Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)

Η Benelli ΤRK 502 είναι μια μοτοσυκλέτα που από την εμφάνισή της το 2017 είχε τραβήξει το ενδιαφέρον πολλών αναβατών, γεγονός που όπως -αποδεικνύουν τα νούμερα- ισχύει μέχρι και σήμερα.
Εμφάνιση που ανανεώθηκε με καινούρια γραφικά και φωτιζόμενους διακόπτες.
Ο γνωστός δικύλινδρος των 500κ. εκ. που «καταπίνει» χιλιόμετρα.
Διατήρησε τον τουριστικό της χαρακτήρα με έμφαση στην άνεση για οδηγό-συνεπιβάτη.
Κρατάει την αξία της αλλά σε προσιτές τιμές μεταξύ 4.200 και 5.000 ευρώ.
Εμφάνιση που ανανεώθηκε με καινούρια γραφικά και φωτιζόμενους διακόπτες.
Η Benelli ΤRK 502 είναι μια μοτοσυκλέτα που από την εμφάνισή της το 2017 είχε τραβήξει το ενδιαφέρον πολλών αναβατών, γεγονός που όπως -αποδεικνύουν τα νούμερα- ισχύει μέχρι και σήμερα. Τη χρονιά 2020, η εταιρία παρουσίασε τη μοτοσυκλέτα στην EICMA με αλλαγές που είχαν να κάνουν περισσότερο με εξωτερικά χαρακτηριστικά και εργονομία, μιας και η βάση της ήταν από τα στοιχεία που είχαν συμβάλλει σημαντικά στην επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου. Το πρώτο που θα παρατηρούσε κάποιος κοιτάζοντας τη μοτοσυκλέτα εκείνη τη χρονιά στην έκθεση, θα ήταν τα νέα γραφικά καθώς και οι επανασχεδιασμένοι καθρέφτες που έφεραν πάνω τους το λογότυπο της Benelli. Οι διακόπτες ήταν πλέον φωτιζόμενοι, ενώ το τιμόνι είχε αντικατασταθεί με νέο που μπορούσε να ρυθμιστεί σε διαφορετικές θέσεις, όπως και η μανέτα του συμπλέκτη. Τέλος, το πακέτο άνεσης-εργονομίας ολοκλήρωναν η επανασχεδιασμένη σχάρα -για να εξυπηρετεί λίγο καλύτερα και τις ανάγκες του συνεπιβάτη- καθώς και η νέα, μεγαλύτερη σέλα.
Ο γνωστός δικύλινδρος των 500κ. εκ. που «καταπίνει» χιλιόμετρα.
Ένα από τα βασικά συστατικά της επιτυχίας για την TRK 502 ήταν και παραμένει ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 500 κυβικών. Με τέσσερις βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο σε κάθε κεφαλή, αποδίδει 46.9 ίππους στις 8.500σ.α.λ. και 46Nm ροπής στις 6.000σ.α.λ. Οι επιδόσεις του κινητήρα παραμένουν οι ίδιες μέχρι και σήμερα, μιας και η Benelli επιθυμεί προφανώς αυτό το μοντέλο να συνεχίσει να βρίσκεται στην κατηγορία Α2, εκεί δηλαδή που έχει γνωρίσει σημαντική εμπορική επιτυχία. Για το έτος που ακολούθησε την ανανέωση του 2020, ο κινητήρας υπέστη αλλαγές μόνο για να «πιάσει» τις προδιαγραφές Euro 5, με ιπποδύναμη και ροπή να παραμένουν προφανώς οι ίδιες.
Διατήρησε τον τουριστικό της χαρακτήρα με έμφαση στην άνεση για οδηγό-συνεπιβάτη.
Όπως και όταν την πρωτογνωρίσαμε, η μοτοσυκλέτα για το 2020 διατήρησε τα χαρακτηριστικά που την κατέτασσαν στις κατάλληλες επιλογές για «τουρισμό». Ο επανασχεδιασμός σε σχάρα και σέλα που αναφέραμε παραπάνω, είχε το σκοπό να κάνει τη ζωή αναβάτη και συνεπιβάτη λίγο πιο εύκολη και ευχάριστη για τις μεγάλες διαδρομές. Με τον οδηγό να κάθεται βαθιά μέσα στη μοτοσυκλέτα για περισσότερη άνεση και καλύτερη κάλυψη από τον αέρα, ο συνεπιβάτης βρίσκεται ψηλότερα με μεγαλύτερο οπτικό πεδίο. Διατηρώντας αυτό το σύνολο σε συνδυασμό με τον αποδοτικό κινητήρα, η TRK 502 συνέχισε την πορεία της στην touring κατηγορία.
Κρατάει την αξία της αλλά σε προσιτές τιμές μεταξύ 4.200 και 5.000 ευρώ.
Σήμερα θα βρει κανείς αρκετές διαθέσιμες επιλογές στην αγορά μεταχειρισμένων για το TRK 502, με τις 4.000 ευρώ να είναι το κατώτατο όριο τιμής που θα συναντήσει. Αυτό δείχνει μια σταθερότητα στην μεταπωλητική αξία του μοντέλου, ενώ παράλληλα βλέπουμε πως σε περιπτώσεις όπου τα συνολικά χιλιόμετρα είναι λίγα και η μοτοσυκλέτα φοράει μερικά έξτρα «στολίδια», η αξία μπορεί να ξεπεράσει –για λίγο- τις 5.000 ευρώ. Προκειμένου να υπάρχει το σωστό μέτρο σύγκρισης, να επισημάνουμε πως η τιμή για ένα νέο Benelli TRK 502 βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα 6.340 ευρώ.


