Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και οι αναρτήσεις παρέμειναν ως είχαν, καθώς πρόκειται για έναν συνδυασμό που συμβαδίζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του μοντέλου και την χρήση για την οποία προορίζεται. Το πιρούνι -χωρίς δυνατότητα ρυθμίσεων- προέρχεται από την Kayaba, όπως και το αμορτισέρ το οποίο όμως ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου, ενώ ίδιες παραμένουν και οι διαδρομές των αναρτήσεων που ανέρχονται αμφότερες στα 130χιλ. Το σύστημα πέδησης εξοπλίζεται με δίσκους στα 298 χιλιοστά μπροστά και 245 χιλιοστά πίσω, με δαγκάνες 4 εμβόλων και μονού εμβόλου αντίστοιχα. Τις πανέμορφες 10-μπρατσες ζάντες κοσμούν τα Road 5 της Michelin σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17. Το βάρος του νέου μοντέλου έχει διατηρηθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα, μόλις 184 κιλά πλήρες υγρών.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1Yamaha MT-07 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ