Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το πλαίσιο στο οποίο στηρίζεται είναι τύπου Backbone, ατσάλινο σωληνωτό με μια μικρή αλλαγή σε σχέση με αυτό του προκατόχου του, στη γωνία κάστερ που μίκρυνε κατά 0,3° (26), ενώ λόγω του νέου μπροστιν
3 Φωτογραφίες »

Το πλαίσιο στο οποίο στηρίζεται είναι τύπου Backbone, ατσάλινο σωληνωτό με μια μικρή αλλαγή σε σχέση με αυτό του προκατόχου του, στη γωνία κάστερ που μίκρυνε κατά 0,3° (26), ενώ λόγω του νέου μπροστινού μέρους το συνολικό του ύψος έχει φτάσει στα 1.200 χιλιοστά.

Το πλαίσιο στο οποίο στηρίζεται είναι τύπου Backbone, ατσάλινο σωληνωτό με μια μικρή αλλαγή σε σχέση με αυτό του προκατόχου του, στη γωνία κάστερ που μίκρυνε κατά 0,3° (26), ενώ λόγω του νέου μπροστινού μέρους το συνολικό του ύψος έχει φτάσει στα 1.200 χιλιοστά. Στις αναρτήσεις έχει αναβαθμιστεί με σκοπό την καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών και την μεγιστοποίηση της άνεσης του αναβάτη. Στο εμπρός μέρος, φέρει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ πίσω διπλό ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ, με διαφορετικά ελατήρια αυξημένης διαδρομής κατά 5 χιλιοστά. Στα φρένα τώρα, το NMAX 125 Tech MAX εξοπλίζεται με δύο δίσκους 230 χιλιοστών με δαγκάνες μονού εμβόλου και σύστημα ABS που επενεργεί και στους δύο τροχούς 13 ιντσών. Το συνολικό βάρος του scooter ανέρχεται στα 132 κιλά, μόλις ένα κιλό πιο βαρύ από το προηγούμενο μοντέλο.


Στο εμπρός μέρος, φέρει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ πίσω διπλό ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ, με διαφορετικά ελατήρια αυξημένης διαδρομής κατά 5 χιλιοστά.

Στο εμπρός μέρος, φέρει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ πίσω διπλό ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ, με διαφορετικά ελατήρια αυξημένης διαδρομής κατά 5 χιλιοστά.

 

Σελίδα 1Yamaha NMAX 125 Tech MAX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Kινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
AUTOAGORA