LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Test Μεταχειρισμένου: Honda CB 500X (2019-2022)

Διαβάστηκε από 3.430 αναγνώστες (31/10/2025)
Test Μεταχειρισμένου: Honda CB 500X (2019-2022)

Με νέο μπροστινό τροχό 19 ιντσών και πιο adventure καταβολές.
Κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεση σε όλα τα σενάρια.
Assist/Slipper συμπλέκτης, ανεστραμμένο πιρούνι Showa και ελαφρύτερο ψαλίδι.
Υψηλή μεταπώληση με ανοιγμένη βεντάλια – οδηγείται και με Α2 δίπλωμα.

mototriti Team

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: PCX125...Η καλύτερη πλευρά της πόλης!

Με νέο μπροστινό τροχό 19 ιντσών και πιο adventure καταβολές.

Η χρονιά του 2019 σηματοδότησε ένα καθοριστικό σημείο καμπής για το Honda CB 500X, καθώς η μοτοσυκλέτα πέρασε από το στάδιο του «commuter» σε αυτό του πραγματικού μεσαίου adventure. Ο μέχρι τότε 17άρης τροχός αντικαταστάθηκε από έναν 19 ιντσών στο μπροστά μέρος, αλλάζοντας ριζικά τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στο δρόμο και χαρίζοντάς της περισσότερη αυτοπεποίθηση σε ανώμαλες επιφάνειες και χωμάτινες διαδρομές. Οι διαδρομές των αναρτήσεων αυξήθηκαν, το πιρούνι απέκτησε πιο «μαλακή» λειτουργία για να απορροφά καλύτερα τις ανωμαλίες, ενώ η θέση οδήγησης αναθεωρήθηκε με πιο όρθια στάση, φαρδύτερο τιμόνι και πιο άνετο εργονομικό τρίγωνο. Το αποτέλεσμα ήταν ένα CB 500X πιο «περιπετειώδες» σε αίσθηση, που εξακολουθεί να κινείται με άνεση στην άσφαλτο, αλλά μπορεί πλέον να σταθεί αξιοπρεπώς και σε χωμάτινα κομμάτια.

Κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεση σε όλα τα σενάρια.

Το CB 500X διατήρησε τον αξιόπιστο δικύλινδρο κινητήρα των 471 κυβικών εκατοστών, με ισχύ 47 ίππων και ροπή 4,4 k-gm. Η λειτουργία του είναι εξαιρετικά πολιτισμένη, χωρίς κραδασμούς, με απόδοση που φτάνει ομαλά από τις χαμηλές μέχρι τις μεσαίες στροφές. Η κατανάλωση του μένει σταθερά χαμηλή – γύρω στα 4,3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, όπως έδειξαν και οι μετρήσεις μας. Στον δρόμο, το CB 500X χαρακτηρίζεται από κορυφαία ποιότητα κύλισης. Το πλαίσιο, προσφέρει σταθερότητα ακόμη και στις ψηλότερες ταχύτητες, ενώ και η ευελιξία του μοντέλου σε αστικό περιβάλλον είναι υποδειγματική. Η σέλα του είναι ευρύχωρη και άνετη, η ζελατίνα προστατεύει επαρκώς από τον αέρα και η όλη εργονομία είναι ιδανική είτε θες να ταξιδέψεις είτε να κινηθείς από το σπίτι στη δουλειά σε καθημερινή βάση.

Assist/Slipper συμπλέκτης, ανεστραμμένο πιρούνι Showa και ελαφρύτερο ψαλίδι.

Το 2019 εισήγαγε έναν assist/slipper συμπλέκτη, που κάνει την αίσθηση στη μανέτα ελαφρύτερη και αποτρέπει το «κλείδωμα» του πίσω τροχού κατά τα απότομα κατεβάσματα. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που ενισχύει την ασφάλεια αλλά και τη χρηστικότητα του μοντέλου. Ακόμη μια μεγάλη εξέλιξη για το μοντέλο ήρθε το 2022, όπου η Honda εξόπλισε το CB 500X με ένα ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm, διπλά μπροστινά δισκόφρενα 296 mm, καθώς και νέο ελαφρύτερο ψαλίδι, στοιχεία που βελτίωσαν ακόμη περισσότερο της σταθερότητα της μοτοσυκλέτας, την αίσθηση του μπροστινό τροχού και τη γενική ποιότητα κύλισης, καθιστώντας τη πιο «δεμένη» και πιο πλούσια σε feedback.  Παρά τις τεχνικές βελτιώσεις, το CB 500X παρέμεινε προσιτό και φιλικό. Δεν έγινε απότομα πιο «σπορ» ή απαιτητικό, απλώς πιο ολοκληρωμένο και ώριμο μηχανικά.

Υψηλή μεταπώληση με ανοιγμένη βεντάλια – οδηγείται και με Α2 δίπλωμα.

Ένα από τα μεγάλα ατού του CB 500X είναι ότι οδηγείται και με δίπλωμα Α2, κάτι που το καθιστά ιδιαίτερα ελκυστικό για νέο κοινό. Η συνταγή της Honda είναι επιτυχημένη: αξιοπιστία, πρακτικότητα, προσιτό κόστος συντήρησης και κατανάλωσης, μαζί με πραγματικές δυνατότητες εντός και εκτός ασφάλτου. Στην ελληνική αγορά, τα μοντέλα 2019-2022 διατηρούν υψηλές τιμές μεταπώλησης, με μέσο όρο γύρω στα 5.500 – 6.000 ευρώ, ανάλογα με τα χιλιόμετρα και την κατάσταση. Πρόκειται για τιμή που αποτυπώνει τη φήμη του ως ενός αξιόπιστου, καλοφτιαγμένου και αποδεδειγμένα διαχρονικού μοντέλου.
 
 

SPMOTORS
BEST BUY