Τιμή: 9000 ευρώ
Χρηματοδοτικό πρόγραμμα:
- 25% προκαταβολή, έως και 72 δόσεις, επιτόκιο 8,9%
- 0% προκαταβολή, έως και 72 δόσεις, επιτόκιο 11%
- 10% προκαταβολή, έως και 24 δόσεις, επιτόκιο 6,9%
Το NC700Χ ήταν εξαρχής μια ώριμη, ποιοτικότατη και κατασταλαγμένη μοτοσικλέτα. Μπορούσε να τα κάνει όλα καλά, ταίριαζε στα “εγχώρια” αισθητικά πρότυπα, “έκαιγε” το ίδιο και λιγότερο από ένα μεσαίο scooter και η τιμή του ήταν προσιτή ακόμη και για τον δοκιμαζόμενο οικονομικά Έλληνα μοτοσικλετιστή. Το ανανεωμένο NC750X μένει πιστό στην επιτυχημένη συνταγή της πρώτης γενιάς και παρουσιάζεται ακόμη καλύτερο στα σημεία βελτιώνοντας τα επίπεδα πρακτικότητάς του εντός και εκτός πόλης. Με τον εξαιρετικό χώρο για το κράνος να παραμένει ανέπαφος, όπως και τα διαστήματα σέρβις στα 12.000 χλμ. (αλλαγή μπουζί στα 48.000!) το 750Χ είναι μια μοτοσικλέτα όλα-σε-ένα που πρέπει να γνωρίσετε από κοντά, ειδικά στην έκδοση με το υπερσύγχονο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Η άνεση που προσφέρει το NC στο απαιτητικό αστικό περιβάλλον γίνεται άμεσα αντιληπτή από τα πρώτα κιόλας μέτρα πάνω στη σέλα του. Η έκδοση με το DCT κιβώτιο μάλιστα κάνει τα πράγματα ακόμη πιο ξεκούραστα για τον αναβάτη αφού αριστερό χέρι και πόδι αναπαύονται σε γκριπ και μαρσπιέ χωρίς να χρειάζεται να κουνήσουν δαχτυλάκι.
Ανεπαίσθητες είναι και οι διαφορές στις επιδόσεις. Οι μακρύτερες σχέσεις του κιβωτίου έχουν αντισταθμίσει σε μεγάλο βαθμό τη μεγαλύτερη ισχύ και ροπή. Ωστόσο, ο χαμηλόστροφος 750άρης κινητήρας του NC έχει μια ακόμη πιο “χλιδάτη” αίσθηση κατά την επιτάχυνση και σε συνδυασμό με την σαφώς πιο βελούδινη λειτουργία μοιάζει σα να μην προσπαθεί καθόλου για να αναπτύξει ταχύτητα, φτάνοντας και στον κόφτη πιο αργά, πιο φυσιολογικά θα λέγαμε για τα δίτροχα πρότυπα. Εξαιρετική δουλειά έχει γίνει και στο DCT κιβώτιο. Οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι ταχύτατες και γλυκές με την επιτάχυνση να έρχεται αδιάκοπα στις αυτόματες αλλά και στη χειροκίνητη λειτουργία. Στο “D” για μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου το κιβώτιο «πυροβολεί» τις ταχύτητες την μία σχεδόν πίσω από την άλλη και με περίπου 60 χλμ./ώρα έχει ήδη επιλέξει την 5η σχέση. Στο S οι αλλαγές πραγματοποιούνται λίγο πιο ψηλά, περίπου στις στροφές που θα τις έκανε και ένας αναβάτης που κινείται φυσιολογικά με το NC στο δρόμο. Όχι τόσο Sport δηλαδή όσο θα ήθελε η Honda. Παράλληλα, είτε στο “D” είτε στο “S”, αν το γκάζι ανοίξει δυναμικά, το κιβώτιο θα κατεβάσει ταχύτητα και θα την κρατήσει για αισθητά περισσότερο χρόνο από ό,τι σε πιο ήπιο άνοιγμα δείχνοντας έτσι και την “νοημοσύνη” του. Για τις σπορ ανησυχίες του αναβάτη θα φροντίσει η χειροκίνητη λειτουργία που δεν αφήνει περιθώριο για παράπονα, για τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.
Κατά τα άλλα το NC παρουσιάζεται στο δρόμο το ίδιο ικανότατο με το προηγούμενο μοντέλο. Μέσα στην πόλη κινείται ταχύτατα με το άριστο ζύγισμα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να του προσδίδουν εξαιρετική ευελιξία. Με τη χρήση μάλιστα του πίσω φρένου ως “συμπλέκτη”, η ακρίβεια στις δύσκολες μανούβρες αγγίζει εκείνη της έκδοσης με το μηχανικό κιβώτιο. Στον αυτοκινητόδρομο η μοτοσικλέτα της Honda είναι υποδειγματικά σταθερή μέχρι την τελική της και το μόνο που θα περιορίσει την ταχύτητα ταξιδιού κοντά στα 140-150 χλμ./ώρα είναι η κοντή ζελατίνα η οποία ωστόσο στέλνει ομοιόμορφα τον αέρα στο κράνος του αναβάτη. Στον επαρχιακό και με το κιβώτιο στο χειροκίνητο πρόγραμμα το NC εκπλήσσει ευχάριστα και θα κινηθεί πολύ πιο γρήγορα από όσο δικαιολογούν τα επιμέρους τμήματά του. Το πιρούνι του είναι καλά βιδωμένο στην άσφαλτο, τα κουνήματα από το πλάισιο απουσιάζουν, αλλάζει κατεύθυνση υπό κλίση χωρίς να δυσανασχετεί και σε καλό οδόστρωμα με χαρά θα ξύσει τα μαρσπιέ του στην άσφλατο. Ψύχραιμο και άνετο παντού, το NC έτοιμο να σας προσφέρει τις υπηρεσίες του, όπως ένας καλός μπάτλερ.
Οι αλλαγές με μια ματιά
- +75 κ.εκ.
- + ίπποι και 0,6 kgm ροπής
- +ένας αντικραδασμικός άξονας
- Εσωτερικά ανασχεδιασμένη εξάτμιση
- Μακρύτερες σχέσεις κιβωτίου
- Αναβαθμισμένο λογισμικό στο DCT κιβώτιο
- Νέο κάλυμμα σέλας
- Αναβαθμισμένη ψηφιακή οθόνη
E-RIDE LASER-45: Με GT σχεδιασμό, 140 χλμ. αυτονομία και 45 χλμ/ώρα τελική
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Ελαστικά Pirelli Scorpion Trail III 90/90-21 & 150/70-17
REPSOL καθαριστικό spray Degreaser and Engine cleaner
Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί
Ρετρό μοτοσυκλέτες με την υψηλότερη ιπποδύναμη.
Italjet Dragster 459: Νέο μοντέλο με ημιαυτόματο κιβώτιο SmartShift και 46,9 ίππους
Νέος ΚΟΚ: Υπέρβαση ή εκσυγχρονισμός; - Η Ελλάδα σε δύο στρατόπεδα!
Παρουσίαση infotainment Chigee AIO 5 Play (BMW): Τα πάντα όλα… για λιγότερα!
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.