Voge CU625: V-Twin cruiser με ρετρό-μοντέρνο ύφος στην EICMA 2025

Voge CU625: V-Twin cruiser
Σκηνικό EICMA – ρετρό/μοντέρνο cruiser με V-Twin.
Κινητήρας 578,2 κ.εκ., 60,3 hp και 61 Nm – μετάδοση με ιμάντα.
Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα – τροχοί 16 ιντσών.
Εξοπλισμός: ABS, TCS, δύο χαρτογραφήσεις, TFT με TPMS.
VOGE: SR4 SMART με κουπόνι δώρου αξίας 500ε!
VOGE: SR16 & SR1 με δώρο TOP CASE!
Σκηνικό EICMA – ρετρό/μοντέρνο cruiser με V-Twin
Βρισκόμαστε στην EICMA και μπροστά μας το νέο Voge CU625, ένα cruiser-roadster που “δένει” κλασικές γραμμές με σύγχρονες λύσεις. Μακρύ ρεζερβουάρ, χαμηλή σέλα και φαρδύ τιμόνι στήνουν την εικόνα, ενώ οι διπλές πίσω αναρτήσεις και το τελικό εξάτμισης χαμηλά υπογραμμίζουν το κλασικό προφίλ. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.531 mm, οι συνολικές διαστάσεις είναι 2320×943×1186 mm και το ύψος σέλας 710 mm, οπότε μιλάμε για άνετη, «χαλαρή» εργονομία που ταιριάζει σε καθημερινές διαδρομές αλλά και βόλτες εκτός πόλης.
Κινητήρας 578,2 κ.εκ., 60,3 hp και 61 Nm – μετάδοση με ιμάντα
Στο κέντρο του CU625 δουλεύει V-δίδυμος, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος κινητήρας 578,2 κ.εκ. (συμπίεση 11,5:1). Η μέγιστη απόδοση δίνεται στα 60,3 hp (45 kW) στις 8.500 σ.α.λ., με ροπή 61 Nm στις 5.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων και –σημαντικό για την κατηγορία– τελική μετάδοση με ιμάντα, για ομαλή λειτουργία και χαμηλή συντήρηση. Η τροφοδοσία είναι EFI, η εκκίνηση ηλεκτρική και η τελική ταχύτητα που δηλώνεται φτάνει τα 165 km/h. Το ρεζερβουάρ 16 L υπόσχεται αξιοπρεπή αυτονομία, ενώ το βάρος ανακοινώνεται στα 199 kg.
Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα – τροχοί 16 ιντσών
Το CU625 πατά σε ελαστικά 130/90-16 εμπρός και 150/80-16 πίσω, επιλογή που ταιριάζει σε cruiser φιλοσοφία. Μπροστά συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι (USD) και πίσω διπλά αμορτισέρ, ρύθμιση προφόρτισης φαίνεται στο έκθεμα, με απόσταση από το έδαφος 160 mm για να αντέχει λακκούβες και σαμαράκια. Τα φρένα είναι δίσκος/δίσκος, με δαγκάνες πολλαπλών εμβόλων, και –όπως αναγράφεται στην κάρτα– υποστηρίζονται από ABS για ασφάλεια στο φρενάρισμα. Η συνολική γεωμετρία δίνει σταθερότητα στις μεσαίες ταχύτητες και γρήγορη, προβλέψιμη συμπεριφορά μέσα στην πόλη.
Εξοπλισμός: ABS, TCS, δύο χαρτογραφήσεις, TFT με TPMS
Πέρα από τα βασικά, η Voge «ντύνει» το CU625 με σύγχρονα ηλεκτρονικά. Στο κάτω μέρος της καρτέλας προδιαγραφών αναφέρεται ABS & TCS, καθώς και δύο προγράμματα ισχύος για να προσαρμόζεις την απόκριση (π.χ. Sport/Eco). Ο φωτισμός είναι full LED, ενώ τα όργανα είναι TFT και –σύμφωνα με την ίδια ένδειξη– ενσωματώνουν μέτρηση πίεσης ελαστικών (TPMS). Χρήσιμες λεπτομέρειες για τη χρήση του κάθε μέρα, ειδικά όταν οι θερμοκρασίες αλλάζουν και οι πιέσεις «παίζουν».
Συνολικά, το Voge CU625 που βλέπουμε στην EICMA προβάλλει ως ένα προσιτό, καλοστημένο cruiser V-Twin με ευρωπαϊκό «διάβασμα» στις λεπτομέρειες: χαμηλή σέλα, ιμάντας, USD πιρούνι, 60,3 ίπποι πραγματικής απόδοσης και πλήρες πακέτο ενεργητικής ασφάλειας (ABS/TCS) και πληροφόρησης (TFT/TPMS). Ανάμεσα στα «γυαλισμένα» cruisers της έκθεσης, κερδίζει βλέμματα γιατί πατάει γερά στην ουσία: καθαρές προδιαγραφές, ισορροπημένο στήσιμο και εξοπλισμό που δεν ζητά… επιπλέον λίστα.


