LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο Δρόμο

Διαβάστηκε από 2.147 αναγνώστες (12/12/2025)
Το VogeDS800X Rally δείχνει στο δρόμο ώριμο, σταθερό και στο χώμα ζωντανό και παιχνιδιάρικο — ένας συνδυασμός που το κάνει πραγματικά πολυχρηστικό.
5 Φωτογραφίες »

Το VogeDS800X Rally δείχνει στο δρόμο ώριμο, σταθερό και στο χώμα ζωντανό και παιχνιδιάρικο — ένας συνδυασμός που το κάνει πραγματικά πολυχρηστικό.

Από την πρώτη στιγμή που ανεβαίνεις πάνω του, το Voge DS800X Rally σε κερδίζει με τη σιγουριά και τη φιλικότητά του. Παρά τον όγκο και την επιβλητική του παρουσία, η μοτοσυκλέτα δεν φοβίζει· αντίθετα, σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα, σαν να την οδηγείς καιρό. Το βάρος των 213 κιλών είναι μοιρασμένο ιδανικά, οπότε δε σε ταλαιπωρεί στην καθημερινή χρήση, ενώ το ζύγισμά του αποδίδει σταθερότητα στις στροφές και φυσική αίσθηση στην κίνηση. Μόνο σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, στην πυκνή κίνηση, νιώθεις ελαφρώς το εμπρός μέρος, χωρίς ωστόσο να γίνεται δυσάρεστο.


Η γεωμετρία του πλαισίου και το μεγάλο τιμόνι δίνουν ακριβή αίσθηση και προβλέψιμη συμπεριφορά.

Η γεωμετρία του πλαισίου και το μεγάλο τιμόνι δίνουν ακριβή αίσθηση και προβλέψιμη συμπεριφορά.

Η γεωμετρία του πλαισίου και το μεγάλο τιμόνι δίνουν ακριβή αίσθηση και προβλέψιμη συμπεριφορά. Η θέση οδήγησης είναι όρθια και φυσική, με καλή εποπτεία του δρόμου και σέλα που επιτρέπει άνετη μετακίνηση του σώματος.
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 798 κ.εκ. λειτουργεί ομαλά και γεμάτα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει δύναμη γραμμικά και αποδίδει 94 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. με 81 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, χωρίς νευρικότητα, και οι δύο χαρτογραφήσεις (Eco/Sport) κάνουν διακριτή διαφορά: στην Eco ο κινητήρας δουλεύει ήρεμα και οικονομικά, ενώ στη Sport δείχνει όλη τη δύναμή του με πιο “γεμάτο” χαρακτήρα. Οι μετρήσεις το επιβεβαιώνουν — 0-100 χλμ/ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα και 0-160 χλμ/ώρα σε 12,1, με ρεπρίζ60-120 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα.

Η θέση οδήγησης είναι όρθια και φυσική, με καλή εποπτεία του δρόμου και σέλα που επιτρέπει άνετη μετακίνηση του σώματος.

Η θέση οδήγησης είναι όρθια και φυσική, με καλή εποπτεία του δρόμου και σέλα που επιτρέπει άνετη μετακίνηση του σώματος.

Στην εθνική, το DS800X Rally ταξιδεύει σταθερά και ήσυχα με 120 χλμ/ώρα, με χαμηλές στροφές χάρη στις μακριές σχέσεις του κιβωτίου και οι κραδασμοί είναι σχεδόν μηδενικοί. Ο ανεμοθώρακας προσφέρει πολύ καλή προστασία από τον αέρα και ο κινητήρας δουλεύει χαλαρά με τηνκατανάλωσηνα μένει χαμηλή — 4,4 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι και 5,8 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Η πίσω ανάρτηση είναι μαλακή, κάτι που ευνοεί την άνεση αλλά στις υψηλές ταχύτητες είναι αισθητή η χαλαρή απόσβεση πάνω στις ανωμαλίες. Είναι όμως πλήρως ρυθμιζόμενη, οπότε με λίγη παραμετροποίηση μπορείς να τη φέρεις στα μέτρα σου και να τη “δέσεις” ιδανικά με το μπροστινό. Το πιρούνι KYB 43 mm είναι υποδειγματικό, προσφέροντας εξαιρετική απορρόφηση κραδασμών από τις κακοτοπιές του οδοστρόματος.

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 798 κ.εκ. λειτουργεί ομαλά και γεμάτα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει δύναμη γραμμικά και αποδίδει 94 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. με 81 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, χωρίς νευρικότητα, και οι δύο χαρτογραφήσεις (Eco/Sport) κάνουν διακριτή διαφορά.

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 798 κ.εκ. λειτουργεί ομαλά και γεμάτα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει δύναμη γραμμικά και αποδίδει 94 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. με 81 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, χωρίς νευρικότητα, και οι δύο χαρτογραφήσεις (Eco/Sport) κάνουν διακριτή διαφορά.

Το tractioncontrol επεμβαίνει άμεσα όταν ανιχνεύει απώλεια πρόσφυσης στην άσφαλτο, όμως η επέμβασή του είναι αρκετά απότομη, με αποτέλεσμα σε δυνατή επιτάχυνση να “κόβει” απότομα τη ροή. Παρόλα αυτά, λειτουργεί αποτελεσματικά και εξασφαλίζει έλεγχο σε ολισθηρές επιφάνειες.
Τα φρένα Nissin λειτουργούν υποδειγματικά· το ABS τελευταίας γενιάς συνεργάζεται άψογα με τις ακτινικές δαγκάνες, δίνοντας δύναμη και ακρίβεια χωρίς απότομες παρεμβάσεις. Η μοτοσυκλέτα φρενάρει σταθερά και προοδευτικά και κάνει τα 100 χλμ/ώρα σε 0 στα 42,9 μέτρα.

Οι μετρήσεις το επιβεβαιώνουν — 0-100 χλμ/ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα και 0-160 χλμ/ώρα σε 12,1, με ρεπρίζ60-120 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα.

Οι μετρήσεις το επιβεβαιώνουν — 0-100 χλμ/ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα και 0-160 χλμ/ώρα σε 12,1, με ρεπρίζ60-120 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα.

Στο χώμα, όταν απενεργοποιείς το tractioncontrol και το ABS, το DS800X Rallyδείχνει τον πραγματικό του χαρακτήρα. Αποκτά πιο “ζωντανή” αίσθησηκαι επιτρέπει στον αναβάτη να παίξει μαζί του. Είναι παιχνιδιάρικο, διασκεδαστικό και φιλικό, χωρίς να τρομάζει — η μοτοσυκλέτα που σου δίνει κατευθείαν την αίσθηση ότι έχει φτιαχτεί από ανθρώπους που ξέρουν τι σημαίνει περιπέτεια. Οι τροχοί 21 και 18 ιντσών, σε συνδυασμό με τα Pirelli ScorpionRally STRκαι το σωστό ζύγισμα συνεργάζονται άψογα σε όλα τερέν.
Το VogeDS800X Rally δείχνει στο δρόμο ώριμο, σταθερό και στο χώμα ζωντανό και παιχνιδιάρικο — ένας συνδυασμός που το κάνει πραγματικά πολυχρηστικό. Είναι από εκείνεςτις μοτοσυκλέτες που σε κερδίζουν με τον τρόπο τους.

Σελίδα 1Voge DS800X Rally - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο Δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά