LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Test Μεταχειρισμένου: Ducati Monster 937 (2021)

(28/11/2025)
Για το 2021 η Ducati έκανε το μεγάλο βήμα και παρουσίασε μια ολοκαίνουρια έκδοση για το Monster, αφήνοντας πίσω  «παραδόσεις» που είχαν μείνει αναλλοίωτες για χρόνια.

Για το 2021 η Ducati έκανε το μεγάλο βήμα και παρουσίασε μια ολοκαίνουρια έκδοση για το Monster, αφήνοντας πίσω  «παραδόσεις» που είχαν μείνει αναλλοίωτες για χρόνια.

Ολοκληρωτικά νέος σχεδιασμός με πιο «μυώδη» εμφάνιση.
«Φεύγει» από το κλασικό πλαίσιο χωροδικτύωμα και μειώνει το βάρος 17,5kg.
Αυξημένος κυβισμός από τα 821 στα 937 και πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών.
Μέση τιμή στα 9.800 ευρώ αλλά δύσκολα θα το βρεις μεταχειρισμένο.

mototriti Team

Ολοκληρωτικά νέος σχεδιασμός με πιο «μυώδη» εμφάνιση.

Για το 2021 η Ducati έκανε το μεγάλο βήμα και παρουσίασε μια ολοκαίνουρια έκδοση για το Monster, αφήνοντας πίσω  «παραδόσεις» που είχαν μείνει αναλλοίωτες για χρόνια. Οι αλλαγές στη μοτοσυκλέτα ήταν αρκετά εμφανείς, με αποτέλεσμα να έχουμε ήδη μια ιδέα, πρωτού προλάβουμε να διαβάσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Η διαχρονική «βάση» με το στρογγυλό φανάρι να βρίσκεται μπροστά από το «μυώδες» ρεζερβουάρ μπορεί να παρέμεινε ίδια, ωστόσο και τα δύο μέρη είχαν επανασχεδιαστεί πλήρως, με το φανάρι να γίνεται LED.  Η παλιά οθόνη έδωσε τη θέση της σε μια νέα, έγχρωμη TFT 4.3 ιντσών, μέσω της οποίας πραγματοποιείται ο χειρισμός όλων των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, καθώς και η επιλογή του Ride Mode που επιθυμεί ο αναβάτης.

«Φεύγει» από το κλασικό πλαίσιο χωροδικτύωμα και μειώνει το βάρος 17,5kg.

Περνώντας σε νέα εποχή, το Monster 937 άφησε πίσω του το κλασικό πλαίσιο χωροδικτύωμα και μοιράζεται πλέον την ίδια συνταγή με το Panigale, ένα μικρό αλουμινένιο τμήμα δηλαδή που συνδέει το πιρούνι με την κορυφή κάθε κυλινδροκεφαλής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την μείωση 4,5 κιλών μόνο από το νέο πλαίσιο. H Ducati συνέχισε να αφαιρεί βάρος και από άλλα σημεία της μοτοσυκλέτας όπως υποπλαίσιο, ψαλίδι και τροχούς, με το συνολικό βάρος να φτάνει τα 188kg, 17,5 λιγότερα(!) σε σχέση με τα 205,5kg της προηγούμενης έκδοσης. Αυτή η τεράστια μείωση ήταν εμφανής στη σιλουέτα της μοτοσυκλέτας που έμοιαζε αδυνατισμένη, παράλληλά όμως της έδωσε και έναν εξΆ ολοκλήρου ανανεωμένο οδηγικό χαρακτήρα, αφού έγινε πιο ευέλικτη και «υπάκουη» στις αλλαγές κατεύθυνσης.   

 

Αυξημένος κυβισμός από τα 821 στα 937 και πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών.

Σε μια τέτοια σημαντική ανανέωση, δε θα μπορούσε φυσικά να μείνει ανέγγιχτος και ο κινητήρας. Όλες οι τιμές απόδοσης πήραν την ανιούσα, με το βάρος να είναι το μοναδικό το οποίο μειώθηκε. Ο κυβισμός ανέβηκε από τα 821 στα 937 κ.εκ., με τον κινητήρα να αποδίδει 111 ίππους-δυο παραπάνω από την προηγούμενη έκδοση- στις 9.250 σ.α.λ. και 9,5 χλγμ ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Όλα τα παραπάνω με το βάρος του κινητήρα να είναι κατά 2,4kg μειωμένο. Πέρα από «δίαιτα» και «βάρη», ο δικύλινδρος V Testastreta έχει έκανε και σημαντικά βήματα στον τομέα των ηλεκτρονικών. Στο γκάζι απέκτησε λειτουργία Ride By Wire ώστε να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα τρία Ride Modes- Sport, Touring και Urban που μειώνει την ιπποδύναμη στους 75 ίππους. Επιπλέον, εξοπλίστηκε με Traction Control 8 επιπέδων, Wheelie Control που απενεργοποιείται, Launch Control, καθώς και quickshifter δυο κατευθύνσεων στο βασικό εξοπλισμό.

Μέση τιμή στα 9.800 ευρώ αλλά δύσκολα θα το βρεις μεταχειρισμένο.

Είναι γνωστό πως οι μοτοσυκλέτες της Ducati κερδίζουν πρώτα μια θέση στα όνειρα κάθε αναβάτη και ύστερα στο γκαράζ του, γιΆ αυτό και μόλις κάποιος την αποκτήσει, δύσκολα θα την αποχωριστεί. To Monster 937 δεν πέφτει έξω από αυτή την κατηγορία, συνεπώς η διαθεσιμότητα μεταχειρισμένων είναι μικρότερη σε σχέση με άλλα μοντέλα. Η έκδοση του 2021 βρίσκεται σήμερα σε μια μέση τιμή, γύρω στα 9.800 ευρώ, ανάλογα με τα χιλιόμετρα και τα «έξτρα» που μπορεί να έχει η μοτοσυκλέτα. Πρόκειται για ένα μοντέλο που –κακά τα ψέματα- δεν επιλέγεται  τόσο με βάση τη χρηστικότητά του, αλλά κυρίως για το χαρακτήρα και την απόδοσή του.  Αυτό αποτυπώνεται και στη μεταπωλητική του αξία που, παρά τις χρονιές που έχουν περάσει, παραμένει υψηλή.