Το ηλεκτρικό SEAT MÓ δοκιμάστηκε σε χιόνια και άμμο.

Το ηλεκτρικό SEAT MÓ δοκιμάστηκε σε χιόνια και άμμο.

Το ηλεκτρικό SEAT MÓ δοκιμάστηκε σε χιόνια και άμμο

Τώρα που υπάρχουν δοκιμές, θα εμπιστευόσασταν ένα ηλεκτρικό scooter για μετακίνηση ανεξαρτήτως καιρού;

Δοκιμή του scooter και της μπαταρίας από -10 έως 45 βαθμούς Κελσίου!

Χιόνι, πάγος, βρεγμένοι δρόμοι, θερμοκρασίες υπό το μηδέν, άμμος, σκόνη, έρημος, μη ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι, ζέστη. Δεν υπάρχει τέλος στον αριθμό των τοπίων που μπορείτε να ταξιδέψετε με μια μοτοσικλέτα, ούτε στην ποικιλομορφία τους ανάλογα με το κλίμα, τις καιρικές συνθήκες ή τις συνθήκες του δρόμου. Για να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή απόδοση του 100% ηλεκτρικού σκούτερ SEAT MÓ 125, η ομάδα Ποιότητας και Έρευνας και Ανάπτυξης της SEAT MÓ το δοκίμασε σε δύο αντίθετα τοπία, τα βουνά Baqueira Beret (Lleida) και την έρημο Tabernas (Αλμερία) στην Ισπανία, με διαφορά θερμοκρασίας ακόμα και 55ºC μεταξύ τους, καλύπτοντας συνολικά 4.400 χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αναμενόμενη αυτονομία, ισχύς και απόδοση σε κάθε περίσταση για το SEAT MÓ

«Οι δοκιμές ποιότητας της SEAT MÓ έχουν στόχο να εγγυηθούν ότι το σκούτερ θα είναι σε θέση να προσφέρει ισχύ, ταχύτητα, κράτημα και ηλεκτρική αυτονομία σε κάθε περίσταση», λέει ο Γενικός Διευθυντής της SEAT MÓ, Lucas Casanovas. Για αυτό το SEAT MÓ 125 έχει ωθηθεί «στα άκρα» σε δρόμους και στροφές, χιόνι και άμμο, σε βρεγμένα πεζοδρόμια και χωματόδρομους, στον ήλιο και τη βροχή, επιταχύνοντας και φρενάροντας. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι μηχανικοί έλεγξαν την μπαταρία και τα εξαρτήματα της μοτοσικλέτας και διασφάλισαν ότι η πρόσφυση και η ανάρτηση δεν διακυβεύονταν σε καμία περίπτωση και ότι τα ελαστικά δεν έχασαν την πρόσφυσή τους.

Εγγύηση λειτουργίας σε καύσωνα ή παγωνιά, για την μπαταρία

Είναι επίσης ζωτικής σημασίας να εξασφαλίσουμε ότι η πλήρως ηλεκτρική απόδοση της μοτοσικλέτας παραμένει σταθερή ακόμη και σε δραματικά διαφορετικά κλίματα, όπως το κρύο των -10ºC στα Πυρηναία (Baqueira) ή η ζέστη του καλοκαιριού στους 45ºC στην άνυδρη έρημο της Αλμερίας. «Πρέπει να εγγυηθούμε ότι το επίπεδο φόρτισης δεν θα πέσει δραματικά σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν και ταυτόχρονα ότι η μπαταρία δεν θα υπερθερμανθεί σε πιθανό καύσωνα», εξηγεί ο Lucas. Έτσι, η μπαταρία διαθέτει ένα σύστημα αυτοπροστασίας που, για παράδειγμα, μειώνει την ισχύ εάν αισθανθεί ότι ζεσταίνεται πολύ. Αυτές οι δοκιμές χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό των ρυθμίσεων του μοντέλου για τις διεθνείς αγορές σε ακραίο κρύο καθώς και σε πολύ ζεστά κλίματα.

Συνέχεια του άρθρου >>>