net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

To e-Scooter της BMW

Κάποιες από τις διαφορές που εντοπίζονται στο νέο scooter αφορούν στα φλας, το τιμόνι και τους προβολείς.

Επίσης, για πρώτη φορά βλέπουμε καθαρά το πίσω μέρος του scooter, με την εντυπωσιακή ουρά.

Νέες φωτογραφίες του BMW e-Scooter

Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες του ηλεκτρικού scooter της BMW εξασφάλισε το ιταλικό motoblog. Στις νέες φωτογραφίες φαίνονται κάποιες μικροαλλαγές, αλλά εντοπίζονται και νέα στοιχεία για το βαυαρικό e-Scooter που αναμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία να δούμε στη φθινοπωρινή έκθεση του Μιλάνου.

 
Όπως φαίνεται, η BMW συνεχίζει τις δοκιμές και την εξέλιξη του ηλεκτρικού της scooter, προκειμένου να φτάσει στο καλύτερο δυνατό τελικό αποτέλεσμα. Οι μικρές διαφορές που φαίνονται στις φωτογραφίες έχουν να κάνουν με τα φλας, τα οποία είναι τοποθετημένα χαμηλά στη μάσκα και όχι στους καθρέφτες, με το τιμόνι που άλλαξε ελαφρώς σχήμα και με τον προβολέα μπροστά, ο οποίος πλέον είναι διπλός. Επίσης, για πρώτη φορά βλέπουμε καθαρά και την ουρά του e-Scooter.

Αυτά είναι, σε γενικές γραμμές, τα νέα στοιχεία που είναι ορατά στις συγκεκριμένες φωτογραφίες. Περισσότερα για τυχόν αλλαγές στα μηχανικά μέρη του scooter δεν μπορούμε να ξέρουμε προς το παρόν. Θυμίζουμε, όμως, όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η βαυαρική εταιρεία:

Οι Βαυαροί κάνουν λόγο για επίδοση στα 0-100 χλμ./ώρα αντίστοιχη με εκείνη ενός maxi scooter με κινητήρα εσωτερικής καύσης 600 κ.εκ. Άλλη μία σημαντική «επίδοση», εφόσον μιλάμε για ηλεκτρικό μοντέλο, είναι και φόρτιση της μπαταρίας (από οποιαδήποτε οικιακή πρίζα) που διαρκεί λιγότερο από 3 ώρες και αυτό σε περίπτωση που έχει αποφορτιστεί τελείως. Βέβαια, το e-Scooter φέρει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο λειτουργεί όταν το γκάζι είναι κλειστό ή κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος. Αυτό το τελευταίο αυξάνει τη διαθέσιμη αυτονομία των 100 και πλέον χιλιομέτρων, που ανακοινώνει η BMW, έως και 20%, ανάλογα και με το οδηγικό στιλ του αναβάτη.

Πέρα από την απουσία του κινητήρα εσωτερικής καύσης και της ηλεκτρικής του φύσης, το concept της BMW έχει και άλλες μεγάλες διαφορές, σε σχέση με ένα συμβατικό scooter. Ο κλασικός ατσάλινος σκελετός απουσιάζει σε αυτή την περίπτωση και το ρόλο αυτό τον έχει αναλάβει η «θήκη» για τις μπαταρίες η οποία είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο. Το πιρούνι με τον τροχό και όλα τα υπόλοιπα μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη συνδέονται με αυτή μέσω υποπλαισίου, ενώ το ίδιο ισχύει και για τον πίσω τροχό και το αλουμινένιο ψαλίδι. Το σχεδόν οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ συνδέεται απευθείας στην κάσα των μπαταριών εκτονώνοντας εκεί τις δυνάμεις που του ασκούνται.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ