Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Η ευρύχωρη και ποιοτική σέλα είναι επανασχεδιασμένη στο εμπρός μέρος, το οποίο είναι μεν ελαφρώς στενότερο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, όμως συνεχίζει να ανοίγει αρκετά τα πόδια του αναβάτη με αποτέλεσμα να φτάνεις με τις μύτες αν είσαι έως 1,70, καθώς το ύψος της παραμένει στα 795 χλστ. Αυτό βέβαια διορθώνεται εύκολα με την κατά 40 χλστ. χαμηλότερη σέλα που υπάρχει στον κατάλογο των αξεσουάρ. Το αφρώδες της μπορεί να μην είναι το μαλακότερο της κατηγορίας, αλλά προσφέρει την απαραίτητη άνεση, χωρίς να κουράζει ακόμα και μετά από αρκετά συνεχόμενα χιλιόμετρα. Σε αυτό συμβάλουν οι κεκλιμένες πλατφόρμες και το «μαξιλαράκι» της σέλας που στηρίζει την πλάτη σου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Οι αποθηκευτικοί χώροι ήταν και παραμένει ένα από τα δυνατά χαρτιά του XMAX 300 καθώς τα 43,7 λίτρα που έχεις στη διάθεσή σου κάτω από τη σέλα μπορούν να φιλοξενήσουν δυο full face κράνη και κάποια μικροαντικείμενα ακόμη. Στην ποδιά υπάρχουν δυο ντουλαπάκια, με το αριστερό να κλειδώνει και να διαθέτει παροχή ρεύματος 12V, που προσθέτουν πόντους στην πρακτικότητα και κάνουν πιο εύκολη την καθημερινή συμβίωση με το scooter. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει keyless σύστημα εκκίνησης, ενώ η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε δυο θέσεις με εύρος 50 χλστ., αλλά χρειάζεται ένα κλειδί Allen για τη ρύθμισή της.    

Η μεγάλη αλλαγή αφορά τον πίνακα οργάνων καθώς τα αυτοκινητιστικού τύπου αναλογικά «ρολόγια» με τη μικρή οθόνη ανάμεσά τους έχουν δώσει τη θέση τους σε μια νέα LCD οθόνη 4,3 ιντσών με λευκά ψηφία σε μαύρο φόντο. Μπορεί εκ πρώτης όψεως η γραμματοσειρά να είναι λεπτή, όμως οι ενδείξεις παραμένουν ευανάγνωστες ακόμα και κάτω από έντονο ήλιο. Κεντρικά έχουμε το ταχύμετρο με το στροφόμετρο σε μορφή μπάρας από πάνω του, ενώ δεξιά κι αριστερά έχουμε ένδειξη στάθμης καυσίμου και θερμοκρασία ψυκτικού αντίστοιχα, ενώ από πλευράς πληροφόρησης είναι υπερπλήρης, αφού διαθέτει μέχρι και υπολογιστή ταξιδίου. Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το XMAX αποκτά συνδεσιμότητα με smartphone, μέσω της εφαρμογής MyRide, ώστε να λαμβάνεις στην οθόνη του scooter ειδοποιήσεις σχετικά με εισερχόμενες κλήσεις και μηνύματα. Επίσης, μπορείς να δεις από το κινητό σου πολλές χρήσιμες πληροφορίες για μια διαδρομή όπως μέση κατανάλωση καυσίμου, χρόνο, ταχύτητα, γωνία κλίσης και άλλα.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η έκδοση TechMax πάει ένα βήμα παραπέρα διαθέτοντας μια έγχρωμη TFT οθόνη 4,2 ιντσών και άλλη μια LCD 3,2 ιντσών από πάνω της. Εδώ μέσω της εφαρμογής StreetCross της Garmin βλέπεις τον χάρτη και λαμβάνεις οδηγίες από το GPS κατευθείαν στην οθόνη του scooter για εύκολη πλοήγηση. Επίσης, μπορείς να έχεις πρόσβαση σε πληροφορίες για την κίνηση, την υπολειπόμενη απόσταση, τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης κ.α, με την περιήγηση να γίνεται από τους διακόπτες στο τιμόνι.   
 

Σελίδα 1Yamaha XMAX 300 2023 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 8Επιδόσεις

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ