net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: Husqvarna 2011
ΤΕ 449
Διαβάστηκε από 50390 αναγνώστες
Κομψό και φινετσάτο
Πλατύ και αιχμηρό το εμπρός φτερό του ΤΕ 449. Δεν θυμίζει κάπως το "αδελφό" G450X της BMW;
Ηenduro έκδοση δεν είναι απλά ένα Motocross TC 449 με φώτα και 18άρη πίσω τροχό. Έχει σημαντικές και ουσιώδεις αλλαγές για να ταιριάξει ο χαρακτήρας του στην enduro οδήγηση. Έχει διαφορετική χαρτογράφηση στην ηλεκτρονική και εκκεντροφόρους με μικρότερο προφίλ, ενώ η συμπίεση είναι χαμηλότερη (12:1 από 13:1). Χρησιμοποιεί το ίδιο σώμα ψεκασμού της Keihin (46 χιλ.), αλλά έχει μονή πεταλούδα, αντί για διπλή που χρησιμοποιεί το ΜΧ, για πιο ομαλή απόδοση της δύναμης. Η εξάτμιση είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο αντί για τιτάνιο, ενώ οι αναρτήσεις της Kayaba έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις, προσανατολισμένες για enduro χρήση. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής ήταν προβλέψιμο, με πολύ ομαλή απόδοση της δύναμης. Επιταχύνει γλυκά από χαμηλά και η δύναμη περνά στο χώμα χωρίς απώλειες από σπιναρίσματα. Εύκολο και προβλέψιμο στις αλλαγές κατεύθυνσης, δεν μας προβλημάτισε πουθενά στη διαδρομή. Βέβαια, δεν υπήρχε κάποια ιδιαίτερη δυσκολία ή τεχνικό πέρασμα όπου θα δοκιμαζόταν πιο σκληρά η μοτοσικλέτα, οπότε περιμένουμε για ένα πιο εξαντλητικό τεστ όταν έρθει στη χώρα μας. Τέλος, καλές εντυπώσεις άφησαν οι αναρτήσεις, οι οποίες φίλτραραν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του εδάφους και στις στροφές το νέο πιρούνι της Kayaba "βίδωνε" τον τροχό στο έδαφος, παρέχοντας εμπιστοσύνη στον αναβάτη.

 
 Στοχεύουν ψηλά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
TC 449
ΤΕ 449
ΤΕ 310
ΤΕ 250
COAXIAL TRACTION SYSTEM
ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΕ 250 & 310
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ