• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμή: Dinli Centhor 700 4x4

Πέρασαν αρκετά χρόνια από τότε που η Dinli εξαγόρασε την προηγμένη τεχνολογία της αμερικάνικης Cannondale, ώστε να παράγει, με τη σειρά της, ποιοτικά ATV. Κρίνοντας από τη δοκιμή του ολοκαίνουργιου Centhor 700 4x4, η αναμονή άξιζε και με το παραπάνω. Η Dinli έκανε σοβαρή δουλειά, παρουσιάζοντας ένα αξιόμαχο -και με το παραπάνω- μεγάλο ATV που χτυπάει στα ίσα τα καλύτερα οχήματα του χώρου.

 
Όλοι περιμέναμε πώς και πώς να δούμε τα νέα μεγάλα Dinli, αλλά καθώς τα χρόνια περνούσαν, η υπομονή μας δοκιμάστηκε κατά τι παραπάνω. Βέβαια, η καλή δουλειά αργεί να γίνει και όπως διαπιστώσαμε με τη δοκιμή του Centhor 700 4x4, οι άνθρωποι της Dinli μελέτησαν τόσο καλά το μάθημά τους που σε πολλούς τομείς κατάφεραν να ξεπεράσουν ακόμα και τους μάστορες του χώρου.

Βλέπετε, υπάρχουν αρκετές εκδόσεις του Centhor και αρκετά επίσημα αξεσουάρ, που μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε, για να κάνετε το δικό σας Centhor μοναδικό. Η έκδοση που είχαμε για δοκιμή ήταν αυτή με το καρμπιρατέρ και με την μπαγκαζιέρα. Υπάρχει ακόμα και η έκδοση με τον ψεκασμό, ενώ αντί για μπαγκαζιέρα (που κοστίζει 199 ευρώ), μπορεί να τοποθετηθεί πλάτη συνεπιβάτη. Απλώς, δεν μπορείς να έχεις και τα δύο μαζί. Ή μπαγκαζιέρα θα φοράς ή πλάτη. Και για όσους αγαπούν τα λούσα και τις ανέσεις, υπάρχει η έξτρα-μεγάλη έκδοση "long", που διαθέτει μεταξόνιο μεγαλύτερο από της normal έκδοσης κατά 18 εκατοστά. Με αυτά τα 18 εκατοστά, η σέλα του συνεπιβάτη μεγαλώνει και άλλο και τα μαρσπιέ που πατάει γίνονται πραγματικά τεράστια.

H δοκιμή περιλαμβάνεται στο τεύχος 2 του Moto Τρίτη.