Μια εμφάνιση μοντέρνα σε κάθε περίπτωση και μοναδική εξ ορισμού.

Αν και δεν υπάρχει κανένας προφανής λόγος, αν θέλεις το παρκάρεις και έτσι!

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Ακόμα και αν δεν ασχολείσαι καθόλου με τον χώρο της μοτοσυκλέτας, αποκλείεται να μείνεις αδιάφορος κοιτώντας το Qooder, κάτι που διαπιστώσαμε με τον καλύτερο τρόπο στη διάρκεια της δοκιμής. Σε κάθε βόλτα, σε κάθε βενζινάδικο ή σε κάθε φανάρι, δεν υπήρχε περίπτωση να μην απαντήσουμε σε κάποιον περαστικό που ζητούσε πληροφορίες για το μοντέλο... Κάτι απόλυτα λογικό αφού παρατηρείς μια γνώριμη για μεγάλο scooter σιλουέτα, αλλά 4 τροχούς να γέρνουν ταυτόχρονα… Χωρίς μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο Quadro 4,  το μπροστινό μέρος χαρακτηρίζεται από επιθετική σχεδίαση με δύο φωτιστικά σώματα - 4 συνολικά προβολείς, κάθετη γρίλια ανάμεσα στους τροχούς και δύο ψαλίδια που συνθέτουν μια τουλάχιστον πρωτόγνωρη εικόνα στους δρόμους. Και αν δεν εντυπωσιαστείς κοιτώντας το από μπροστά, το πίσω μέρος αναλαμβάνει να σου αλλάξει γνώμη, καθώς κάτω από το φωτιστικό σώμα δεν βρίσκεται ένας τροχός, αλλά το τελικό της εξάτμισης ανάμεσα από δύο τροχούς και δύο λασπωτήρες. Φυσικά οι πιο ψαγμένοι θα επικεντρωθούν στο καινοτόμο σύστημα της ανάρτησης που είναι ορατό από κάθε γωνία. Το Qοoder ακολουθεί την φιλοσοφία της εταιρίας και στον τομέα της ποιότητας. Διαθέτει  αρκετά πλαστικά με καλή συναρμογή που όπως προαναφέραμε θυμίζουν σκούτερ καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος του μοντέλου χωρίς να δίνουν τροφή για παράπονα, καθώς τίποτα δεν έτριξε στην διάρκεια της δοκιμής. Οι χρωματικές επιλογές εκτός από το γκρι ματ περιλαμβάνουν  άσπρο, κόκκινο και μαύρο ματ, ενώ ο κατάλογος των αξεσουάρ παρέχει την δυνατότητα για προσωπικές πινελιές τόσο σε θέματα design όσο και πρακτικότητας.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Αντωνης

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ οντως με ..μηδεν πιθανοτητα πτωσης! Ομως : θαπρεπε τουλαχιστον 500cc ( βαρος), και abs για τους... δικου μας δρομους ! Ειστε σιγουροι πως στο μποτιλιαρισμα της Αθηνας σε ελιγμους δεν θα ...βρισκουν οι εμπρος τροχοι τα περιξ αυτοκινητα;;;

     
  • Αντωνης

    Εξαιρετικο οντως και μοναδικο ως προς την ασφαλεια που παρεχει στο να μην..πεφτεις.Ομως: σε ελιγμους στην κινηση μεγαλουπολης οι εμπρος τροχοι σιγουρα δεν περιοριζουν καθως αγγιζουν αυτοκινητα???. Κατα την γνωμη μου η ελλειψη abs στους Ελληνικους δρομους ειναι σημαντικο μειον . Ειναι ακριβως το ιδιο οπως αυτοκινητο χωρις abs.( μειωση κοστους φανταζομαι).Θα επρεπε ναταν με 500cc κινητηρα τουλαχιστον λογω βαρους.Μπραβο παντως!