Test: Αprilia RSV4 1100 Factory

Εάν έχεις οδηγήσει την RSV4 1000RF είναι πολύ πιθανό να πιστεύεις ότι δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερη. Η Aprilia όμως έκανε πάλι το θαύμα της παρουσιάζοντας την δυνατότερη και ελαφρύτερη RSV4 που έχει φτιαχτεί…

Τι νέο φέρνει:
  • 1078 κυβικά, 217 ίπποι
  • Αεροδυναμικά carbon φτερά
  • Αναρτήσεις Ohlins
  • Δαγκάνες Brembo Stylema
Τιμή: 23.750 ευρώ

+: Κινητήρας, επιδόσεις, περιφερειακά, οδική συμπεριφορά, ήχος
-: Σκληρό (για χρήση δρόμου)

Η Aprilia, πιστή στον V4 κινητήρα που χρησιμοποιεί από το 2009, δεν χρειάστηκε πολύ χρόνο για να απαντήσει στην Ducati Panigale V4 S η οποία έκλεψε τις εντυπώσεις την περσινή χρονιά. Έχοντας στην φαρέτρα της την RSV4, μια εξαιρετική βάση που έχει αποδείξει την αξία της από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε, το εργοστάσιο από το Noale κατασκεύασε έναν νέο V4 κινητήρα 65μοιρών με περισσότερα κυβικά και ιπποδύναμη που κάνει κάθε 1000άρι να φαντάζει λίγο μπροστά του. Αλλά δεν έμεινε μόνο εκεί… Ο αέρας της ανανέωσης πέρασε από το εξαιρετικό πλαίσιο, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα φρένα, αποδεικνύοντας ότι η ωρίμανση της RSV4 γίνεται με τον καλύτερο τρόπο. Κοιτάζοντας την 1100 factory σου δημιουργούνται προσδοκίες που πριν μερικά χρόνια ούτε θα φανταζόσουν από μοτοσυκλέτα με πινακίδα κυκλοφορίας και φώτα… 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ