• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μαύρο ανεστραμμένο πιρούνι και ένας δίσκος στο εμπρός μέρος.

Μονό αμορτισέρ με μοχλικό για την ανάρτηση του πίσω τροχού.

Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Το μικρό adventure της Voge έχει κτιστεί γύρω από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο μας είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις με την ακαμψία του και την ελαφριά αίσθηση που δίνει, καθώς υπάρχει και στα άλλα 300αρια της εταιρείας. Το 300DS δεν αποτελεί εξαίρεση παρά το γεγονός ότι έχει μεγαλύτερο όγκο σε σχέση με τα γυμνά αδέρφια του. Για τη συνεχή επαφή των αλουμινένιων 17άρηδων τροχών με τον δρόμο φροντίζει ένα ανεστραμμένο πιρούνι 35 χιλιοστών με μαύρα καλάμια και μονό αμορτισέρ με μοχλικό, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.



Μονό αμορτισέρ με μοχλικό για την ανάρτηση του πίσω τροχού.

Μονό αμορτισέρ με μοχλικό για την ανάρτηση του πίσω τροχού.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Στον τομέα των φρένων σε αντίθεση με τα 300R και 300AC έχει έναν δίσκο μπροστά αντί για δύο,  με στόχο τη διατήρηση του βάρους χαμηλά (155 κιλά). Αυτό όμως μικρή διαφορά έχει στην πράξη με την αίσθησή μας να επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις. Τα ελαστικά διαστάσεων 110/80-17 και 150/60-17 έχουν ασφάλτινο προσανατολισμό, οπότε αν θέλεις να διασχίζεις χωματόδρομους με περισσότερη ασφάλεια, θα ήταν καλό να τοποθετήσεις μεικτής χρήσης.    
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

VOGE: 500DS με Euro-5 κινητήρα