
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Κυριακή, 16 Νοεμβρίου 2025
Η νέα κινέζικη πρόταση στη μικρή Adventure κατηγορία.
Κινητήρας 250 cc δικύλινδρος με ρεζερβουάρ 20 λίτρων....

Η νέα κινέζικη πρόταση στη μικρή Adventure κατηγορία.
Κινητήρας 250 cc δικύλινδρος με ρεζερβουάρ 20 λίτρων....

Monolock: Ελαφρύτερο, οικονομικό και ιδανικό για την πόλη.
Monolock: Ευκολία και καθημερινή λειτουργικότητα....
Εγκάρσιος V2 κινητήρας 1.042 κ.εκ. με 115 ίππους με 0-100 σε 3,6 δευτ.
Μετάδοση με άξονα , ρυθμιζόμενη ζελατίνα και ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια....


Οι αυστηρές ποινές και τα χαμηλά όρια προκαλούν αντιδράσεις.
«Πριν τα πρόστιμα, φτιάξτε δρόμους και ρίξτε τον Φ.Π.Α. στον εξοπλισμό»....

Νέος κινητήρας 125 κ.εκ. με 11,2 ίππους και 2,7 λτ/100χλμ κατανάλωση.
Δώρο Top-Case στον βασικό εξοπλισμό και χώρος για full-face κράνος στη σέλα...
Ακτινωτοί τροχοί 21-18 ιντσών με καθαρά χωμάτινο προσανατολισμό
Δικύλινδρος κινητήρας 799 κ.εκ. με 90 ίππους και 8,8 kg-m ροπής...

Preview από την Ιαπωνία: Το comeback της Z900RS Café φαίνεται πιο κοντά από ποτέ.
Αναβαθμίσεις Euro 5+, Ride-by-wire, cruise control και πλή...

Την καλύτερη επίδοση στο 100-0χλμ./ώρα αποδίδει το QJMOTOR SRT 600SX.
Οι τιμές, που ξεκινούν από 5.695 ευρώ, απευθύνονται σε μια μεγάλη μερίδα α...

Μονοκύλινδρος κινητήρας με 45 ίππους.
Αναρτήσεις WP APEX και φρένα ByBre....

Κινητήρας 250κ. εκ με απόδοση 27 ίππων και τελική μετάδοση με αλυσίδα.
Ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ με μοχλικό στο πίσω μέρος....

Η Benda επεκτείνει τη γκάμα με τρία νέα και ιδιαίτερα cruiser.
Rock 250 CVT: Το πρώτο cruiser της Benda με μετάδοση τύπου CVT....

Κινητήρας 4900W με τελική στα 80χλμ/ω.
Μπαταρία ιόντων λιθίου 74V με αυτονομία 110χλμ....

Οι Ιάπωνες πρώτα αμφισβητήθηκαν και ύστερα σάρωσαν παγκόσμια
Οι Κινέζοι βαδίζουν στο ίδιο μονοπάτι ...

Κινητήρας 105 ίππων με κορυφαία αναλογία βάρους – ισχύος στα 181 κιλά.
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Öhlins με φρένα Brembo....

Textile υλικό με ενισχύσεις 600D και level 1 προστατευτικά.
Αφαιρούμενο θερμικό γιλέκο, αδιάβροχη επένδυση και διπλό φερμουάρ. ...

Πεντακύλινδρος κινητήρας με 240 ίππους και βάρος κάτω από 60 κιλά.
Τριπλός στροφαλοφόρος μπροστά, δικύλινδρος πίσω....

Το σετ δίσκων συμπλέκτη Suzuki DL 1000 V-Strom αποτελεί πλήρη λύση αντικατάστασης για όσους θέλουν να επαναφέρουν την απόδοση και την αίσθηση του συμπ...

Ο δικύλινδρος CP2 παραμένει σημείο αναφοράς.
Νέα TFT οθόνη, βελτιωμένη εργονομία και συνδεσιμότητα....

Αυτονομία: Για όσους μετράνε χιλιόμετρα, όχι watt.
Απόδοση: Το “wow factor” που ήδη έχουν....
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.