net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: Husqvarna 2011
TC 449
Διαβάστηκε από 47655 αναγνώστες
Στη μάχη με αξιώσεις
Οι αγωνιστικές μοτοσικλέτες της κατηγορίας των 450 κ.εκ. βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο, τόσο σε δύναμη όσο και σε στήσιμο, ειδικά για το μέσο αναβάτη. Η Husqvarna με το TC 449 δεν ήθελε απλά να συμπληρώσει την κατηγορία με μια μοτοσικλέτα. Ήθελε να είναι ανταγωνιστική, με σωστό στήσιμο και εύκολη στην οδήγηση. Το TC 449 αποτελεί ένα πάντρεμα γερμανικής τεχνογνωσίας στον κινητήρα και τα ηλεκτρικά και ιταλικής σχολής όσον αφορά στο πλαίσιο και στην αίσθηση στην οδήγηση. Ριζοσπαστικό είναι το σύστημα του μοχλικού, που είναι από την πάνω μεριά του ψαλιδιού. Δεν έρχεται καθόλου σε επαφή με το έδαφος και λειτουργεί απροβλημάτιστα. Ο κινητήρας με τα 449,6 κ.εκ. του δοκιμάστηκε σκληρά και εξελίχτηκε από την BMW με αναβάτη-εξελικτή τον εργοστασιακό οδηγό enduro Juha Salminen. Έχει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ψεκασμό της Keihin 46 χιλ. και εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic στον στάνταρ εξοπλισμό. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του δύο επιλογές χαρτογράφησης της ηλεκτρονικής -Hard και Soft- που αλλάζουν με ένα κουμπί στο αριστερό άκρο του τιμονιού, προκειμένου να προσαρμόζεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης και κατάστασης της πίστας.Τη μοτοσικλέτα είχαμε στη διάθεσή μας για τέσσερα δεκαπεντάλεπτα, ώστε να σχηματίσουμε μια πρώτη εικόνα για τις οδηγικές της ικανότητες. Τις δύο πρώτες φορές, η οδήγηση έγινε με τη χαρτογράφηση στο Soft. Σε αυτό το mode, ο κινητήρας επιταχύνει ομαλά δίχως εξάρσεις, κάτι που βόλεψε πολύ στο σκληρό, γλιστερό χώμα της πίστας. Ακόμα και στο γενναίο άνοιγμα του γκαζιού, η επιτάχυνση είναι γραμμική χωρίς να σε ξετεντώνει. Ο ψεκασμός λειτουργεί άψογα, ενώ για την εκκίνηση αρκεί ένα πάτημα της μίζας (δεν διαθέτει μανιβέλα). Στη θέση Hard, η απόδοση της δύναμης διαφέρει, ειδικά στις μεσαίες σ.α.λ. Χαμηλά είναι ελάχιστα πιο ζωντανός, όμως στη μεσαία περιοχή, το τράβηγμα γίνεται πιο έντονο και η μοτοσικλέτα επιταχύνει δυνατά. Δίνει την αίσθηση ότι ανεβάζει στροφές πιο απότομα. Σε τερέν με καλή πρόσφυση, σίγουρα θα είναι πολύ αποτελεσματικό και απολαυστικό, αλλά στο ξερό χώμα της πίστας απαιτούσε χειρισμούς ακριβείας στο γκάζι για να μη σπινάρει ο πίσω τροχός. Πλαίσιο και αναρτήσεις συνεργάζονται πολύ καλά και παρέχουν στον αναβάτη εμπιστοσύνη. Το TC 449 είναι πολύ σταθερό, διατηρώντας την παράδοση που θέλει τα Husqvarna να είναι ακλόνητα στα πολλά χιλιόμετρα. Σωστή η κατευθυντικότητα και στις στροφές, καθώς είναι ουδέτερο, χωρίς τάσεις να ανοίγει την τροχιά του ή να "βουτάει" περισσότερο απ´ όσο πρέπει στο εσωτερικό της στροφής. Πολύ καλή εντύπωση μάς άφησαν τα φρένα, που έχουν όση δύναμη χρειάζεται η μοτοσικλέτα για να σταματήσει, καθώς και άριστη αίσθηση. Είναι της Brembo, με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και μονή πίσω. Ανυπομονούμε για μια πιο εξονυχιστική δοκιμή σε ελληνικές πίστες.
Πανέμορφο και πολλά υποσχόμενο το νέο TC 449, αναμένεται να ταράξει τα νερά της κατηγορίας.
Πολύ καλή η απόδοση του κινητήρα στο TC 449. Αξιοποιήσιμη δύναμη και διάρκεια τα κύρια χαρακτηριστικά του. Το ημιδιάφανο πλαστικό πίσω από τον κύλινδρο είναι μέρος του ρεζερβουάρ.
Δεν υπολείπεται του ανταγωνισμού το TC 449.
Από αυτό το κουμπί αλλάζει η χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής στο TC 449.
Ανάποδα τοποθετημένο το μοχλικό, βρίσκεται στην πάνω μεριά του ψαλιδιού. Καλά προστατευμένο από πέτρες, λάσπες, κ.λπ., λειτουργεί άψογα.

 
 Στοχεύουν ψηλά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
TC 449
ΤΕ 449
ΤΕ 310
ΤΕ 250
COAXIAL TRACTION SYSTEM
ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΕ 250 & 310
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ