net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki GSF 1250 A
Γροθιά 11 κιλών στις 3.700 σ.α.λ.!
Διαβάστηκε από 33312 αναγνώστες
Ο τίτλος τα λέει όλα. Ανοίγετε το γκάζι και το κτήνος του πολέμου ξερνά ροπή με το καλημέρα, ξεκινώντας να αφήνει... χαριτωμένα φίδια στην άσφαλτο. Μόνο που παρά τη ροπή τριαξονικού φορτηγού, τα φίδια δεν συνεχίζονται για πολύ. Α, εδώ το θρυλικό 1400 -που δεν παράγεται πια- έδειχνε το δρόμο, με ατελείωτα παντιλίκια και rolling burnouts πέρα και μακριά από τον ορίζοντα. Αντίθετα, ο μεγάλος ληστής των 1.250 κυβικών εκατοστών παρουσιάζεται διχασμένος για το αν θα πρέπει να αρχίσει το σπινάρισμα ή αν θα ήταν καλύτερα να βάλει τα άλογα στο δρόμο. Τελικά, κάνει και τα δύο. Στις χαμηλές στροφές, το γλίστρημα έρχεται χωρίς δεύτερη σκέψη -μαθαίνετε να το προκαλείτε και να το διασκεδάζετε- όμως αμέσως μετά, το GSF βάζει το κεφάλι κάτω και εκτοξεύεται μπροστά. 
Καθόλου άσχημα, αφού μπορείτε να έχετε τα καλά και των δύο κόσμων. Και λογικά γλιστρήματα, αλλά και χορταστικές επιταχύνσεις. Κι αν συνεχίσετε να ανοίγετε το γκάζι, σύντομα το ψηφιακό κοντέρ θα δείχνει πολλά περισσότερα από τη δεύτερη εκατοντάδα χιλιομέτρων, για να τερματίσει κάπου στα 250. Εντάξει, αρκετά πιο πριν από τα 250, αυτό που θα τερματίσει είναι ο λαιμός σας, που θα έχει πιαστεί για τα καλά, για την επόμενη εβδομάδα. Είπαμε, είναι κτήνος ο κινητήρας, αλλά λογικευτείτε κι εσείς. Γυμνό είναι το τέρας, δεν έχει φέρινγκ. Θριαμβευτικά σχόλια αξίζουν στον ψεκασμό. Άριστος σε όλες τις καταστάσεις, χωρίς τινάγματα και τυχόν υστέρηση. Σαν μια... παλιά, καλή τετράδα καρμπιρατέρ. Οι αναρτήσεις είναι μεν μαλακές, αλλά συνεργάζονται αρμονικά με το πλαίσιο και δεν αφήνουν ποτέ τα πράγματα να βγουν εκτός ελέγχου. Αφήστε που έχουν και κάποιες πολύτιμες ρυθμίσεις, που μέχρι πρότινος δεν θα περιμένατε να συναντήσετε σε μια τέτοια μοτοσικλέτα. 
Παρόλο που το GSF 1250 δεν έχει σχεδιαστεί για streetfighting, θα κινηθείτε πολύ γρήγορα μαζί του, αρκεί να μην περιμένετε Supersport συμπεριφορά. Σε λογικά πλαίσια, η μοτοσικλέτα της Suzuki εκπλήσσει με την ευελιξία της, αφού τα κιλά της δεν φαίνονται
Ιδανικό όχημα για βόλτες, τόσο αστικές όσο και περιαστικές. Μόνος περιορισμός, το γεγονός ότι πρόκειται για γυμνή μοτοσικλέτα και δεν παρέχει προστασία από τα στοιχεία της φύσης.
Στρίβει απροβλημάτιστα όσο δεν περιμένετε Supersport συμπεριφορές, με τις μαλακές αναρτήσεις να συνεργάζονται άψογα με το πλαίσιο. Το μόνο που ενοχλεί στον έλεγχο, είναι το περίεργο τιμόνι.
Πω, ρε, μοτερούκλα! Χίλια διακόσια πενήντα κυβικά εκατοστά και 11 κιλά ροπής κάτω από τις τέσσερις χιλιάδες στροφές! ¶ψογος ψεκασμός και φυσικά, υγρόψυξη. Κτηνώδης απόδοση σε χαμηλο-μεσαίες στροφές.
Ο ληστής έχει και ABS. Παρόλο που δεν είναι τελευταίας γενιάς, δεν μπαίνει σε λειτουργία εύκολα και χωρίς λόγο. Πολύ καλή αίσθηση και μπόλικη δύναμη από τις δαγκάνες της Tokico. Το πιρούνι έχει ρύθμιση προφόρτισης.

 
 Χουλιγκανισμός
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Για το 2010, μικρό αισθητικό φρεσκάρισμα
Γροθιά 11 κιλών στις 3.700 σ.α.λ.!
Πυγμή και γυμνό ήθος
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ