Yamaha NMAX 125 Tech MAX - Test

Το πλαίσιο στο οποίο στηρίζεται είναι τύπου Backbone, ατσάλινο σωληνωτό με μια μικρή αλλαγή σε σχέση με αυτό του προκατόχου του, στη γωνία κάστερ που μίκρυνε κατά 0,3° (26), ενώ λόγω του νέου μπροστιν

Το πλαίσιο στο οποίο στηρίζεται είναι τύπου Backbone, ατσάλινο σωληνωτό με μια μικρή αλλαγή σε σχέση με αυτό του προκατόχου του, στη γωνία κάστερ που μίκρυνε κατά 0,3° (26), ενώ λόγω του νέου μπροστινού μέρους το συνολικό του ύψος έχει φτάσει στα 1.200 χιλιοστά.

Στο εμπρός μέρος, φέρει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ πίσω διπλό ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ, με διαφορετικά ελατήρια αυξημένης διαδρομής κατά 5 χιλιοστά.

Στο εμπρός μέρος, φέρει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ πίσω διπλό ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ, με διαφορετικά ελατήρια αυξημένης διαδρομής κατά 5 χιλιοστά.

Διπλά αμορτισέρ πίσω.

Διπλά αμορτισέρ πίσω.