LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Total Erase…
Οδηγώντας
Οικειότητα…
kawasaki - ...ή ελληνιστί, Ολική Διαγραφή. Τίτλος περιπετειώδους ταινίας επιστημονικής φαντασίας, που στην προκειμένη περίπτωση βρίσκει ερμηνεία ως μια συντομότατη και μονολεκτική περιγραφή του νέου ER-6n. Total Erase… Κάντε ολική διαγραφή σε ό,τι ξέρατε και βάλτε νέα δεδομένα στο μυαλό σας. Νέα δεδομένα, μιας νέας φιλοσοφίας, μιας νέας εποχής, μιας νέας Kawasaki, ενός νέου ER-6n.
Το ομοιογενές σύνολο του ER-6 n κινείται γρήγορα μέσα και έξω από την πόλη.
Το νέο ER-6n ακολουθεί πλήρως την ιαπωνική λογική και άποψη των πραγμάτων, ακριβώς όπως την έχουμε μάθει και συνηθίσει. Είναι μικρό, με μαζεμένες διαστάσεις, εξαιρετικά ευέλικτο, ελαφρύ, φιλικό και σου δημιουργεί την αίσθηση ότι το οδηγούσες καιρό. Όλα τα χειριστήρια βρίσκονται σε σωστή θέση και λειτουργούν άψογα, όπως θα έκαναν και σε ένα μικρό καλοκουρδισμένο ρολόι. Ο νέος κινητήρας, ψυχή και πνεύμα του ER-6n, είναι τόσο πρόθυμος και αποδοτικός, που μπορεί να ακολουθήσει κάθε στυλ και ρυθμό οδήγησης, από ράθυμες βολτίτσες, μέχρι και τέρμα γκάζι. Ολόκληρη η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται ως ένα ενιαίο και συμπαγές σύνολο και το χαμηλό κέντρο βάρους κάνει μεγάλη την προθυμία του ER-6n μέσα και πριν από κάθε στροφή. Με απαλές κινήσεις το ER-6n πλαγιάζει και διατηρεί σταθερή τροχιά, υπό οποιαδήποτε κλίση, χωρίς να ταράζεται από ανωμαλίες του δρόμου, εκτός ίσως από ορισμένες περιπτώσεις, που το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας φανεί ασταθές και νευρικό λόγω έλλειψης μοχλικού. Το λάστιχα της Dunlop (SportMax - D221) βάζουν τα δυνατά τους για να κρατήσουν το ER-6n κάτω, στο πρώτο μεγάλο ζόρι όμως, θα χάσουν την πρόσφυση απαλά, χωρίς να τρομάξουν. Μικρός ανασταλτικός παράγοντας στη γρήγορη οδήγηση, θα σταθεί το σχετικά στενό τιμόνι, που δε δίνει καλούς μοχλούς και που οι άκρες του έχουν κλίση προς τα μέσα. Αντιθέτως, θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα στην πόλη, μειώνοντας σημαντικά το φάρδος του ER-6n. Επίσης, η συμβίωση με το ER-6n ίσως γινόταν ομορφότερη και ακόμα καλύτερη, αν οι καθρέπτες ήταν τοποθετημένοι λίγα μόλις εκατοστά πιο έξω και οι μανέτες ήταν λίγο πιο προσεγμένες.

 
 Kawasaki ER6-n
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Κινητήρας
Αναρτήσεις / Φρένα
Συμπέρασμα


Τελευταίες Ειδήσεις

Suzuki GSX-8T: Με Νέο-Ρετρό σχεδιασμό από τα 60ς και νέο κινητήρα 83 ίππων

Πόσο συμβατά είναι τα όρια ταχύτητας με τη σημερινή πραγματικότητα;

Italjet Roadster 400: Με ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό, 41,5 ίππους και DLAS μπροστινό

Moto Morini Rumble 2026: Νέο bobber 350 V-Twin με vintage underground χαρακτήρα

180 κλήσεις από κάμερες σε 2 ημέρες: Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον ΚΟΚ στο Gov.gr

Bridgestone Battlax T33: Sport Touring και Mega ADV ελαστικό, δίγομο και με αυξημένη ανθεκτικότητα

Kawasaki GPZ900R: Η στιγμή που γεννήθηκε ο μύθος!

EICMA 2025 – Harley Davidson Nighster Special: Με 91 ίππους , οθόνη TFT και κάθισμα για συνεπιβάτη

ZXMoto 500F & 500RR: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά για τις νέες 500άρες

EICMA 2025 – SWM Super SIX6: «Thumper» με κινητήρα 644κ.εκ. από τα παλιά και Euro 5+

EICMA 2025 – Harley- Davidson Breakout: O εντυπωσιακός Milwauakee- Eight 117 κινητήρας με τα 104 άλογα

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ