LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ανανεωμένο Z ή άλλο Z;
Φρένα
Διαβάστηκε από 67249 αναγνώστες
Στην αιχμή της τεχνολογίας
Δοκιμασμένες και λειτουργικές λύσεις με την υπογραφή της Nissin.
Το πακέτο των φρένων ενσωματώνει σημαντικές αλλαγές. Οι τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά της Nissin απέκτησαν ακτινική στήριξη, όπως και η τρόμπα με στόχο την παροχή καλύτερης αίσθησης. Οι μπροστινοί δίσκοι-μαργαρίτες διατήρησαν τη διάμετρο των 300 χιλ., όχι όμως και ο πίσω, ο οποίος μεγάλωσε φτάνοντας τα 250 χιλ. (από 220). Στην πράξη, το σύστημα λειτουργεί ικανοποιητικά και διακρίνεται για την ισχυρή, αλλά φιλική και όχι “απόλυτη” λειτουργία του, στοιχείο που θα εκτιμήσει ο μέσος αναβάτης, αλλά και ο έμπειρος στις καθημερινές, αστικές μετακινήσεις. Όσο, όμως, οι ρυθμοί ανεβαίνουν, η απουσία αρχικού “δαγκώματος” ίσως προκαλέσει μικρή ανασφάλεια στα πρώτα αναγνωριστικά χιλιόμετρα, η οποία εξαλείφεται μετά από σύντομη περίοδο εξοικείωσης. Το πίσω φρένο περνά ουσιαστικά απαρατήρητο, συμβάλλοντας περισσότερο στη σταθεροποίηση του συνόλου πριν ή μέσα στη στροφή, παρά στη διαδικασία ακινητοποίησης. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί πως το Z 1000 διατίθεται προαιρετικά με σύστημα ABS, έκδοση όμως που δεν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και να αξιολογήσουμε.

 
 Δοκιμή Kawasaki Z 1000
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι βασικές αλλαγές:
Σχεδίαση
Φρένα
Κινητήρας
Θέση οδήγησης
Αναρτήσεις
Πλαίσιο/ψαλίδι
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ