Πρόκειται για έναν τετράχρονο, υγρόψυκτο, DOHC κινητήρα με ψεκασμό Bosch, ο οποίος αποδίδει 94 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 81 Nm στις 6.500 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και γραμμική, με εξαιρετική ελαστικότητα στις χαμηλομεσαίες στροφές και αρκετή δύναμη ψηλά, χωρίς να γίνεται κουραστικός.
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 798 κ.εκ. του Voge DS800X Rally είναι η καρδιά που δίνει πνοή στο μοντέλο και καθορίζει τον χαρακτήρα του. Πρόκειται για έναν τετράχρονο, υγρόψυκτο, DOHC κινητήρα με ψεκασμό Bosch, ο οποίος αποδίδει 94 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 81 Nm στις 6.500 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και γραμμική, με εξαιρετική ελαστικότητα στις χαμηλομεσαίες στροφές και αρκετή δύναμη ψηλά, χωρίς να γίνεται κουραστικός.
Ο κινητήρας δουλεύει με πολύ χαμηλούς κραδασμούς, κάτι που ενισχύει την αίσθηση άνεσης σε ταξίδι και πόλη.
Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, με τον κινητήρα να τραβά από χαμηλά χωρίς δισταγμούς, κάτι που τον καθιστά ιδανικό για τουριστική αλλά και χωμάτινη χρήση. Οι δύο χαρτογραφήσεις (Eco και Sport) διαφοροποιούν αισθητά τη συμπεριφορά του: η Eco για καθημερινές διαδρομές και εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ η Sport δίνει όλη τη δύναμη με πιο ζωηρή επιτάχυνση. Το εξατάχυτο κιβώτιο έχει γραμμική μετάδοση σε όλες τις σχέσεις του και συνεργάζεται με υδραυλικό συμπλέκτη ολίσθησης, που προσφέρει μαλακή αίσθηση στη μανέτα και αποτρέπει τα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα. Ο κινητήρας δουλεύει με πολύ χαμηλούς κραδασμούς, κάτι που ενισχύει την αίσθηση άνεσης σε ταξίδι και πόλη. Συνολικά, το μοτέρ του DS800X Rally συνδυάζει ομαλή λειτουργία, σταθερή ροπή και προοδευτική απόδοση, αποδεικνύοντας ότι η Voge πέτυχε μια ιδανική ισορροπία δύναμης και χρηστικότητας για το μεσαίο adventure της.