• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Στοχεύουν ψηλά
Αποστολή: Husqvarna 2011
Διαβάστηκε από 21674 αναγνώστες
Η Husqvarna μπήκε κατ´ ευθείαν στα βαθιά με αξιώσεις, παρουσιάζοντας το ολοκαίνουργιο motocross TC 449 και το enduro ΤΕ 449. Πάντως, σημαντικά εξελιγμένο είναι και το ΤΕ 310 που κέρδισε τις εντυπώσεις.

Στη Husqvarna του 2011 συνεχίζεται η καλή παράδοση, που θέλει τις μοτοσικλέτες ακλόνητες στα πολλά.

Η παρουσίαση των νέων μοτοσικλετών enduro και motocross έγινε στην Ιταλία, κοντά στην Ancona, στη μικρή πόλη Faro. Φυσικά, την παράσταση έκλεψε το ολοκαίνουργιο motocross TC 449, που χρησιμοποιεί κινητήρα εξελιγμένο απ´ τη "μαμά" BMW και πλαίσιο-περιφερειακά σχεδιασμένα από τη Husqvarna. Διαθέσιμες για οδήγηση ήταν ακόμα τρεις enduro μοτοσικλέτες, τα TE 449, TE 310 και TE 250. Η παρουσίαση έγινε σε ιδιαίτερα χαλαρό κλίμα, με τους ανθρώπους της Husqvarna να προλογίζουν τα νέα μοντέλα στην πισίνα της παραδοσιακής Villa Tombolina. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, μας αποκάλυψαν ότι δύο εβδομάδες πριν την επίσημη παρουσίαση στους δημοσιογράφους ειδικού Τύπου, κλάπηκαν από το εργοστάσιο της Husqvarna είκοσι ολοκαίνουργιες μοτοσικλέτες, αυτές δηλαδή που προορίζονταν για την παρουσίαση. Φυσικά, δεν μαθεύτηκε ποτέ ποιος τις έκλεψε και γιατί. Το σίγουρο είναι ότι δημιουργήθηκε τεράστιο πρόβλημα στην εταιρεία και στην παρουσίαση των νέων μοντέλων. Τελικά, ύστερα από σκληρή συλλογική προσπάθεια και πολλή δουλειά, έβαλαν στη γραμμή παραγωγής ξανά τα νέα μοντέλα και η παρουσίαση έγινε χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Η βραδιά έκλεισε με τον P.R. manager Martino Bianchi να ρίχνει την πρώτη βουτιά στην πισίνα και να ακολουθούν ο πρόεδρος της εταιρείας Thomas Rainer και πολλοί ακόμα. Η επόμενη μέρα ήταν αφιερωμένη στην οδήγηση των μοτοσικλετών. Δέκα TC 449 και άλλα τόσα enduro ήταν διαθέσιμα για δοκιμή σε πίστα motocross, καθώς και για μια διαδρομή Εnduro σε κοντινή απόσταση. Η πίστα Motocross Cavallara, όπου και οδηγήσαμε, μπορεί να μην έχει φιλοξενήσει αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος την τελευταία δεκαετία, όμως είναι εξαιρετικά δύσκολη και πολύ τεχνική. Μάλιστα, έχει γίνει διάσημη, καθώς πριν μερικούς μήνες είχε διεξαχθεί εκεί ένας άτυπος αγώνας για φιλανθρωπικούς σκοπούς, με το διάσημο πολυπρωταθλητή Valentino Rossi να δίνει το "παρών". Σε απόσταση μόλις 3 χιλιομέτρων από την πίστα, ξεκίναγε η διαδρομή Enduro, χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία, αλλά με πάρα πολλή σκόνη. Κατέληγε σε μια κορδελάτη ειδική, τύπου enduro, για καλύτερη εικόνα των δυνατοτήτων των μοτοσικλετών.
Μινι «βιογραφικό»
Η Husqvarna είναι από τις παλαιότερες εταιρείες κατασκευής μοτοσικλετών. Με ιστορία που ξεκινά το 1903, όταν η σουηδική τότε Husqvarna κατασκεύασε ένα μονοκύλινδρο πενηντάρι με απόδοση 1,5 άλογο και τελική ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Τον πρώτο της αγώνα κέρδισε το 1916, ενώ η πρώτη μεγάλη μοτοσικλέτα της (550 κ.εκ.) βγήκε στην παραγωγή το 1921. Στη συνέχεια, η εταιρεία πέρασε σε ιταλικά χέρια, όπου γνώρισε μέρες δόξας, αλλά και πολύ δύσκολες περιόδους που την οδήγησαν στο χείλος της χρεοκοπίας. Στη σύγχρονη ιστορία της, η Husqvarna παραμένει ιταλική, αλλά έχει αλλάξει αφεντικό, καθώς από το 2007 ανήκει στη βαυαρική BMW. Από τότε η πορεία της είναι σταθερά ανοδική, με νέα μοντέλα, δυναμικές εμφανίσεις σε αγωνιστικό επίπεδο και μια υγιή εικόνα προς το κοινό της, που είναι φανατικό με τις μοτοσικλέτες Husqvarna. Ιδιαίτερα αισιόδοξοι είναι οι άνθρωποι της εταιρείας για το μέλλον, καθώς μετά την απεμπλοκή της BMW από τη Formula 1, το αγωνιστικό τμήμα R&D θα ασχοληθεί με την εξέλιξη των μοτοσικλετών Husqvarna και όλη η πολύτιμη τεχνογνωσία θα περάσει στις μοτοσικλέτες, ελπίζοντας να τους χαρίσει ένα σημαντικό προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού.

 
 Στοχεύουν ψηλά
TC 449
ΤΕ 449
ΤΕ 310
ΤΕ 250
COAXIAL TRACTION SYSTEM
ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΕ 250 & 310
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία