• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το τέρας των 1800 κιλών έχει τον τρόπο να κρύβει τον όγκο του στην πίστα, βρίσκοντας πρόσφυση ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει.

    RSV4 1100 Factory VS GTR

     

    Και ενώ το (πολύ καλό) πίσω ελαστικό της Pirelli  ¨έλιωνε¨ στις εξόδους των στροφών, εμφανίζεται ο Godzilla! Ο λόγος για το Nissan GTR των 570 ίππων, με το οποίο μοιραστήκαμε την πίστα όταν έφτασε ο συνάδελφος Π. Πατέλος από το autotriti. Και τι καλύτερο από το να συγκρίνεις ένα κορυφαίο αυτοκίνητο με μια κορυφαία μοτοσυκλέτα!
    Σίγουρα τα μεγέθη είναι πολύ διαφορετικά, αλλά αυτό δεν μας εμπόδισε να κάνουμε μερικούς γύρους μαζί, ώστε να δούμε με τον καλύτερο τρόπο πόσο κοντά μπορεί να είναι τα δύο οχήματα σε μια ¨κόντρα¨ μεταξύ τους. Το GTR χρειάζεται για το 0-100 χλμ/ώρα 3΄΄ σχεδόν πάντα, ανεξαρτήτως συνθηκών! Περίπου τον ίδιο χρόνο χρειάζεται και το RSV4, αλλά στις μοτοσυκλέτες είναι λίγο πιο περίπλοκο να κάνεις πάντα την ιδανική εκκίνηση, οπότε αν αναγκαστείς να ελαττώσεις έστω και λίγο το γκάζι, το τέρας της Nissan θα βρίσκεται μπροστά σου στην Κ1 και εσύ θα περιμένεις την έξοδό της όπου η μοτοσυκλέτα υπερέχει ξεκάθαρα για να μαζέψεις την διαφορά. Τα εκπληκτικά φρένα του GTR αλλά και τα μαζεμένα νερά στην άκρη της πίστας δεν επέτρεπαν να πάρεις την ιδανική γραμμή και να ¨χωθείς¨ στην εσωτερική των επόμενων στροφών, αλλά δεν χρειάζεται να ανησυχείς… Γνωρίζεις πολύ καλά ότι στην ευθεία τα 570 άλογα θα φαντάζουν πολύ λίγα μπροστά στους 217 ίππους και τα 199 κιλά της Aprilia. Στην έξοδο της Κ5 η RSV4 διακτινίζεται και εκεί τα πράγματα για τον Godzilla  αρχίζουν να σκουραίνουν… Φυσικά ούτε για την μοτοσυκλέτα τα πάντα είναι ρόδινα, καθώς όταν μια πούδρα χώματος καλύπτει την ιδανική γραμμή στην Κ6  δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να ρισκάρεις, οπότε σηκώνεις την μοτοσυκλέτα με αποτέλεσμα να βλέπεις τον Godzilla των 1800 κιλών να σε πλησιάζει επικίνδυνα μπαίνοντας με τα τέσσερα... Φτάνει όμως η έξοδος όπου μπορείς να ανοίξεις ξανά το γκάζι με το traction και το wheelie control στη διάθεσή σου, όποτε  δημιουργείς μια διαφορά ασφαλείας που παραμένει στα καθαρά κομμάτια της πίστας, επιτρέποντάς σου να είσαι μπροστά στις επόμενες στροφές και να περάσεις πρώτος την γραμμή τερματισμού, με το GTR αυτή την φορά πίσω σου... 
    Το εξαιρετικό στήσιμο σε συνδυασμό με την εξελιγμένη τετρακίνηση και τον πανίσχυρο V6 twinturbo κινητήρα του Nissan, δημιουργούν ένα σύνολο που μπορεί να γράφει καλούς χρόνους ακόμα και με ανύπαρκτη πρόσφυση στην πίστα, δίνοντάς του ένα τεράστιο πλεονέκτημα σε αυτές τις συνθήκες. Η μοτοσυκλέτα βασίζεται σε περισσότερους παράγοντες όπως η κατάσταση της πίστας και των ελαστικών, αλλά όταν τα παραπάνω είναι ιδανικά μια κορυφαία superbike σαν το RSV4 1100 factory δεν πιάνεται ακόμα και στην σφιχτή χάραξη των Μεγάρων… Εάν θέλεις να την περάσεις με αυτοκίνητο, πρέπει να δαπανήσεις πολλά περισσότερα από την τιμή του GTR, η οποία είναι 7 φορές ακριβότερη από την αντίστοιχη της Aprila.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ