net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ανανεωμένο Z ή άλλο Z;
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 54823 αναγνώστες
Ένα Z για κάθε χρήση
Streetfighter αισθητικά, φιλικό, σβέλτο street λειτουργικά.
Ο στόχος των μηχανικών του Akashi για δημιουργία μιας μεγάλης, εντυπωσιακής αλλά εύχρηστης και πρακτικής μοτοσικλέτας επετεύχθη στο ακέραιο και το βασικό πλεονέκτημα του νέου Z 1000 είναι αναμφίβολα ο πολύπλευρος χαρακτήρας του. Ανταποκρίνεται θετικά σε κάθε χρήση, από χαλαρό ρολάρισμα σε περιαστική οδό μέχρι σβέλτη βόλτα στον επαρχιακό, χωρίς να αποκλείει, μάλιστα, και μετακινήσεις στο κέντρο της πόλης, πεδίο όπου θα συμπεριφερθεί ανέλπιστα καλά. Η streetfighter προσέγγιση διατηρήθηκε μόνο στον τομέα της εμφάνισης, καθώς λειτουργικά το νέο Z 1000 κινείται σε χρηστικά street πρότυπα. Η ελαστικότητα του τετρακύλινδρου κινητήρα είναι παροιμιώδης και η δύναμη στις μεσαίες πραγματικά απολαυστική. Ανοίγεις το γκάζι ακόμα και με 2.000 σ.α.λ. και ανεξάρτητα από τη σχέση στο κιβώτιο η μοτοσικλέτα αποκρίνεται άμεσα, βελούδινα, χωρίς ξεσπάσματα και επιταχύνει δυνατά. Μόλις η βελόνα ξεπεράσει τις 4.500 σ.α.λ. η δύναμη πολλαπλασιάζεται και ο πίσω τροχός προσπαθεί μάταια να τη διαχειριστεί και να διατηρήσει την πρόσφυσή του. Αυτό το “πάρτι” όμως λήγει άδοξα προσεγγίζοντας τις 8.000 σ.α.λ., στο σημείο δηλαδή που θα περίμενε κανείς την τετρακύλινδρη έκρηξη και άθελά σου θα είναι αρκετές φορές που θα φτάσεις μέχρι τον κόφτη περιμένοντας (μάταια) το ξέσπασμα. Η θυσία της δύναμης ψηλά είναι εμφανής και νιώθεις πως είναι παραπάνω από δύο ίππους που ανακοινώνει η Kawasaki. Η σταθερότητα της μοτοσικλέτας στις ευθείες και τις ανοιχτές καμπές είναι απολύτως ικανοποιητική και οι όποιες ασάφειες θα εμφανιστούν σε συνθήκες έντονης πίεσης, καθώς το μπροστινό σύστημα δεν παρέχει την πληροφόρηση που θα έπρεπε, ενώ σε υψηλές ταχύτητες (μετά τα 190 χλμ./ώρα) γίνεται νευρικό, υποχρεώνοντας τον αναβάτη να τιθασεύσει τις ορέξεις του δεξιού του καρπού. Μικρό το κακό, όμως, καθώς πριν φτάσεις σε αυτές τις ταχύτητες έχει μπει ήδη το stop από τις ριπές του αέρα, που δύσκολα μπορείς να αντέξεις.

 
 Δοκιμή Kawasaki Z 1000
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι βασικές αλλαγές:
Σχεδίαση
Φρένα
Κινητήρας
Θέση οδήγησης
Αναρτήσεις
Πλαίσιο/ψαλίδι
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ