Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Πάνω στη σέλα του ΜΤ-07, οι ήπιες και νωχελικές μεταβάσεις θυμίζουν κάτι από κυνήγι μαγισσών αφού σε κάθε εντολή του οδηγού, το γυμνό bestseller της Yamaha μετατρέπεται σε τρενάκι διασκέδασης που σκορπίζει απόλαυση σε κάθε σημείο της διαδρομής σου. Το νέο τιμόνι έχει προσδώσει μεγαλύτερο εύρος στο άνοιγμα χεριών και κατΆ επέκταση καλύτερο χειρισμό. Είτε επιχειρείς επιτόπιες μανούβρες είτε γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, όλα γίνονται με εξαιρετική ευκολία και ακρίβεια. Κάπου εδώ έρχονται οι μαζεμένες διαστάσεις, το μικρό βάρος και το σωστό ζύγισμα για να συνθέσουν ένα πραγματικό παζλ ευελιξίας για μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε πρόκληση ανεξάρτητα από το περιβάλλον που κινείσαι και το επίπεδο εμπειρίας που έχεις. Φυσικά ο πρωταγωνιστικός ρόλος ανήκει στον δικύλινδρο CP2, ο οποίος παρά τις αναγκαίες Euro 5 παρεμβάσεις, δεν έχει απολέσει επΆ ουδενί τη ροπάτη και ραφιναρισμένη λειτουργία του. Οι 73,5 ολοζώντανοι ίπποι εκτοξεύουν το ελαφρύ κορμί του ΜΤ-07 ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση στο σασμάν, με τα 4 δεύτερα για το 0-100 και τα 4,6 για το 60-120 να αποτελούν απόλυτα επιτεύξιμους χρόνους. Η ροπή είναι πανταχού παρούσα από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, παραδίδοντας μαθήματα γραμμικότητας. Η απουσία ηλεκτρονικών βοηθημάτων δικαιολογείται από τον εντυπωσιακό  τρόπο με τον οποίο περνάει το ΜΤ-07 τη δύναμη του στο δρόμο, με τον οδηγό να έχει τον απόλυτο έλεγχο σε κάθε περίσταση. Οι σούζες μακράς διαρκείας και τα ξεκολλήματα της ουράς θα έρθουν μόνο όταν ο οδηγός θελήσει, υπενθυμίζοντας το λόγο κατασκευής του 7αριου.Φιλικότητα και ευχρηστία αποτελούν το μεσαίο όνομα του ΜΤ-07, το οποίο θα κινηθεί απροβλημάτιστα τόσο στο μποτιλιάρισμα της πόλης όσο και σε αυτοκινητοδρόμους, με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης να ενισχύεται από την απουσία κραδασμών. Το πάρτι όμως αρχίζει σε μεικτές διαδρομές, εκεί όπου θα ξεδιπλώσει τονfun-to-driveχαρακτήρα του. Ο συνδυασμός πλαισίου και αναρτήσεων προσφέρουν την απαιτούμενη πληροφόρηση και εμπνέουν τον οδηγό να ρουφήξει μεγάλες δόσεις απόλαυσης. Μόνο σε έντονη πίεση το 7αρι θα εμφανίσει τάσεις πλεύσης, που όμως υπερκερνάει κατά πολύ το όριο της κατηγορίας του. Για μια μοτοσυκλέτα όπως το ΜΤ-07 που κυκλοφορεί καθημερινά και παντού, η άνεση βρίσκεται στο κάδρο των δυνατοτήτων του και το σετάρισμα των αναρτήσεων είναι το ιδανικό για ξεκούραστες και συνάμα σπορ μετακινήσεις. Τα φρένα κάνουν τη διαφορά τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοση – 44,2 μέτρα για το 100-0 – με τη λειτουργία του ABS να παραμένει διακριτική, ενώ τα ελαστικά  Road 5 της Michelin αποδεικνύονται σωστή επιλογή, καθώς ζεσταίνονται γρήγορα παρέχοντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης ακόμα και σε κακής ποιότητας οδόστρωμα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1Yamaha MT-07 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ