• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο μεγαλύτερος κινητήρας με τη μεγαλύτερη ροπή που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοτοσικλέτα παραγωγής ! 2500 κυβικά 165 ίπποι και 22, 5 κιλά ροπής, είναι ικανά να εκτοξεύσουν επιδόσεις και συναισθήματα. Πραγματικό κομψοτέχνημα οι λαιμοί της εξάτμισης με τις χειροποίητες κολλήσεις και τις υδρομορφοποιημένες καμπύλες.

    Κινητήρας

     

    Το νέο Rocket κατέχει δικαιωματικά τον τίτλο της μεγαλύτερης σε κυβισμό μοτοσικλέτας παραγωγής. Ο τρικύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας έχει αυξήσει  την χωρητικότητα του, κατά 164 κυβικά σε σχέση με τον προκάτοχο του φτάνοντας τα 2458 κυβικά εκατοστά(!). Νέα πιστόνια μεγαλύτερης διαμέτρου 110,2 χιλιοστών αντικατέστησαν αυτά των 101,6 χιλιοστών του προηγούμενου μοντέλου, την ώρα που η διαδρομή τους μειώθηκε από τα 94,3 στα 85,9 χιλιοστά, συντελώντας έτσι σε ένα μικρότερων διαστάσεων μοτέρ. Η ιπποδύναμη είναι 11% μεγαλύτερη από τον προκάτοχο και ανέρχεται στους 165 ίππους στις 6.000 σ.α.λ, ενώ η ροπή έχει την μεγαλύτερη τιμή που έχουμε συναντήσει μέχρι σήμερα σε μοτοσικλέτα παραγωγής και αγγίζει τα 22,5 kg-m στις 4.000 σ.α.λ. Εκτός από την αύξηση σε κυβισμό και ιπποδύναμη, στόχος ήταν η ταυτόχρονη μείωση του βάρους. Έτσι, ο νέος στρόφαλος είναι 10 κιλά ελαφρύτερος, οι αντικραδασμικοί άξονες ζυγίζουν κατά 3,6  κιλά λιγότερο και ένα νέο σύστημα λίπανσης ξηρού τύπου με ενσωματωμένη δεξαμενή λαδιού αφαιρεί ακόμα 4 κιλά από το συνολικό βάρος του κινητήρα. 


    Οι 3 λαιμοί με τις χειροποίητες κολλήσεις και τις υδρομορφοποιημένες καμπύλες εξαιτίας της ιδιομορφίας τους,  καταλήγουν κατά αντιστοιχία σε τρία κοντά σε μήκος τελικά, δύο στη δεξιά και ένα στην αριστερή πλευρά που θυμίζουν σπορ μοτοσικλέτα. Στα αριστερά και στα δεξιά της κεφαλής, τα ενσωματωμένα ανοίγματα τροφοδοτούν αδυσώπητα το φιλτροκούτι του Rocket με φρέσκο αέρα. Μια IMU 5 αξόνων συλλέγει και τροφοδοτεί διαρκώς τον  εγκέφαλο του Rocket με πληροφορίες, για την αρτιότερη διαχείριση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Τα 4 διαφορετικά riding modes, Road, Rain, Sport, και Custom, μεταβάλλουν ανάλογα την ιπποδύναμη και τη λειτουργία του cornering ABS και του Traction, τα οποία μάλιστα μπορούν να απενεργοποιηθούν κατά το δοκούν. Αντί της παραδοσιακής αλυσίδας, ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης με την υποβοήθηση ροπής συνεργάζεται με άξονα μετάδοσης, κάτι που συνεπάγεται και μικρότερο κόστος συντήρησης. Η μέση κατανάλωση των 8,5 λ./100χλμ. μοιάζει λογική δεδομένων των κυβικών και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 18 λίτρων, προσφέρει πάνω από 200 χιλιόμετρα. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις