Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της KYB, με ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm πλήρως ρυθμιζόμενο και διαδρομή 200 mm, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρυθμίσεις προφόρτισης, συμπίεσης και επαναφοράς, που προσφέρει 190 mm διαδρομής. Το σύνολο απορροφά τις ανωμαλίες με ευκολίαπροσφέροντας πολύ καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και σπορ αίσθησης.
Η Voge DS800X Rally βασίζεται σε ένα ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο υψηλής αντοχής, σχεδιασμένο για να αντέχει στις καταπονήσεις της χωμάτινης οδήγησης χωρίς να χάνει την αίσθηση σταθερότητας στον δρόμο. Το αλουμινένιο ψαλίδι, σε συνδυασμό με το σωστά ζυγισμένο κέντρο βάρους, συμβάλλει στην καλή αίσθηση ισορροπίας και στον έλεγχο στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Συνολικά, το πλαίσιο και οι αναρτήσεις του DS800X Rally συνδυάζουν προβλέψιμη συμπεριφορά στην άσφαλτο με σοβαρές χωμάτινες δυνατότητες.
Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της KYB, με ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm πλήρως ρυθμιζόμενο και διαδρομή 200 mm, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρυθμίσεις προφόρτισης, συμπίεσης και επαναφοράς, που προσφέρει 190 mm διαδρομής. Το σύνολο απορροφά τις ανωμαλίες με ευκολίαπροσφέροντας πολύ καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και σπορ αίσθησης. Η απόσταση από το έδαφος των 220 mm εξασφαλίζει άνετη διέλευση από εμπόδια, ενώ το βάρος των 213 κιλών είναι μεν αισθητό στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά σε ανοιχτές διαδρομές. Οι ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών με tubeless ελαστικά Pirelli ScorpionRally STR συμβάλλουν σε πολύ καλή πρόσφυση σε μικτό τερέν, με προοδευτική αίσθηση στο τιμόνι.
Τα φρένα Nissin αποτελούνται από διπλούς εμπρός δίσκους 300 mm με ακτινικές δαγκάνες και μονό πίσω δίσκο 220 mm, αποδίδοντας δυναμική αλλά ελεγχόμενη πέδηση. Το ABS τελευταίας γενιάς είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, επιτρέποντας στον αναβάτη να το απενεργοποιεί για ελεύθερη συμπεριφορά στο χώμα.
Τα φρένα Nissin αποτελούνται από διπλούς εμπρός δίσκους 300 mm με ακτινικές δαγκάνες και μονό πίσω δίσκο 220 mm, αποδίδοντας δυναμική αλλά ελεγχόμενη πέδηση. Το ABS τελευταίας γενιάς είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, επιτρέποντας στον αναβάτη να το απενεργοποιεί για ελεύθερη συμπεριφορά στο χώμα. Συνολικά, το πλαίσιο και οι αναρτήσεις του DS800X Rally συνδυάζουν προβλέψιμη συμπεριφορά στην άσφαλτο με σοβαρές χωμάτινες δυνατότητες.