Kινητήρας

Μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας με επικεφαλή εκκεντροφόρο και το προηγμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, χαρακτηριστικό που αποτελεί πρωτοπορία για την κατηγορία.

Μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας με επικεφαλή εκκεντροφόρο και το προηγμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, χαρακτηριστικό που αποτελεί πρωτοπορία για την κατηγορία.

Κάτω από την κομψή εξωτερική εμφάνιση του Yamaha NMAX 125 Tech MAX βρίσκεται ένας σύγχρονος κινητήρας 125 κυβικών εκατοστών, εξοπλισμένος με την τεχνολογία Blue Core της Yamaha. Πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5+, χωρίς όμως να χάνει σε απόδοση, καθώς συνεχίζει να προσφέρει την ίδια ισχύ και ροπή όπως πριν. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο κινητήρα με επικεφαλή εκκεντροφόρο και το προηγμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, χαρακτηριστικό που αποτελεί πρωτοπορία για την κατηγορία. Η ισχύς του φτάνει τους 12,2 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα 11,2 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Το σύστημα VVA συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου, ενώ οι επιδόσεις παραμένουν υψηλές χάρη στον εκλεπτυσμένο στρόφαλο, το νέο γρανάζι του εκκεντροφόρου, την ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή και το βελτιωμένο σύστημα ψύξης. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) καθώς και λειτουργία Start & Stop, η οποία ενεργοποιείται μέσω έξυπνης γεννήτριας. Και τα δύο μπορούν να απενεργοποιηθούν ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη.

 

Σελίδα 1Yamaha NMAX 125 Tech MAX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Kινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
AUTOAGORA