Πρακτικός ο χώρος για μικροαντικείμενα κάτω από το τιμόνι.

    Κινητήρας Αυτό που χρειαζόταν

    Ο κινητήρας που κινεί το scooter είναι ένας υγρόψυκτος μονοκύλινδρος 155 κυβικών, ο οποίος συμμορφώνεται πλήρως με τις προδιαγραφές Euro 4 και χάρη στην τεχνολογία Blue core της Yamaha (συνδυάζει αύξηση της απόδοσης με ταυτόχρονη μείωση των απωλειών ισχύος) αποδίδει 15 ίππους στις 8.000 με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, που  στη διάρκεια της δοκιμής κυμαινόταν μεταξύ 2,8 - 3,4 λίτρα/ 100χλμ. Ένα ακόμη στοιχείο που κάνει τον συγκεκριμένο κινητήρα να ξεχωρίζει συμβάλλοντας στις επιδόσεις του μοντέλου, είναι το σύστημα μεταβλητής ενεργοποίησης των βαλβίδων ( VVA ) που είχαμε δει και στο Nmax 125. Το σύστημα που μέχρι πρότινος συναντούσαμε μόνο σε μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, επιτρέπει την αλλαγή της βύθισης των βαλβίδων μετά τις 6.000 σ.α.λ., ώστε να υπάρχει επαρκής δύναμη ψηλά και χαμηλή κατανάλωση όταν κινούμαστε με χαμηλές στροφές.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ