Tracer 7 2026: Η έκδοση Y-AMT έρχεται τον Αύγουστο στην Ελλάδα!
|

Σύμφωνα με επίσημες πληροφορίες, η Tracer 7 Y-AMT θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από τις αρχές Αυγούστου, φέρνοντας για πρώτη φορά αυτή τη τεχνολογία σε sport-touring μεσαίου κυβισμού για την εγχώρια αγορά.
Η Tracer 7 αποκτά ημιαυτόματο κιβώτιο Y-AMT για το 2026
Y-AMT : Ημιαυτόματο με απλή λογική λειτουργίας
Τέσσερις εκδόσεις Y-AMT για όλα τα γούστα
Η Tracer 7 ανοίγει τον δρόμο για το Y-AMT σε περισσότερα μοντέλα
YAMAHA: Μόνο αν είναι MAX κυριαρχεί!
Η Tracer 7 αποκτά ημιαυτόματο κιβώτιο Y-AMT για το 2026
Η νέα χρονιά φέρνει σημαντικές τεχνολογικές εξελίξεις στη γκάμα της Yamaha, με την Tracer 7 του 2026 να γίνεται το επόμενο μοντέλο που υιοθετεί το ημιαυτόματο κιβώτιο Y-AMT (Yamaha Automated Manual Transmission). Πρόκειται για ένα κιβώτιο έξι ταχυτήτων που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της μηχανικής μετάδοσης με την ευκολία ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συμπλέκτη και αλλαγής ταχυτήτων. Το σύστημα είναι ήδη γνωστό από τα MT-09, MT-07 και Tracer 9 και ενσωματώνεται χωρίς αλλαγές στον ίδιο δικύλινδρο κινητήρα της Tracer 7. Σύμφωνα με επίσημες πληροφορίες, η Tracer 7 Y-AMT θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από τις αρχές Αυγούστου, φέρνοντας για πρώτη φορά αυτή τη τεχνολογία σε sport-touring μεσαίου κυβισμού για την εγχώρια αγορά.
Y-AMT : Ημιαυτόματο με απλή λογική λειτουργίας
Το σύστημα Y-AMT βασίζεται στο υπάρχον κιβώτιο 6 σχέσεων και ενσωματώνει δύο ηλεκτρονικούς ενεργοποιητές: Έναν για τον συμπλέκτη και έναν για το τύμπανο αλλαγής ταχυτήτων. Οι εντολές δίνονται ηλεκτρονικά από το ride-by-wire γκάζι, τον αισθητήρα σχέσης, ταχύτητας και τα πλήκτρα στο αριστερό clip-on. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρεις λειτουργίες: Δύο αυτόματες (D και D+) και μία χειροκίνητη (MT). Η λειτουργία D δίνει έμφαση στην οικονομία, ενώ η D+ κρατά ψηλότερα τις στροφές για καλύτερη απόκριση. Η χειροκίνητη λειτουργία MT επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες από το τιμόνι, με πλήρη έλεγχο χωρίς μανέτα ή λεβιέ.
Τέσσερις εκδόσεις Y-AMT για όλα τα γούστα
Η Tracer 7 Y-AMT θα διατεθεί σε τέσσερις εκδόσεις: δύο βασικές και δύο GT με βαλίτσες, όλες διαθέσιμες είτε με πλήρη ισχύ 72 ίππων είτε σε περιορισμένη εκδοχή 47 ίππων για κατόχους διπλώματος A2. Οι εκδόσεις αυτές θα συνυπάρχουν με τις χειροκίνητες m6 του 2026, προσφέροντας στον αναβάτη ελευθερία επιλογής. Το σύστημα Y-AMT λειτουργεί πάνω στην ανανεωμένη Tracer 7 του 2025, η οποία ήδη διαθέτει ride-by-wire, αναβαθμισμένα φρένα και αναρτήσεις. Λόγω των ηλεκτρονικών, η έκδοση Y-AMT παρουσιάζει μικρή αύξηση βάρους: 206 κιλά για τη βασική και 214 κιλά για τη GT, έναντι 203 και 212 κιλών αντίστοιχα για τις χειροκίνητες.
Η Tracer 7 ανοίγει τον δρόμο για το Y-AMT σε περισσότερα μοντέλα
Η ενσωμάτωση του Y-AMT στην Tracer 7 αποτελεί στρατηγικό βήμα για τη Yamaha, που δείχνει να προωθεί τη συγκεκριμένη τεχνολογία ως σταθερό στοιχείο της γκάμας της. Μετά την εφαρμογή στα MT-07, MT-09 και Tracer 9, η παρουσία της στο sport-touring μεσαίου κυβισμού δείχνει ότι επεκτείνεται και σε μοντέλα ευρείας χρήσης για καθημερινές και τουριστικές ανάγκες. Ήδη θεωρείται πιθανή η μελλοντική εφαρμογή σε μοντέλα όπως τα YZF-R7, YZF-R9, XSR700/900 και Ténéré 700.