Ο κινητήρας είναι καλά κρυμμένος πίσω από τα πλαστικά του μοντέλου. Χαρίζει αξιοπρεπείς επιδόσεις και δεν ζητά πολύ καύσιμο.

    Κινητήρας

    Η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το Quadro 4 είναι αναμφισβήτητα ο νέος κινητήρας. Πλέον ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος αγγίζει τα 399 κυβικά, αποδίδοντας 32,5 ίππους στις 7.000σ.α.λ και 3,9 κιλά ροπής στις 5.000σ.α.λ , νούμερα αυξημένα κατά 2,5 ίππους και 1,5 κιλό αντίστοιχα. Οι μετρήσεις επιτάχυνσης έδειξαν ότι τα πρώτα 50χλμ/ώρα έρχονται σε 3,7 δλ., ενώ τα 0-100 σε 12,7 δλ,  αποδεικνύοντας ότι το βαρύ σύνολο (281 κιλά πλήρες) κινείται με αξιοπρέπεια σε αστικούς ρυθμούς. Η κίνηση μεταδίδεται με δύο ιμάντες (έναν σε κάθε πίσω τροχό), η τροφοδοσία καυσίμου γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 5,7 λίτρα/100χλμ, κάτι που σημαίνει ότι με πιο συνετή οδήγηση τα 5,3 λίτρα/100χλμ που δηλώνει ο κατασκευαστής είναι απολύτως εφικτά. Το ρεζερβουάρ γεμίζει με 14 λίτρα οπότε οι στάσεις στο βενζινάδικο δεν χρειάζεται να είναι συχνές, όμως χρειάζεται προσοχή την ώρα του ανεφοδιασμού γιατί η τάπα βρίσκεται στο χώρο αποσκευών και όλοι έχουμε κάποιο παράδειγμα από απρόσεκτο υπάλληλο που βγάζει την μάνικα στάζοντας βενζίνη.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Αντωνης

      ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ οντως με ..μηδεν πιθανοτητα πτωσης! Ομως : θαπρεπε τουλαχιστον 500cc ( βαρος), και abs για τους... δικου μας δρομους ! Ειστε σιγουροι πως στο μποτιλιαρισμα της Αθηνας σε ελιγμους δεν θα ...βρισκουν οι εμπρος τροχοι τα περιξ αυτοκινητα;;;

       
    • Αντωνης

      Εξαιρετικο οντως και μοναδικο ως προς την ασφαλεια που παρεχει στο να μην..πεφτεις.Ομως: σε ελιγμους στην κινηση μεγαλουπολης οι εμπρος τροχοι σιγουρα δεν περιοριζουν καθως αγγιζουν αυτοκινητα???. Κατα την γνωμη μου η ελλειψη abs στους Ελληνικους δρομους ειναι σημαντικο μειον . Ειναι ακριβως το ιδιο οπως αυτοκινητο χωρις abs.( μειωση κοστους φανταζομαι).Θα επρεπε ναταν με 500cc κινητηρα τουλαχιστον λογω βαρους.Μπραβο παντως!