Voge 500ΑC: Ασύλληπτη γοητεία και επώνυμα περιφερειακά

Voge 500ΑC: Ασύλληπτη γοητεία και επώνυμα περιφερειακά

Η ρετρό αισθητική συναντά τη σύγχρονη τεχνολογία σε ένα δυναμικό πακέτο που οδηγείς με Α2 δίπλωμα.

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια

To Voge 500ΑC είναι ένα μοντέλο που σε προκαλεί να αφιερώσεις χρόνο, ώστε να θαυμάσεις κάθε του λεπτομέρεια, με τις γραμμές του να είναι φόρος τιμής στην ιστορία των δύο τροχών συνδυάζοντας το κλασικό με το σύγχρονο. Ο σχεδιασμός του LED προβολέα συνδυάζει στρογγυλά και τετράγωνα σχήματα, ενώ διαθέτει φώτα ημέρας (DRL) σε σχήμα V. Το τελικό της εξάτμισης είναι κατασκευασμένο από ανοξείδωτο ατσάλι με βουρτσισμένο φινίρισμα και έχει χαραγμένο με λέιζερ το λογότυπο της εταιρείας, ενώ το χαρακτηριστικό «φάλτσο» κόψιμο στην απόληξή του παραπέμπει σε κατασκευές άλλων εποχών. Πολύ προσεγμένες και ιδιαίτερες είναι οι ραφές της σέλας, που θυμίζει χειροποίητη κατασκευή. Το πίσω μέρος είναι επίσης ιδιαίτερα κομψό και εκλεπτυσμένο, με τη βάση της πινακίδας και το φουτουριστικό φωτιστικό σώμα να στηρίζονται στο ψαλίδι και όχι στο υποπλαίσιο. Τέλος, το ρεζερβουάρ θυμίζει γλυπτό με τις μυώδεις γωνίες του και αναδεικνύει τον νεορετρό χαρακτήρα του 500AC.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το οδηγείς και με Α2 δίπλωμα

Ο δικύλινδρος εν σειρά, υδρόψυκτος κινητήρας αποδίδει 47 ίππους οπότε το 500AC μπορεί να οδηγηθεί και από αναβάτες με δίπλωμα A2. Η λειτουργία του δίνει έμφαση στο τρίπτυχο ροπή, αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση, καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5. Τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch και περνάει τη δύναμή του στο δρόμο μέσα από μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και έναν τελείως νέο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης (anti-hopping). Η δύναμη που απαιτείται στη μανέτα έχει μειωθεί κατά 25% σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα 500cc της Voge και αυτό σημαίνει εύκολο χειρισμό, ακόμα και με ένα δάκτυλο στη μανέτα. Διαθέτει αντικραδασμικό άξονα για ελαχιστοποίηση των κραδασμών και βελούδινη λειτουργία.

Αναρτήσεις Kayaba, φρένα Nissin και ABS της Bosch

Η ανάρτηση προέρχεται από την Kayaba (KYB), με το ανεστραμμένο πιρούνι να διαθέτει καλάμια διαμέτρου 41mm και το μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ να συνεργάζεται με μοχλικό σύστημα που εδράζεται πάνω σε ένα περίτεχνο αλουμινένιο ασύμμετρο ψαλίδι. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από διπλούς δίσκους 298mm μπροστά και μονό 240mm πίσω, διπίστονες δαγκάνες Nissin και δικάναλο ABS της Bosch. Οι τροχοί ελαφρού κράματος των 17 ιντσών είναι ντυμένοι με ελαστικά Pirelli Angel GT, τα οποία εξασφαλίζουν υψηλή πρόσφυση, μεγάλη αντοχή και αποτελεσματική αποβολή του νερού σε περίπτωση βροχής. Η αναλογία βάρους της μοτοσυκλέτας βρίσκεται στο ιδανικό 50:50, κάτι που εγγυάται κορυφαία οδική συμπεριφορά και μεγάλη ευκολία οδήγησης.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »