Α Σκέλος
Η pole position στην πίστα του πορτογαλικού νότου πήγε στον απρόσμενο Davide Giugliano και τη Ducati του, την ώρα που ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Jonathan Rea εκκινούσε όγδοος. Μόλις έσβησαν τα φώτα όμως ο Rea έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση, βρέθηκε πολλές θέσεις μπροστά με το καλημέρα και στο τέλος του πρώτου γύρου ήταν ήδη δεύτερος, πίσω από τον Sykes. Διαμετρικά αντίθετος βίος για τον Giugliano, ο οποίος μετά την εκκίνηση έχασε θέσεις για να φτάσει ως ένατος.
Πολύ γρήγορα ο αγώνας εξελίχθηκε σε σφοδρή μονομαχία των δύο εργοστασιακών Kawasaki, μάχη που δε διακόπηκε ούτε όταν έξι γύρους πριν το τέλος άρχισε να βρέχει και όλοι έσπευσαν για βρόχινα ελαστικά. Με την επιστροφή στην πίστα και με τη βροχή να δυναμώνει, οι δύο Αγγλοι με τα ZX-10R συνέχισαν να τρέχουν έναν δικό τους αγώνα για τη νίκη. Η κατάληξη γράφτηκε από τη θεά Τύχη δύο γύρους πριν το φινάλε, όταν ένα ηλεκτρικό πρόβλημα άφησε αναγκαστικά τον Sykes εννιά δευτερόλεπτα πίσω από τον ομόσταυλό του, καθώς η μοτοσικλέτα του δεν ανέβαζε πάνω από τις 9.000 στροφές.
Στο μεταξύ η διαφορά των δύο πρώτων από τους υπόλοιπους ήταν τόσο μεγάλη που, παρά το πρόβλημα του Sykes, ουδείς μπόρεσε να τον πλησιάσει. Σε ένα έργο που έχουμε ξαναδεί πολλές φορές φέτος, η τρίτη θέση αποτέλεσε το τρόπαιο μιας άλλης μονομαχίας ανάμεσα στη Ducati του Chaz Davies και την Aprilia του Leon Haslam, με τελικό νικητή τον πρώτο. Στον 16ο γύρο και υπό βροχή ο Haslam είχε μια πτώση και ξαναμπήκε για να τερματίσει δωδέκατος.
Κερδισμένος ήταν ο Giugliano με το έτερο Ducati, ο οποίος οδηγώντας δυναμικά ανέβηκε αρκετές θέσεις και τερμάτισε τέταρτος. Πίσω του ο Sylvain Guintoli και η εξάδα συμπληρώθηκε από τον Matteo Baiocco.
Β Σκέλος
Ο Rea δεν επανέλαβε την εκπληκτική εκκίνηση του πρώτου σκέλους, ωστόσο είχε πάλι τον ίδιο δαιμονισμένο ρυθμό. Χρειάστηκε δέκα γύρους για να φτάσει στην κεφαλή του αγώνα και μετά απλώς εξαφανίστηκε. Μέχρι να καθαρίσει την ηγεμονία της κούρσας μεσολάβησε μια ωραία μάχη με τους Giugliano και Sykes.
Για τον αναβάτη της Ducati, Davide Giugliano, αυτό το σκέλος θα ήταν πιο αποδοτικό συγκριτικά με το πρώτο, καθώς κράτησε με άνεση τη δεύτερη θέση για ένα σημαντικό αποτέλεσμα – ιδιαίτερα όταν ο ομόσταυλός του Chaz Davies τερμάτισε πέντε δευτερόλεπτα πίσω.
Ο μεγάλος άτυχος όμως ήταν ξανά ο Tom Sykes. Αυτή τη φορά η κακοδαιμονία του είχε να κάνει με το πίσω λάστιχο. Λόγω μιας ζημιάς στη ζάντα του, άρχισε να χάνει αέρα και από τον 13ο γύρο η Kawasaki του δε μπορούσε να ακολουθήσει τους πρωτοπόρους, παρότι λίγο πριν είχε περάσει και αυτός τον Giugliano και έδειχνε ορεξάτος για να κυνηγήσει τον Rea. Τελικά ο Sykes υποχρεώθηκε σε άτακτη υποχώρηση ως την όγδοη θέση, το καλύτερο που μπορούσε να περισώσει.
Τρίτος τερμάτισε ο Leon Haslam, με αέρα σχεδόν 3,5 δευτερολέπτων από τον Chaz Davies. Στην πέμπτη θέση σκαρφάλωσε ο rookie Michael Van Den Mark, κερδίζοντας για ένα δέκατο την εντυπωσιακή μονομαχία με τον Sylvain Guintoli.
Με τον νέο του διπλό θρίαμβο ο Jonathan Rea έχει αποκτήσει πλέον ένα τεράστιο προβάδισμα στην γενική κατάταξη, ενώ ο δεύτερος Tom Sykes πλέον νιώθει καυτή την ανάσα των Leon Haslam και Chaz Davies που ακολουθούν. Ο επόμενος αγώνας θα γίνει στις 21 Ιουνίου στην Ιταλία και συγκεκριμένα στο Misano World Circuit Marco Simoncelli.
Στο πρωτάθλημα των Κατασκευαστών, όπως είναι αναμενόμενο, η Kawasaki (340 βαθμοί) έχει χτίσει μια πολύ μεγάλη διαφορά 108 βαθμών από τους υπόλοιπους, τιμή που προφανώς θα ήταν μεγαλύτερη αν δεν είχε την ατυχία να χάσει τους βαθμούς του Sykes στο δεύτερο σκέλος, όπου θα ήταν τουλάχιστον δεύτερος βάσει της απόδοσής του. Η πραγματική μάχη μαίνεται για τη δεύτερη θέση όπου Ducati και Aprilia παλεύουν αγώνα με τον αγώνα και αυτή τη στιγμή ακολουθούν με 232 και 216 βαθμούς αντίστοιχα.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ WSBK
|
# |
Ομάδα |
Βαθμοί |
|
|
1 |
Jonathan REA |
Kawasaki Racing Team |
305 |
|
2 |
Tom SYKES |
Kawasaki Racing Team |
198 |
|
3 |
Leon HASLAM |
Aprilia Racing Team – Red Devils |
183 |
|
4 |
Chaz DAVIES |
Aruba.it Racing – Ducati SBK Team |
171 |
|
5 |
Jordi TORRES |
Aprilia Racing Team – Red Devils |
122 |
|
6 |
Sylvain GUINTOLI |
PATA Honda World Superbike Team |
103 |
|
7 |
Matteo BAIOCCO |
Althea Racing (Ducati) |
82 |
|
8 |
Leandro MERCADO |
Barni Racing Team (Ducati) |
78 |
|
9 |
Sam LOWES |
VOLTCOM Crescent Suzuki |
77 |
|
10 |
Michael VD Mark |
PATA Honda World Superbike Team |
74 |


SYM ADX 300: Με 16 λίτρα ρεζερβουάρ , ABS , TCS και νέα μειωμένη τιμή στα 4.995 ευρώ
A1 μοτοσυκλέτες με ABS και το καλύτερο φρενάρισμα
Χριστουγεννιάτικες προσφορές Aprilia και Moto Guzzi στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Balaclava advanced warmdry Oxford
Μποτάκι Spidi X-Adv Sport H2Out
REPSOL Qualifier Cleaner & Polish 400ml
Test Μεταχειρισμένου:Yamaha MT-07 (2021-2023)
E-RIDE LASER-45: Με GT σχεδιασμό, 140 χλμ. αυτονομία και 45 χλμ/ώρα τελική
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.