Τον τομέα της πέδησης αναλαμβάνουν 4 δισκόφρενα. Η αίσθηση είναι σπογγώδης αλλά η πρόσφυση των 4 τροχών επιτρέπει να εκμεταλλευτείς πλήρως την δύναμή τους.

Μια από τις πολλές εικόνες που μόνο στο Qooder συναντάς. Εξάτμιση χαμηλά στο κέντρο και δύο ιμάντες κίνησης.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το Qooder χρησιμοποιεί ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με τον κινητήρα χαμηλά τοποθετημένο και το ξεχωριστό υδροπνευματικό σύστημα ανάρτησης HTS (Hydraulic Tilting System). Μία παγκόσμια καινοτομία της Quadro που έχει σχεδιάσει το στούντιο Marabese Design συνδυάζοντας 4 συνολικά τροχούς με ανεξάρτητα ψαλίδια και αμορτισέρ ώστε να γέρνουν ταυτόχρονα, χωρίς να χάνεται από κανέναν η συνεχής επαφή με το έδαφος. Η διάσταση των τροχών είναι 14 ιντσών με ελαστικά 110/80-14 ενώ συναντάμε και τέσσερα δισκόφρενα 240χιλ που ενεργοποιούνται ταυτόχρονα με την αριστερή μανέτα ή το ποδόφρενο, καθώς η δεξιά μανέτα αναλαμβάνει παραδοσιακά στον κόσμο των δικύκλων το φρενάρισμα του μπροστινού τροχού. ABS δεν υπάρχει, αλλά όπως θα δούμε και παρακάτω η αυξημένη πρόσφυση των τεσσάρων τροχών κάνει την παραπάνω έλλειψη να περνά απαρατήρητη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Αντωνης

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ οντως με ..μηδεν πιθανοτητα πτωσης! Ομως : θαπρεπε τουλαχιστον 500cc ( βαρος), και abs για τους... δικου μας δρομους ! Ειστε σιγουροι πως στο μποτιλιαρισμα της Αθηνας σε ελιγμους δεν θα ...βρισκουν οι εμπρος τροχοι τα περιξ αυτοκινητα;;;

     
  • Αντωνης

    Εξαιρετικο οντως και μοναδικο ως προς την ασφαλεια που παρεχει στο να μην..πεφτεις.Ομως: σε ελιγμους στην κινηση μεγαλουπολης οι εμπρος τροχοι σιγουρα δεν περιοριζουν καθως αγγιζουν αυτοκινητα???. Κατα την γνωμη μου η ελλειψη abs στους Ελληνικους δρομους ειναι σημαντικο μειον . Ειναι ακριβως το ιδιο οπως αυτοκινητο χωρις abs.( μειωση κοστους φανταζομαι).Θα επρεπε ναταν με 500cc κινητηρα τουλαχιστον λογω βαρους.Μπραβο παντως!