπάρχει πάντα στο μυαλό του αναβάτη και ένα άγχος λιγότερο είναι πάντα ευπρόσδεκτο στην καθημερινότητά μας. Πάμε να το δούμε από κοντά
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
Επιλεγμένα μοντέλα Ducati τώρα με όφελος τιμής έως 4000 ευρώ
Test μεταχειρισμένου - Triumph Street Triple RS 765 (2017-2020)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.