Παρά τη μειωμένη ιπποδύναμη το νέο FZ6 καταφέρνει να κινείται σβέλτα, χωρίς παράλληλα να ζητά χειρουργική ακρίβεια στο χειρισμό του γκαζιού. Το “χουφτώνεις”, το φτάνεις στο stop και η μοτοσικλέτα επιταχύνει (με ελαφρά καθυστέρηση χαμηλά, άμεσα και δυνατά στις μεσαίες) χωρίς να φοβίζει τον αναβάτη της. Στην πόλη τα 20 άλογα που λείπουν δε θα τα χρειαστείς, στον επαρχιακό και το ταξίδι, όμως, η απουσία τους είναι αισθητή (ειδικά αν έχεις οδηγήσει το προγενέστερο FZ6). Κατά τα λοιπά, η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας δεν έχει αλλάξει σε σχέση με αυτό που γνωρίζουμε. Αέρινο και καλοζυγισμένο, το FZ6 ελίσσεται με μαεστρία στην πόλη και προσφέρεται για αποδράσεις, κρατώντας ξεκούραστο τον αναβάτη, τον οποίο θα ενοχλήσουν μόνο οι ριπές του αέρα όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Αναρτήσεις και φρένα ακολουθούν την πεπατημένη οδό, αλλά δεν πρόκειται να προβληματίσουν, προσφέροντας σταθερότητα και σιγουριά, αντίστοιχα. Άξια αναφοράς είναι, τέλος, τα ελαστικά της μοτοσικλέτας, Bridgestone BT 20, τα οποία συμβάλουν στο καλό κράτημα, χαρίζοντας παράλληλα ελαφριά αίσθηση κατά την εναλλαγή κλίσεων. Το μόνο τους αρνητικό είναι πως αργούν ελαφρά να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας και γι’ αυτό θέλουν λίγη προσοχή στο ξεκίνημα.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr