Από το πρώτο κιόλας φανάρι, η συνολική του συμπεριφορά αποπνέει σιγουριά – όχι με φανφάρες, αλλά με ρυθμό και ακρίβεια σκηνοθέτη. Όλα εξελίσσονται ομαλά, χωρίς απότομες μεταβιβάσεις : Από την εκκίνηση, στην ροή της κυκλοφορίας, στον ελιγμό και στο φρενάρισμα.
Η κίνηση του NMAX 125 Tech MAX στην πόλη θυμίζει σκηνή που έχει μελετηθεί καλά: Τίποτα δεν είναι τυχαίο, τίποτα δεν γίνεται από ένστικτό. Από το πρώτο κιόλας φανάρι, η συνολική του συμπεριφορά αποπνέει σιγουριά – όχι με φανφάρες, αλλά με ρυθμό και ακρίβεια σκηνοθέτη. Όλα εξελίσσονται ομαλά, χωρίς απότομες μεταβιβάσεις : Από την εκκίνηση, στην ροή της κυκλοφορίας, στον ελιγμό και στο φρενάρισμα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το NMAX επιτάχυνε από στάση στα 50χλμ / ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα και στα 80 χλμ / ώρα σε 12,8, ενώ για την επιτάχυνση από τα 40 - 80 χρειάστηκε 9 δευτερόλεπτα. Οι επιδόσεις αυτές το κατατάσσουν ανάμεσα στα τρία ταχύτερα scooter της κατηγορίας του. Για να ακινητοποιηθεί από τα 80 χιλιόμετρα, χρειάστηκε 28,6 μέτρα, εξαιρετικό νούμερο που το κάνει και πάλι να ξεχωρίζει, ενώ αναφορικά με την κατανάλωση, σε μικτές συνθήκες, κυμάνθηκε στα 2,5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, ενώ με ένα γέμισμα μπορεί να διανύσει λίγο περισσότερα από 280 χιλιόμετρα. Η γεωμετρία και οι διαστάσεις του επιτρέπουν να εισχωρεί κυριολεκτικά παντού – σαν ρευστό που βρίσκει πάντα το δρόμο του και αυτό το διαπιστώνεις κατευθείαν είτε βρεθείς σε λεωφόρο είτε σε στενάκια κατά τη διάρκεια κυκλοφοριακής αιχμής, με «κίνδυνο» να μην το καταλάβεις και εν τέλει αν πας για καφεδάκι μετά τη δουλειά και οι φίλοι σου αργήσουν να μην τους πιστεύεις όταν σου είπαν πως είναι κολλημένοι στη κίνηση. Στο φρενάρισμα και ενώ ήμασταν ανάμεσα από τα αμάξια κάπου στην Κηφισίας, κινούμασταν με ταχύτητες 45-60 χλμ/ώρα και κυριολεκτικά αρκεί να χρησιμοποιήσεις μόνο το φρένο του πίσω τροχού για να σταματήσεις ή για να φρενάρεις ελαφρώς και να κάνεις τους ελιγμούς σου. Εμπνέει τόση σιγουριά, σε σημείο που «ξεχνάς» ότι έχεις και ένα ικανότατο μπροστινό να πατήσεις σε περίπτωση πανικού. Στις πιο ανοιχτές διαδρομές, ο χαμηλού προφίλ ανεμοθώρακας προσφέρει μεν κάποια προστασία, αλλά δεν παύει να αφήνει το μεγαλύτερο μέρος του πάνω μέρους του σώματος πιο εκτεθειμένο από όσο θα θέλαμε. Ένας λίγο μεγαλύτερος θα έκανε τη διαφορά σε ταχύτητες κοντά στα 80 χλμ./ώρα χωρίς να αλλοιώνει τον χαρακτήρα του scooter. Το ABS του, από την άλλη, είναι smooth, επεμβαίνει εκεί που πρέπει και δεν θα σου μπλοκάρει τον τροχό ποτέ χωρίς λόγο. Το NMAX σε αφήνει να πρωταγωνιστείς, χωρίς να χρειάζεται να κάνεις πρόβες, καθώς η συνολική εμπειρία στο δρόμο μοιάζει με καλοφτιαγμένο μοντάζ. Κάθε στοιχείο «κουμπώνει» στο επόμενο, χωρίς φλυαρία και χωρίς περιττά “cut”. Ένα σύνολο που λειτουργεί σαν μηχανισμός υψηλής ακρίβειας, με φόντο το αστικό σκηνικό.