• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Συγκριτικό στα 650 κ. εκ.

Ο κινητήρας αποτελεί το πιο βασικό τμήμα μιας μοτοσικλέτας, το οποίο οριοθετεί και προσδιορίζει σε σημαντικό βαθμό τον χαρακτήρα και τους στόχους του. Aprilia Trail – Derbi Mulhacen – Yamaha XT 660 R. Πόσο διαφορετικές μπορεί να είναι τρεις μοτοσικλέτες με το ίδιο μοτέρ; Όπως έδειξε η πράξη… πολύ!

 
Όταν η Yamaha δημιουργούσε το υδρόψυκτο, μονοκύλινδρο σύνολο των 659 κ.εκ. δύσκολα θα μπορούσε να φανταστεί πως εκτός από την ιστορία του θρυλικού XT αλλάζει και γενικότερα τις ισορροπίες στην κατηγορία των μονοκύλινδρων μεσαίου κυβισμού.

Το εξαιρετικό κινητήριο σύνολο μπορεί να μην κατάφερε να γίνει τόσο ακραίο όσο περίμεναν αρκετοί και δεν μπόρεσε σε καμία περίπτωση να κοντράρει στα ίσια (από πλευράς δύναμης) τα ευρωπαϊκά “πριόνια”, αλλά ανέβασε σε άλλο level τη σχέση απόδοσης/ αξιοπιστίας/ χρηστικότητας, γεγονός που εκτιμήθηκε τόσο από το αγοραστικό κοινό, όσο και από τις υπόλοιπες κατασκευάστριες εταιρίας, οι οποίες έσπευσαν να το δανειστούν.

Με βάση, λοιπόν, το δημιούργημα της Yamaha χτίστηκαν μοτοσικλέτες με διαφορετικό λογότυπο, διαφορετική φιλοσοφία αλλά περίπου κοινό προσανατολισμό. Πρόκειται για τα Aprilia Pegaso Trail 660 και Derbi Mulhacen 659 που έρχονται με φόρα να αντιπαρατεθούν με το XT 660R του οποίου “έκλεψαν” την “καρδιά”, την έντυσαν με διαφορετικό κοστούμι και την προσάρμοσαν σε διαφορετικό περιφερειακό εξοπλισμό.

Ο στόχος και των τριών εν πολλοίς κοινός: η εξυπηρέτηση των μετακινήσεων σε εδάφη παντός τύπου. Η προσέγγισή τους όμως αρκετά διαφορετική, στοιχείο που φανερώνει ως ένα βαθμό και την εταιρική κουλτούρα κάθε φίρμας.

Στο τεύχος (10/07), του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί, μπορείτε να μάθετε τα πάντα στο επτασέλιδο αφιέρωμα του συγκριτικού.

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ