LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Honda SH... συμφέρει!

Στη συνομοταξία των σκούτερ με μεγάλους τροχούς συγκαταλέγονται και τα Honda SH 125i /150i, μια οικογένεια σκούτερ που έγιναν ιδιαίτερα αγαπητά στην ελληνική αγορά. Όσοι, λοιπόν, αποζητούν τη συντροφιά του στη καθημερινή μετακίνησή τους, μπορούν να το βρουν μεταχειρισμένο από 2.600 €

 
Το σκούτερ της Honda SH από την πρώτη στιγμή παρουσίασής του έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές στην ελληνική αγορά. Δίχως αμφιβολία το γεγονός που το καθιέρωσε στην συνείδηση του αγοραστικού κοινού ήταν οι μεγάλοι τροχοί 16 ιντσών που φορούσε.

Μάλιστα το 2005 η Honda πρωτοπορώντας αντικατέστησε το καρμπιρατέρ του με σύστημα ψεκασμού, κάτι που το έκανε οικονομικότερο στην κατανάλωση καυσίμου, πιο φιλικό προς το περιβάλλον και σύγχρονο. Το μοντέλο υπήρχε στην παραγωγή σε δύο εκδόσεις: μία με κινητήρα 125 κ.εκ και μία δεύτερη με 150 κ.εκ. αντίστοιχα.

Το SH της Honda είχε όμως και μερικά ακόμα θετικά χαρακτηριστικά, όπως τα αντιφατικά στοιχεία των μικρών εξωτερικών διαστάσεων και της μεγάλης άνεσης. Το επίπεδο πάτωμα της ποδιάς εξασφαλίζει τη δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων. Η γραμμική απόδοση του κινητήρα κάνει τη μοτοσικλέτα ιδιαίτερα χρηστική στην καθημερινή χρήση. Ένα ακόμα θετικό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι η μικρή κατανάλωση και η άθραυστη κράση του.

Το SH κατασκευάστηκε με σκοπό να αποτελέσει ένα εργαλείο καθημερινής μετακίνησης και αυτός είναι και ο λόγος που από την εμφάνισή του απουσιάζουν στοιχεία επιθετικότητας και όλα είναι σχεδιασμένα ώστε να εξυπηρετούν τους ουσιαστικούς λόγους χρήσης των σκούτερ. Φυσικά αυτό δεν αποτέλεσε δικαιολογία στους σχεδιαστές του μηχανολογικού τμήματος, αφού διαθέτει αξιοζήλευτη οδική συμπεριφορά. Τα πάντα δείχνουν γνώριμα και λειτουργούν δίχως προβληματισμό από πλευράς του οδηγού. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή, με τα πλαστικά να διατηρούν την καλή σύνδεσή τους ακόμα και μετά από καιρό.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας - 1Κ, 4Τ, 4βαλβ, υ/ψ
Κυβισμός - 125 / 153
Ιπποδύναμη - 13,5/9.000 / 15,5/8.500
Ροπή - 1,15/7.500 / 1,4/7.000
Συμπίεση - 11:1
Εκκίνηση – μίζα
Διαμ x διαδρ - 52,4 x 57,8 / 58 x 57,8
Μήκος - 2.020
Πλάτος – 705
Ύψος - 1.145
Μεταξόνιο - 1.335
Βάρος - 123,1 / 127
Ύψος σέλας – 780
Ελαστικά μπροστά - 100/80/16
Ελαστικά πίσω - 120/80/16
Φρένα μπροστά - Δ/220
Φρένα πίσω - T/130

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ