• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

VF125-185: Το δυνατότερο δίδυμο, τα πρώτα Euro5 παπιά!

Η σειρά VF με το καλύτερο δίδυμο παπιών της αγοράς, συμμορφώνεται πλέον με τις προδιαγραφές Euro5 συνεχίζοντας παράλληλα να προσφέρει επιδόσεις, ευκολία άνεση και οικονομία σε ένα απόλυτα προσιτό πακέτο.

Sym VF185



Το νέο μοντέλο της SYM αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού,  αποτελώντας μια ευχάριστη έκπληξη σε όσους μέχρι πρότινος άκουγαν παπιά και χασμουριόντουσαν βαριεστημένα, αναπολώντας τις ένδοξες μέρες του παρελθόντος. Και το όνομα αυτού VF185 ή για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, το γρηγορότερο παπί της Ελληνικής αγοράς. Μπορεί αισθητικά το VF να είναι βασισμένο στην σχεδιαστική φόρμα που διέπει τα παπιά, ωστόσο διαθέτει δυναμικά χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε σπορ μοτοσικλέτα. Αρκεί να δεις το τσαμπουκαλέμένο εμπρός μέρος, με τα δύο ενιαία LED φώτα ημέρας που συγκλίνουν στο κάτω μέρος της μάσκας και τα προειδοποιητικά φλας επίσης τύπου LED. Πολύ όμορφη η ανασηκωμένη ουρά, περιλαμβάνει την αεροδυναμική αεροτομή που είναι ταυτόχρονα και χειρολαβή για τον συνεπιβάτη και το εξάγωνο πίσω φωτιστικό. Η εναλλαγή των χρωμάτων τονίζει ακόμα περισσότερο τις γωνίες της σιλουέτας και προδίδει τη σπορ καταγωγή του παπιού. Στο ίδιο μοτίβο και οι 5μπρατσες ζάντες με τα φαρδιά ελαστικά που έχουν διάσταση μοτοσικλέτας και ξεφεύγουν από τα πρότυπα των άλλων παπιών.
 
Η σέλα είναι 2 επιπέδων με χαρακτηριστική κόκκινη ραφή και  αντιολισθητική επένδυση, η οποία δεν σε αφήνει να γλιστρήσεις μπροστά όταν φρενάρεις. Είναι άνετη και δεν κουράζει στην πολύωρη χρήση, ενώ ικανοποιητικό είναι και τμήμα, που έχει προβλεφθεί για  τον συνεπιβάτη. Τα ποδοστήρια είναι αναδιπλούμενα, αντί των σταθερών που βλέπουμε ως επί το πλείστον στην κατηγορία. Εξερευνώντας την περιοχή του τιμονιού,  θα βρεις τους διακόπτες σε γνώριμη θέση και στο κέντρο ένα μεγάλο πολυγωνικό πίνακα οργάνων που φροντίζει να μεταφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη. Διαθέτει αναλογικό στροφόμετρο με το κόκκινο να  ξεκινάει στις 9.000σ.α.λ και μια ψηφιακή οθόνη με τις υπόλοιπες ενδείξεις. Λίγο πιο κάτω, η μαγνητική κλειδαριά, υπεύθυνη για την εκκίνηση και το άνοιγμα της σέλας, διαθέτει ειδικό πορτάκι όπως και στα scooter, για μέγιστη ασφάλεια. 


 
Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας, με τις 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και την χωρητικότητα των 183 κυβικών εκατοστών τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού και είναι συμμορφωμένος με τους κανονισμούς Euro5. Η απόδοση του μηχανικού συνόλου βρίσκεται στα μεγαλύτερα επίπεδα για παπί, που έχουμε δει στην χώρα μας σε εργοστασιακή μορφή με 18,5 ίππους στις 9.000σ.α.λ. και 16,1 NM ροπής στις 7.250σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων και συνεργάζεται με συμπλέκτη.
 
 Το VF είναι δομημένο γύρω από ένα διπλό σωληνωτό πλαίσιο ατσάλινης κατασκευής. Σε συνδυασμό με το ενισχυμένο ψαλίδι, το παπί της SYM διαχειρίζεται με ευκολία τις δυνάμεις που του ασκούνται και παραμένει στιβαρό και άκαμπτο, ακόμα και κάτω από συνθήκες πίεσης. Το ζεύγος των αναρτήσεων περιλαμβάνει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30 χιλιοστών με διαδρομή 80 χιλιοστών και ένα μονό πίσω αμορτισέρ με διαδρομή 30 χιλιοστά, το οποίο ενισχύει την σπορ συμπεριφορά του VF. Αξιόπιστες λύσεις και στον τομέα την πέδησης, με μια δαγκάνα διπλού εμβόλου να πρεσάρει τον κυματιστό 250άρι δίσκο του μπροστινού μέρους. Το σωληνάκι των φρένων, είναι αεροπορικού τύπου για ενισχυμένη πίεση στο κύκλωμα. Πίσω, έχουμε μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο διαμέτρου 200 χιλιοστών, επίσης τύπου μαργαρίτα. Οι κανονισμοί Euro 5 επιβάλλουν την ύπαρξη ABS και το VF εναρμονίζεται, φορώντας ένα μονοκάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος. Οι τροχοί με τις πανέμορφες πεντάμπρατσες ζάντες 17 ιντσών με λευκό σιρίτι, παραπέμπουν σε μικρή μοτοσικλέτα και λόγω μεγέθους, 90/80 εμπρός και 120/70 πίσω, αλλά και λόγω tubeless ελαστικών, αντί της παραδοσιακής σαμπρέλας που συναντάμε συνήθως στα παπιά. 
 
Η τιμή του Sym VF185 είναι στα 2.895 ευρώ.
 
 
 
Sym VF125
 


H αναγκαιότητα για προσαρμογή των χαρακτηριστικών των μοτοσυκλετών στις αυστηρές προδιαγραφές Euro5, λειτούργησε ως ερέθισμα για τη SYM για την εξέλιξη του ήδη επιτυχημένου VF125. Η SYM κρατά τα ιδιαίτερα γνωρίσματα του VF125 που το ανέδειξαν ως «το παπί …αλλιώς» με τη χαρακτηριστική ξεχωριστή σχεδίαση και τα φαρδιά ελαστικά που αυξάνουν κατακόρυφα την ασφάλεια και την άριστη οδηγική συμπεριφορά. Τι αλλάζει; Το VF125 δυναμώνει! Έρχεται με νέο υψηλότερων επιδόσεων κινητήρα με την ιπποδύναμη του να φτάνει τους 9.7 ίππουςΜία αύξηση της τάξεως του 15% που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας, καθώς αποτελεί πλέον το δυνατότερο παπί της κατηγορίας, με τη SYM να αναδεικνύεται ως η εταιρεία που καταλαμβάνει την 1η θέση και στις δύο κατηγορίες παπιών (παπιά 125 και super παπιά). Η SYM, με το νέο της κινητήρα  κατάφερε όχι μόνο να αυξήσει την ιπποδύναμη κατά 1.3 ίππους αλλά και να μειώσει την κατανάλωση σε μόλις 1,68 λίτρα τα 100km (EURO 5 - WMTC3), που αντιστοιχεί σε εντυπωσιακή μείωση 10,2%.

Το νέο VF125, επηρεασμένο από τις γραμμές που φέρει ο αρχηγός των παπιών - VF185 - κρατά τα ίδια εξωτερικά γνωρίσματα, αναδεικνύοντας τη sport σχεδίαση φιλοσοφία του μοντέλου. Κάθε τμήμα του VF125 φανερώνει ένα στιβαρό σύνολο. Από την πρώτη ματιά, ο αναβάτης διακρίνει τον μεγαλύτερο «οπτικό όγκο» που το VF125 επιβάλλει, χάρη στους τύπου μοτοσυκλέτας τροχούς, την ψηλή ποδιά του και το διογκωμένο κοστούμι του. Το «χωροδικτυώμα» πάνω από τον κινητήρα προσθέτει κάτι διαφορετικό στο μοντέλο, όπως κάνουν τα δύο πίσω αμορτισέρ με το εξωτερικό δοχείο αερίου σε κόκκινο χρώμα.



Η σπορ ταυτότητα διατηρείται ισχυρή και στο κομμάτι της εργονομίας, όμως το μοντέλο της SYM έχει μια ουσιώδη διαφορά σε σχέση με τον μεγάλο του αδερφό. Η απουσία συμπλέκτη συναινεί στην ευκολία των καθημερινών μετακινήσεων, αφού το ημιαυτόματο κιβώτιο κάνει την κίνηση στους πυκνοκατοικημένους δρόμους της πόλης παιχνιδάκι.

Tο βλέμμα κεντρίζει ο ξεκάθαρα σπορ πίνακας οργάνων, με  το μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο. Παράπλευρά του, μία LCD οθόνη απεικονίζει το ταχύμετρο, την στάθμη καυσίμου και την επιλεγμένη σχέση, αλλά και μια σειρά βοηθητικών ενδείξεων. Στα χειριστήρια, διακρίνει εύκολα κανείς το μεγάλο πλήκτρο στην δεξιά πλευρά, το οποίο ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά την σέλα του VF125Από κάτω της, ο αναβάτης θα βρει έναν αποθηκευτικό χώρο, αρκετά βαθύ, για μικροαντικείμενα και χαρτιά ή ακόμα και για ένα κράνος jet τύπου. Πολύ έξυπνη λεπτομέρεια είναι τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ.

Μία κατασκευή τύπου «ραχοκοκαλιάς» από ατσάλι αποτελεί το πλαίσιο του VF125. Αν και κρύβεται επιμελώς πίσω από το κοστούμι, ο κεντρικός σωλήνας του πλαισίου είναι ιδιαίτερα ευμεγέθης, αφήνοντας να εννοηθεί η συμβολή του στην ακαμψία του συνόλου. Εμπρός, το VF φέρει τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 26 χιλιοστών, ενώ πίσω συναντάμε δύο αμορτισέρ με εξωτερικό δοχείο αερίου, τα οποία ρυθμίζονται στην προφόρτιση ελατηρίου και συνεργάζονται με ατσάλινο ψαλίδι. Η επιλογή τροχών 70-90-17 μπροστά και 120/70-17 πίσω, είναι ίσως το ισχυρότερο σημείο διαφοροποίησης του VF125, από οποιοδήποτε παπί της κατηγορίας του. Σε συνδυασμό με τα tubeless ελαστικά, οι φαρδιοί τροχοί ανεβάζουν την συμπεριφορά του VF σε… άλλο επίπεδο, στο δρόμο.

Η τιμή του Sym VF125 είναι στα 1.995 ευρώ.
 

  • [email protected]

    Δεν θέλω να σε αγχωσω,αλλά τα sym έχουν ήδη βγάλει κάποια προβλήματα,τα οποία πρέπει να τα διορθώσεις πριν εμφανιστούν και σε εσένα.. Το πιο σημαντικό είναι η κεφαλή που κάνει ρήγμα.Η αντιπροσωπεία αλλάζει μια βάση και διορθώνεται (...) Επίσης το κούνημα του τιμονιού μετά από κάποια χιλιόμετρα.Οπωσδήποτε έλεγχος στα μπροστινά και αλλαγή ρουλεμάν. Μεγάλη προσοχή και στο φόρτωμα γιατί το κομμάτι που στηρίζεται η χειρολαβή και όλο το πίσω μέρος, κόβεται.Κάποιοι το ενισχύουν,άλλοι δεν τα φορτώνουν καθόλου.... Γενικά αντιπαθεί την υγρασία και μπορεί να δεις περίεργες ενδείξεις στις ταχύτητες,check και άλλα προβληματάκια... Η σέλα στην αρχή σανίδα άλλα στην πορεία την συνηθίζετε κάπως! Όμως μετά από μια ώρα συνεχόμενα αρχίζεις να πιάνεσαι όποτε ίσως χρειαστεί μια αλλαγή υλικού. Πίσω από τα φανταχτερά πλαστικά το πλαίσιο είναι απλώς ενός παπιού (λαιμός τιμονιού ίδιος με ποδηλάτου είναι. Με λίγη προσπάθεια μπορείς να το στραβώσεις). Λίγο καλύτερη συμπεριφορά και φρένα από κλασικό παπί έχει , και λίγη περισσότερη δύναμη.

      6