• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγώντας

Είτε κινείσαι εντός, είτε εκτός πόλης θα εκτιμήσεις ιδιαίτερα την όρθια θέση οδήγησης που σου επιτρέπει να έχεις καλό οπτικό πεδίο. Το μικρό βάρος και η ευελιξία του κάνουν παιχνιδάκι τις καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη και επιτελεί άριστα τον ρόλο του commuter προσφέροντας οικονομία και ευκολία. Το τιμόνι είναι όσο φαρδύ χρειάζεται για μια τουριστική μοτοσυκλέτα, όμως κόβει αρκετά και περνά πάνω από τους περισσότερους καθρέπτες των αυτοκινήτων χαρίζοντας ευελιξία. Σε αυτή συμβάλει και το μικρό πλάτος που επιτρέπει στο 300DS να χώνεται ακόμα και στα πιο στενά περάσματα, ενώ σε κάθε μανούβρα τα πόδια σου πατούν με ευκολία το έδαφος χάρη στη χαμηλή σέλα. Οι αναρτήσεις του έχουν σεταριστεί με γνώμονα την άνεση και φιλτράρουν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες των βομβαρδισμένων αστικών δρόμων, χωρίς όμως να είναι υπερβολικά μαλακές όταν θέλεις να ανεβάσεις λίγο ρυθμούς. Το σαφές “κούμπωμα” των ταχυτήτων και η μαλακή λειτουργία του συμπλέκτη κάνουν εύκολες τις αλλαγές ταχυτήτων και δεν κουράζουν στο συνεχόμενο σταμάτα – ξεκίνα της πόλης.


Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Θέλοντας να δοκιμάσουμε τις τουριστικές δυνατότητες του 300DS
και αν τελικά μπορεί να πραγματοποιήσει όσα υπόσχεται η Voge, αποφασίσαμε να περάσουμε μαζί του ένα 2ήμερο εκτός Αθηνών. Η κάλυψη που προσφέρει από τον αέρα η μεγάλη ζελατίνα είναι πολύ καλή ακόμα και στην χαμηλή θέση, ενώ αν είσαι αρκετά ψηλός, μπορείς να την σηκώσεις περισσότερο. Θα θέλαμε μια πιο μακριά έκτη ταχύτητα η οποία θα έδινε μεγαλύτερη τελική από τα 130 – 135 που είδαμε και θα επέτρεπε στον κινητήρα να λειτουργεί με λιγότερες στροφές στον αυτοκινητόδρομο για να μη νιώθεις ότι τον ταλαιπωρείς. Στο επαρχιακό στροφιλίκι η ευελιξία που προσφέρει το μικρό και σωστά κατανεμημένο βάρος κάνει τις καμπές απόλαυση, ενώ το σύνολο παραμένει ακλόνητο διαγράφοντας την τροχιά που έχεις επιλέξει, ακόμα και όταν το κοντέρ δείχνει τριψήφιο νούμερο. Ο γραμμικός κινητήρας ταιριάζει με τη φιλοσοφία της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας και τα 4,9 δευτερόλεπτα που χρειάζονται για να επιταχύνει από τα 40 μέχρι τα 80 με 4η σχέση δείχνουν ότι έχει αποθέματα δύναμης, ώστε να κάνεις προσπεράσεις με ασφάλεια. Στην είσοδο της στροφής, η προοδευτικότητα των φρένων σου επιτρέπει να ρυθμίσεις με ακρίβεια την ταχύτητά σου και σε περίπτωση ανάγκης μπορούν να ακινητοποιήσουν τη μοτοσυκλέτα από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 44,9 μέτρα, με το ABS να επεμβαίνει διακριτικά αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών.        
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

VOGE: 500DS με Euro-5 κινητήρα