Στο Δρόμο

Το VogeDS800X Rally δείχνει στο δρόμο ώριμο, σταθερό και στο χώμα ζωντανό και παιχνιδιάρικο — ένας συνδυασμός που το κάνει πραγματικά πολυχρηστικό.
Από την πρώτη στιγμή που ανεβαίνεις πάνω του, το Voge DS800X Rally σε κερδίζει με τη σιγουριά και τη φιλικότητά του. Παρά τον όγκο και την επιβλητική του παρουσία, η μοτοσυκλέτα δεν φοβίζει· αντίθετα, σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα, σαν να την οδηγείς καιρό. Το βάρος των 213 κιλών είναι μοιρασμένο ιδανικά, οπότε δε σε ταλαιπωρεί στην καθημερινή χρήση, ενώ το ζύγισμά του αποδίδει σταθερότητα στις στροφές και φυσική αίσθηση στην κίνηση. Μόνο σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, στην πυκνή κίνηση, νιώθεις ελαφρώς το εμπρός μέρος, χωρίς ωστόσο να γίνεται δυσάρεστο.

Η γεωμετρία του πλαισίου και το μεγάλο τιμόνι δίνουν ακριβή αίσθηση και προβλέψιμη συμπεριφορά.
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 798 κ.εκ. λειτουργεί ομαλά και γεμάτα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει δύναμη γραμμικά και αποδίδει 94 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. με 81 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, χωρίς νευρικότητα, και οι δύο χαρτογραφήσεις (Eco/Sport) κάνουν διακριτή διαφορά: στην Eco ο κινητήρας δουλεύει ήρεμα και οικονομικά, ενώ στη Sport δείχνει όλη τη δύναμή του με πιο “γεμάτο” χαρακτήρα. Οι μετρήσεις το επιβεβαιώνουν — 0-100 χλμ/ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα και 0-160 χλμ/ώρα σε 12,1, με ρεπρίζ60-120 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα.

Η θέση οδήγησης είναι όρθια και φυσική, με καλή εποπτεία του δρόμου και σέλα που επιτρέπει άνετη μετακίνηση του σώματος.
Η πίσω ανάρτηση είναι μαλακή, κάτι που ευνοεί την άνεση αλλά στις υψηλές ταχύτητες είναι αισθητή η χαλαρή απόσβεση πάνω στις ανωμαλίες. Είναι όμως πλήρως ρυθμιζόμενη, οπότε με λίγη παραμετροποίηση μπορείς να τη φέρεις στα μέτρα σου και να τη “δέσεις” ιδανικά με το μπροστινό. Το πιρούνι KYB 43 mm είναι υποδειγματικό, προσφέροντας εξαιρετική απορρόφηση κραδασμών από τις κακοτοπιές του οδοστρόματος.

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 798 κ.εκ. λειτουργεί ομαλά και γεμάτα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει δύναμη γραμμικά και αποδίδει 94 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. με 81 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, χωρίς νευρικότητα, και οι δύο χαρτογραφήσεις (Eco/Sport) κάνουν διακριτή διαφορά.
Τα φρένα Nissin λειτουργούν υποδειγματικά· το ABS τελευταίας γενιάς συνεργάζεται άψογα με τις ακτινικές δαγκάνες, δίνοντας δύναμη και ακρίβεια χωρίς απότομες παρεμβάσεις. Η μοτοσυκλέτα φρενάρει σταθερά και προοδευτικά και κάνει τα 100 χλμ/ώρα σε 0 στα 42,9 μέτρα.

Οι μετρήσεις το επιβεβαιώνουν — 0-100 χλμ/ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα και 0-160 χλμ/ώρα σε 12,1, με ρεπρίζ60-120 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα.
Το VogeDS800X Rally δείχνει στο δρόμο ώριμο, σταθερό και στο χώμα ζωντανό και παιχνιδιάρικο — ένας συνδυασμός που το κάνει πραγματικά πολυχρηστικό. Είναι από εκείνεςτις μοτοσυκλέτες που σε κερδίζουν με τον τρόπο τους.
| Σελίδα 1 | Voge DS800X Rally - Test |
| Σελίδα 2 | Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής |
| Σελίδα 3 | Ανεση – Εργονομία |
| Σελίδα 4 | Κινητήρας |
| Σελίδα 5 | Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα |
| Σελίδα 6 | Στο Δρόμο |
| Σελίδα 7 | Συμπέρασμα |
| Σελίδα 8 | Τεχνικά χαρακτηριστικά |

