net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Η δικαίωση
Πώς δουλεύει
Διαβάστηκε από 32471 αναγνώστες
Δεν είναι τρίκυκλο!
Οι τροχοί θα διατηρήσουν (και οι δύο) την επαφή τους με το δρόμο ακόμα και σε μεγάλες κλίσεις οι οποίες όμως (σύμφωνα πάντα με τη Piaggio) δεν μπορούν να υπερβούν τις 40 μοίρες. Μη φοβάστε, το κεντρικό σταντ θα σας προειδοποιήσει!
Αυτό σημαίνει ότι αν σταματήσετε και περιμένετε να μείνετε εκεί που βρίσκεστε, θα πρέπει πρώτα να έχετε κλειδώσει την ανάρτηση. Ξεχάστε, λοιπόν, τα παραδοσιακά τρίκυκλα που στέκονταν όρθια μόνα τους στο φανάρι, γιατί το MP3 δεν είναι τέτοιο! Εδώ θα χρειαστεί και η δική σας συμβολή. Οι δύο τροχοί είναι ναι μεν συνδεδεμένοι μεταξύ τους για να μπορούν να παίρνουν κλίση μαζί, αλλά δουλεύουν με ανεξάρτητο…ωράριο, κάτι που σημαίνει ότι ο ένας τροχός μπορεί να βρίσκεται πιο πάνω ή πιο κάτω από τον άλλο, όπως για παράδειγμα σε ένα πεζοδρόμιο ή σε μία λακκούβα. Έτσι επιτυγχάνεται μέγιστη πρόσφυση και επαφή με το οδόστρωμα, πάντοτε.

 
  Νέα μοντέλα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πώς δουλεύει
Λειτουργικότητα
Οδηγώντας
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ