Δοκιμασμένες και λειτουργικές λύσεις με την υπογραφή της Nissin.
Το πακέτο των φρένων ενσωματώνει σημαντικές αλλαγές. Οι τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά της Nissin απέκτησαν ακτινική στήριξη, όπως και η τρόμπα με στόχο την παροχή καλύτερης αίσθησης. Οι μπροστινοί δίσκοι-μαργαρίτες διατήρησαν τη διάμετρο των 300 χιλ., όχι όμως και ο πίσω, ο οποίος μεγάλωσε φτάνοντας τα 250 χιλ. (από 220). Στην πράξη, το σύστημα λειτουργεί ικανοποιητικά και διακρίνεται για την ισχυρή, αλλά φιλική και όχι “απόλυτη” λειτουργία του, στοιχείο που θα εκτιμήσει ο μέσος αναβάτης, αλλά και ο έμπειρος στις καθημερινές, αστικές μετακινήσεις. Όσο, όμως, οι ρυθμοί ανεβαίνουν, η απουσία αρχικού “δαγκώματος” ίσως προκαλέσει μικρή ανασφάλεια στα πρώτα αναγνωριστικά χιλιόμετρα, η οποία εξαλείφεται μετά από σύντομη περίοδο εξοικείωσης. Το πίσω φρένο περνά ουσιαστικά απαρατήρητο, συμβάλλοντας περισσότερο στη σταθεροποίηση του συνόλου πριν ή μέσα στη στροφή, παρά στη διαδικασία ακινητοποίησης. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί πως το Z 1000 διατίθεται προαιρετικά με σύστημα ABS, έκδοση όμως που δεν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και να αξιολογήσουμε.